سامسونگ الکترونیک بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان، خود را برای حضور در CES ۲۰۱۷ آماده می کند. نوآوری از جمله مواردی است که برندهای کره ای از آن به عنوان یک ابزار بازار یابی بهره می برند.
مجله سخت افزار: سامسونگ الکترونیک بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان، خود را برای حضور در CES ۲۰۱۷ آماده می کند. نوآوری از جمله مواردی است که برندهای کره ای از آن به عنوان یک ابزار بازار یابی بهره می برند. سامسونگ نیز در ابتدا ۳ سرویس آینده ی تلویزیون های ۲۰۱۷ خود را معرفی کرده است. این تلویزیون ها به همراه فناوری های جدید این کمپانی در تاریخ ۵ الی ۹ ژانویه در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۷ معرفی می گردد.
این سرویس ها تحت عناوین Sports, Music و TV Plus شناخته می شوند. از آنجایی که سامسونگ سیستم عامل اختصاصی خود (Tizen) را در تلویزیون های هوشمند به کار می برد، تقویت و بهبود آن نیز بر عهده این برند است. تایزن بر اساس هسته های لینوکسی فعالیت می کند. این سیستم عامل در زمینه شخصی سازی، امنیت، اپلیکیشن، استفاده ی حداکثری از سخت افزار و توسعه بسیار عالی ظاهر شده است. سه سرویس یاد شده به وسیله پلت فرم های هاب هوشمند این کمپانی هدایت می گردد و به سرورهای دیگر وابسته نیست.
در قسمت ورزشی، کاربران می توانند یک لیست از مهمترین لیگ های ورزشی، نتایج بازی، زمانبندی ها، لیست کانال های نمایش دهنده، سرویس دهنده های آنلاین اینترنتی، برخی از تصاویر و اخبار رویداد مورد نظر را دریافت نمایند. این سرویس در بسیاری از ورزش ها از جمله لیگ های ورزش رزمی UFC و بستکبال NBA فعالیت می کند. در سرویس موسیقی، موسیقی های مورد علاقه کاربران درج می گردد.
آنها قادر به خرید آنلاین آلبوم و ترک ها بوده و می توانند در لحظه به موسیقی ها گوش دهند. ارائه آلبوم های جدید از خواننده و گروه های مورد علاقه، اخبار دنیای موسیقی و مواردی از این دست نیز در این سرویس گنجانده شده است. علاوه بر آن سامسونگ از سرویس دهنده های موسیقی از جمله Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melonو Bugs استفاده کرده و کاربران را به آنها لینک می کند. کشورهایی از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده در ابتدا سرویس موسیقی را دریافت می نمایند.
و در نهایت آخرین سرویس آینده این شرکت برای دارندگان تلویزیون های هوشمند سامسونگ، تی وی پلاس است. تی وی پلاس یک سرویس مبتنی بر IP TV است که قابلیت EPG یا راهنمای الکترونیکی برنامه ها را به همراه دارد. با توجه به کاهش استقبال از شبکه های کابلی، سامسونگ به شبکه های پخش آنلاین و سرویس دهنده های IP TV اهمیت بیشتری می دهد. در این راستا نیز برخی از سرویس دهندگان مطرح جهان از جمله T-VOD، A-VOD و Rakuten با این برند همکاری می کنند.
آقای جین لی از مدیران بخش الکترونیک سامسونگ گفت: الویت ما تضمین هماهنگی در برنامه های مورد علاقه کاربران است؛ سامسونگ همواره به دنبال نوآوری و ساده سازی دسترسی به محتواهای غیر کابلی است. همچنین سامسونگ سری جدید تلویزیون های SUHD خود را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر