۴۵۴۸۶۱
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

کناره‌گیری بن افلک از کارگردانی فیلم مستقل بتمن

پیش از این تایید شده بود که فیلم مستقل The Batman قرار است توسط بن افلک، ستاره فیلم پرفروش Batman v Superman کارگردانی شود.

وب سایت تک شات: پیش از این تایید شده بود که فیلم مستقل The Batman قرار است توسط بن افلک، ستاره فیلم پرفروش Batman v Superman کارگردانی شود. حالا افلک به تازگی اعلام کرده تا زمانی که از کیفیت بالای این فیلم اطمینان حاصل نکند، دست به ساخت آن نخواهد زد.
کناره‌گیری بن افلک از کارگردانی فیلم مستقل بتمن

در ما‌ه گذشته فیلم The Batman در لیست فیلم‌هایی که قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شوند جای گرفته بود. با این حال بن افلک، ستاره مشهور هالیوودی که قرار است فیلم مستقل بتمن را کارگردانی کند، به تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Guardian گفت که هنوز پروژه ساخت این فیلم پیش‌روی نکرده است و احتمال دارد او از ادامه این کار سر باز زند. وی در این زمینه گفت:

ما ایده‌پردازی کردیم، اما هنوز چیزی قطعی نشده و نمایشنامه‌ای در کار نیست. اگر همه چیز آن طور که من در ذهن داشتم خوب پیش نرود، من دست به انجام این کار نخواهم زد.
همچنین در این مصاحبه از Ben Affleck، درباره علت انتخابش برای بازی در نقش کاراکتر بتمن از دنیای سینمایی DC سوال شد و او پسرش را به عنوان علت اصلی این انتخاب مطرح کرد و چنین پاسخ داد:

سم فکر می‌کرد که پدرش بتمن است و هیچ حسی به این اندازه جذاب نیست.

چندی پیش جو مانگالینو، ستاره سریال True Blood که برای نقش Deathstroke در فیلم The Batman انتخاب شده، از شروع فیلم‌برداری آن‌ها در بهار سال آینده خبر داد. البته در ماه گذشته بن افلک گفت که برای ساخت این فیلم نمی‌خواهند زیاد عجله کنند و فیلم‌نامه آن‌ها نیز هنوز کامل نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج