۴۵۵۲۰۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پارلمان عربی، ادعای ضدایرانی خود را تکرار کرد

پارلمان عربی در ادعایی بی‌اساس ایران را به دست داشتن در حمله تروریستی به کانون اصلاح و بازپروری بحرین متهم کرد.

خبرگزاری ایسنا: پارلمان عربی در ادعایی بی‌اساس ایران را به دست داشتن در حمله تروریستی به کانون اصلاح و بازپروری بحرین متهم کرد.

به گزارش الوحده، مشعل بن فهم السلمی، رئیس پارلمان عربی همچنین ادعا کرد که ایران در امور کشورهای عربی مداخله می کند و سازمان ملل باید از این دخالت‌ها جلوگیری کند.

او در ادامه ادعاهای خود ایران را به دست داشتن در حمله تروریستی به کانون اصلاح و بازپروری بحرین متهم کرد و از تمام کشورها و سازمان‌های جهان خواست که این اقدام تروریستی را محکوم کنند.

او در ادامه ملت‌های عربی در کنار بحرین بر علیه تروریست‌ها خواهند ایستاد و افزود: مقامات امنیتی و قضایی بحرین بسیار قدرتمند هستند و من اطمینان دارم که عاملان این اقدام تروریستی را دستگیر خواهند کرد.

حمله به کانون اصلاح و بازپروری (الجو) بحرین در ساعت پنج و نیم صبح روز یکشنبه اتفاق افتاد و به کشته شدن (عبدالسلام سیف احمد)، یکی از نیروهای پلیس و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد. در این حمله ۱۰ تن از متهمین در پرونده‌های تروریستی فرار کردند.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شوند که مقامات کشورمان همواره بر لزوم پایان دادن به اختلافات داخلی در کشورهای عربی و لزوم دستیابی به یک راه حل سیاسی که از طریق مشارکت تمام طرف‌ها در این کشورها به دست می‌آید تاکید کرده و دخالت نکردن کشورهای دیگر در امور داخلی کشورهای منطقه را خواستار شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج