۴۵۰۶۲۳
۲۴ نظر
۵۰۰۷
۲۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بازجویی از گورخواب های نصیرآباد

مقام مسئول در بهزیستی استان تهران از صدور فراخوان جمع‌آوری معتادان از سطح خیابان‌های شهرستان شهریار خبر داد و گفت: دادستان همه معتادان گورستان نصیرآباد را مورد بازجویی قرار داده است.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا شمسی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران در رابطه با ماجرای جمع آوری معتادان از گورستان نصیرآباد گفت: معضلات اجتماعی در همه جا دیده می‌شوند و مختص به یک جا و مکان خاصی نیستند.

وی ادامه داد: انعکاس ماجرای گورستان نصیرآباد که یک معضل اجتماعی است و نمی‌توان آن را کتمان کرد.

شمسی افزود: از روز گذشته که نیروهای مختلفی در حالت آماده‌باش هستند کودک یا زن در بین این افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر دیده نشده است.

وی گفت: تمام افرادی که از گورستان نصیرآباد جمع‌آوری شدند ساماندهی شده اند و در صورت لزوم به کمپ اخوان منتقل می‌شوند. فراخوانی نیز در این زمینه داده شده که نیروی انتظامی و شهرداری از کل شهرستان شهریار اقدامات لازم را به عمل بیاورند تا دیگر معتاد متجاهر در سطح خیابان‌ها وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که از گورستان نصیرآباد توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری شده از سوی دادستانی به صورت یک به یک مورد بازجویی قرار گرفته است و افرادی که دارای خانواده بوده به خانواده‌هایشان معرفی و در صورت نیاز دستور بستری آنها صادر شده است.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران گفت:‌آنهایی هم که بدون خانواده بوده و خانواده‌ای نداشته اند به دستور قضایی به مرکز اخوان (مرکز نگهداری معتادان) شهرستان ملارد برده شده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ در زمینه معتادان ماده ۱۵ یعنی معتادانی که با میل و اراده خود برای ترک اقدام می‌کنند، از جمله برنامه‌هایی است که در بهزیستی دنبال می‌شود حتی آنهایی که بضاعت مالی ندارند نیز به صورت یارانه به آنها کمک می‌شود برای مراکز ماده ۱۶ نیز که قوانین خاص خود را دارد سازمان‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم را با بهزیستی دارند.

شمسی گفت:‌اغلب معتادان متجاهری که در شهریار ساکن هستند بومی این شهرستان نیستند و اغلب از شهرستان‌های همجوار آمده‌اند، اما آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم برای ترک و ایجاد اشتغال این افراد راهنمایی بگیریم و به آنها یاری برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازجویی چیه ! قیافه اش نشون میداد بی خانمان و معتادن کلی از اینا تو خود شهرن جای قبر کارتن خوابن نگو ندیدی

    • بدون نام

      خنده داره ...

    • بدون نام

      خنده داره بخاطر واکنش های منطقی و درست الان داستان عوض میشه صورت مسئله پاک میشه یه چیز دیگه میشه

    • ایرانبان

      گور خواب .... برگ زرین دیگری در کارنامه دوستان .... از حلب آباد به گور خواب

    • روهام

      ببخشید قتل انجام گرفته یادزدی کردنند فقر ونداری انها را به این گورستان کشانده چرا بازجویی باید درد را ازریشه گرفت معتاد بیماره ونیازمند حمایت دارد ریشه یابی کنیم نه شاخ وبرگ راقطع کنیم اصل این بیماری حمایت حمایت حمایت

    • بدون نام

      اعدامشون کنید تا مشکل به صورت ریشه ای حل بشه، اینا احتیاج به روانشناس دارند و اونوقت $ادستان فرستادین بالا سرشون؟

    • بدون نام

      نکنه فکر میکنن اینها از عوامل خارجی هستند که بازجویی شدند
      کیهان هم فردا تیتر میزند که عوامل استکبار و نفوذی دستگیر شدند
      اینها هر چی هستند انسان هستند و گوشه ای از مشکلات را نشان دادند
      پس مشکل حل کنید نه مسئله را پاک کنید

    • بدون نام

      احتمالا به زندان محکوم شوند...چرا که جایگاه مردگان را اشغال کردند...و کرایه ندادند...

    • دراكولا تا به تا

      تو گزارش يكي از زنان معتاد ميگفت كه تو كمپ هاي ترك مورد ازار جسمي قرار گرفته و از كمپ به حد مرگ ميترسيد. بيچاره ها ميدونستند كه اخر چه جور مشكل حل ميشه كه خودشون رو از خبرنگارها پنهان ميكردند

    • بدون نام

      شماها اگه جای مسوولین باشین راه حل بهتری دارین ؟بفرمایین این گوی و این میدان.

    • بدون نام

      لعنت به مفت خوران

    • بدون نام

      باید همه اینها را بی سر و صدا اعدام کرد تا ما هم بگوییم همه مردم را صاحب خانه کردیم و اصلا گورخواب و کارتن خواب و زاغه نشین در کشور پیدا نمی‌شود. اینطوری همه دنیا حسرت ما را میخورند

    • بدون نام

      معلومه طفلک 20 ساله نداشته اول یه دست دندون بذار غذا بخوره جون بگبره بتونه حرف بزنه بعد بپرس

    • سام

      ادم نمي دونه چي بگه.واقعا كجا زندگي مي كنيم.يه پرونده درست كنسن واسشون مثل نامه به سنا امريكا واسه افزايش تحريمها و ،،،، اعدام كنينشون راحت شن.

    • بدون نام

      فقط به اداره دارایی نگین که میاد مالیات از اونا بگیره

    • بدون نام

      آقا اصلأ این بنده خداها معتاد هستند.شما که میگوید معتاد مجرم نیست.معتاد مریض است. شما به آدم مریض باید کمک کنید.یا از آنها بازجویی کنید. عزیزان مشکل این مملکت این است. از هیچ مدیری نباد انتقاد کرد. تا این آقایون هم در رسانه ملی بیایند وبگویند همه چیز تو این مملکت خیلی خوب خوبه. شما گزارش تهیه کنید ای بندگان خدا چند سال است گور خواب شده اند. به نظر من هرچی است از فقریست که از دولت احمدی نژاد وروحانی بوجود آمده ودیگر هیچ .شرم آوراست

    • بدون نام

      خجالت آور است. رییس جمهور قبلی میرود یک کشور زیر پونسی که تونقشه دنیا گم شده بود پیدا میکنه به نام جیبوتی وخداد میلیارد پول این مملکت رو کمک به این کشور میکند.جالبه این کشور به تازگی توسط عربستان سعودی ساپورت شد. واین گشور زیر پونسی ایران را تحریم کرد.

    • بدون نام

      گوشت کیلویی50 هزارتومان .

    • محمدحسن فاطمی منش

      اقاروهام حالت خوبه؟؟؟؟؟؟چی میگی معتادبیماره نیازبه حمایت داره جم کن اقاااااا....حضرات مسئول قضایی لطفاحداکثرمجازات دررابطه بااین ولگردهای کثیف بعمل اوریداین شعارهای مسخره که معتادبیماره و حمایت حمایت روبریزیددور جمعاوری کنیداین کثافتارومجازات کنیداینهاسرباراجتماعن مظلوم نمایی میکنن

    • ر ش

      به نظر بنده باید معتادین هر چقدر سریعتر جمع بشن از سطح شهر برای جامعه بهتر است چون که امنیت بخطر میندازند

    • میرزا قلی

      چرا مزاحم این معتادا می شید داشتن توعالم خودشان کره مریخ می رفتن نه عوارض ومالیات نه پول برق اب وگاز میدادن نمی خواستن گوشت کیلوی 50000تومان بخرن اجار خانه هم نمی خواستن بدن فضا هم می خواستن برن نمی خواستن هزینه ای میلیاردی پرداخت کنن داشتن زندگشونو می کردن حالا اگه سالم شدن از این گرانی وبیگاری زودتر سکته می کنن

    • جبرئیل اسدیان راد

      متاسفانه عده ای که به خود و خانواده هایشان رحم نکرده اند و معتاد شده اند توقع دارند دیگران به آنان رحم کنند . باید خیلی مواظب بود تا کار به کارتن خوابی نرسد که کارتن خواب ها زیاد هم مایل نیستند به آنان کمک شود و بیشتر دوست دارند در خرابه ها و گور و گورستان ها باشند تا راحت مواد مصرف کنند و حالا هنرمندی!!! پز داده و حامی آنها شده و از فرنگ برگشته و دنبال سوژه است تا فیلمی بسازد و با سیاه نمایی اوضاع ایران عزیز در فستیوالهای غربی جایزه بگیرد . هنرمند عزیز در کشورهایی که شما افتخار دارید در آنها خودی نشان دهید و به پیشرفت و توسعه آنها معتقدید هم کارتن خواب خیلی بیشتر است حتی بیشتر از ایران. لطفا ایران عزیز را این قدر سیاه و خط خطی نشان ندهید . اگر خیلی دلسوز هستید تا حالا چقدر سازمان های حمایتی مردم نهاد تشکیل داده اید تا مرهمی بر زخم های این مردم مظلوم باشید .

    • بدون نام

      آقای فاطمی منش همه ی اونا انسانندباید بهشون توجه بشه نمی گم همشون ولی میشه گفت بیشترشون بخاطر مشکلات غیر قابل تحمل واسه یه بار هم شده این کارو کردند که شاید بخیالشون مرهمی باشه اما تو باتلاقش گیر کردند البته شما م تقصیری ندارید چون یاد گرفتیم واسه همه چی بی توجه باشیم مث اینکه یادتون رفته که تو یکی از شبکه هامون یکی از حضرات و دعوت کرده بودن و اتفاقا یه معتاد هم بود که در مورد اوضاع معتادان حرف بزنن اما طرف جوری در مورد معتادان رفتار می کردند که انگار خودش فرشته تشریف دارن و اونا شیطان اما همین معتاد خودش و ساخت و تو یه برنامه ی دیگه نشون دادند که از اعتیاد نجات پیدا کرد ودوباره روپای خودش ایستاد اصلا آدم باور نمی کرد اون شخص قبلی باشه ..

    • بینام

      چرا فروشنده مواد اعدام نمیشود تنها چند ماه زندانی باز روز ازنو حالا دیگر اشرف نیست کاش یک روز تمام فروشندها در زندان اعدام میشدند بدون سرو صدا دیگر خبری از کاتن خواب نبود خدایا به کشوری مسلمان وشیعه با پرچم برافراشه مولا علی ---ع--- ویازده فرزندش کمک نما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج