adexo3
۴۵۶۸۳۰
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

پلمب ۸ سفره خانه سنتی در رشت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب هشت واحد صنفی سفره‌خانه سنتی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: رضا محمدزاده عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح نظارت و کنترل بر تمام اصناف اظهار کرد: تعداد هشت واحد از صنف‌های رسته شغلی سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ در جاده انزلی پلمب شدند.

وی، وجود ناهنجاری اخلاقی را دلیل جلوگیری از ادامه فعالیت واحدهای صنفی مذکور عنوان کرد و افزود: فضای نامناسب فرهنگی و اجتماعی سفره‌خانه‌های سنتی تهدیدی برای خانواده‌ها در گیلان است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه دامن زدن به موارد خلاف شئون اسلامی و اجرای کنسرت‌های موسیقی بدون مجوز از تخلف‌های واحدهای صنفی پلمب شده است، تصریح کرد: کسب و کار برای تمام افراد آزاد است اما این آزادی تا جایی ادامه دارد که مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند و ضوابط و مقررات را رعایت کنند.

محمدزاده، پلیس را حافظ و تامین‌کننده نظم و امنیت عمومی در جامعه خواند و بیان کرد: تمام ارکان جامعه باید در حوزه‌های مختلف در چارچوب قانون برای تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم و شهروندان تلاش کنند.

*توقیف خودروی سواری با ۱۷ میلیون ریالی خلافی در رشت

رئیس پلیس راهور گیلان نیز در جلسه مذکور به اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای خلافی بالا در استان اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس راهور مرکز گیلان یک دستگاه خودروی سواری را به منظور بررسی متوقف کردند.

محمدرضا محمدی به جریمه پرداخت نشده ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار ریالی خودروی مذکور اشاره کرد و افزود: خودروی سواری دارای ۴۹ فقره تخلف است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات راننده خودروی مذکور سرعت غیر مجاز است، تصریح کرد: خودروی سواری به منظور سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده است.

رئیس پلیس راهور گیلان در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری به دلیل سرعت غیر مجاز در رودبار خبر داد و بیان کرد: در استعلام از راهنمایی و رانندگی مشخص شد خودروی مذکور با ثبت ۶۶ فقره تخلف دارای ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است.

محمدی، بیشترین تخلفات راننده خودروی سواری را سرعت غیر مجاز عنوان کرد و یادآور شد: خودروی مذکور به منظور سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده است.

وی با تأکید بر رعایت و احترام به قوانین و مقررات توسط رانندگان، متذکر شد: حضور رانندگان متخلف در جاده‌ها موجب افزایش تصادفات و خسارت‌های جبران ناپذیر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای وای من
      به نظرتون چرا جلوی فقر نمیگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج