۴۵۶۰۱
۱ نظر
۵۱۱۶
۱ نظر
۵۱۱۶
پ

۱۹۰ میلیون پوند ناقابل!

طلاق دمی مور و اشتون کاچر چقدر آب خورد؟

«دمی مور» و «اشتون کوچر» که از سال ۲۰۱۱ از هم جداد شده اند، در نهایت پرونده طلاق ۱۹۰ میلیون پوندی خود را به دادگاه تحویل دادند

طلاق دمی مور و اشتون کاچر چقدر آب خورد؟

تماشا: «دمی مور» و «اشتون کوچر» که از سال 2011 از هم جداد شده اند، در نهایت پرونده طلاق 190 میلیون پوندی خود را به دادگاه تحویل دادند. براساس قوانین طلاق در آمریکا، در صورتی نیمی از دارایی زوجین به دیگری تعلق می گیرد که آن دارایی را پس از عقد رسمی به دست آورده باشند.

«اشتون کوچر» 35 ساله که 6 سال قبل با «دمی مور» 50 ساله ازدواج کرده بود، شهرت، ثروت و محبوبیت خود را مدیون «مور» است. او قبل از ازدواج با «مور» درآمد چندانی نداشت ولی درآمد کنونی او به 90 میلیون پوند می رسد که همگی آن را پس از ازدواج با «مور» به دست آورده است.

طلاق دمی مور و اشتون کاچر چقدر آب خورد؟

این در حالی است که «مور» با ۱۰۰ میلیون پوند دارایی، ثروت خود را از بازی در فیلم های مطرح دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی (قبل از ازدواج با کوچر) به دست آورده است. هر دو طرف وکلای حاذقی را استخدام کرده اند ولی به نظر می رسد شانس «کوچر» در این طلاق خصمانه کمتر باشد.

۱۵ سال قبل «مور» با «بروس ویلیس» ازدواج کرد که حاصل آن تولد ۳ دختر بود. او در حال حاضر تنها زندگی می کند. «کوچر» نیز روابط نزدیکی را با «میلا کانیس» آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • pari

      عجب...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج