آوینا_استیکی 2
adexo3
۴۵۰۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

این زندگی در شان مردم ایران نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زندگی حال حاضر در شأن مردم ایران نیست چرا که می‌توان با شکوفایی اقتصاد این نوع زندگی کردن که با مشکلات فراوانی همراه است، تغییر داد.

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زندگی حال حاضر در شأن مردم ایران نیست چرا که می‌توان با شکوفایی اقتصاد این نوع زندگی کردن که با مشکلات فراوانی همراه است، تغییر داد.

محسن رضایی در مسجد صلاح‌الدین محله حاجی‌آباد سنندج در جمع نمازگزاران این محله اظهار کرد: خداوند به فرموده خودش ما انسان‌ها را برای الگوبودن آفریده است و الگوشدن برای انسان‌های مسلمان و به ویژه ایرانیان که پرچمدار اسلام در جهان هستند سخت‌تر است.

به گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور، بهترین بودن از هر لحاظ لازمه الگو شدن است و ما باید در زمینه‌های مختلف اجتماعی، امنیت، سیاسی، اخلاق، اقتصاد، کشاورزی و از جنبه‌های دیگر برتر باشیم تا جهانیان از ما الگو بگیرند.

رضایی با عنوان اینکه اکنون ایران در سیاست، دفاع و امنیت الگوست، تکیه بسیاری از کشورهای دنیا به ایران را مصداق این ادعا خواند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش استکبار جهانی برای ساقط کردن کشور سوریه است ولی چون ایران الگو و پشتیبان این کشور است تا به حال نتوانسته‌اند به هدف برسند.

رضایی با اظهار تاسف از اینکه اکنون در اقتصاد و مسائل زندگی مردم مشکل داریم، گفت: برای الگوشدن در این بخش هم باید اقتصاد و زندگی مردم را درست کنیم تا به عنوان یک الگوی تمام عیار در جهان مطرح شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور افزود: تا به حال نیمه راه آمده‌ایم و نیمه دیگر آن به اقتصاد ایران و زندگی مردم برمی‌گردد و بحث ما هم همین مسئله است و برای آن چشم‌اندازی ترسیم کرده‌ایم که در سال‌های آینده با شکوفایی اقتصاد وضعیت زندگی مردم نیز متحول خواهد شد.

وی تحول در اقتصاد و درست کردن یک زندگی آبرومندانه برای مردم را کار سختی دانست اما در عین حال گفت: اگر چه این مسئله کار بزرگی است اما شدنی است و می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

رضایی در ادامه کردستان را سرشار از ثروت‌های غنی خواند و از جوانان تحصیلکرده و با استعداد اما بیکار به عنوان سرمایه‌های این استان نام برد و گفت: ایجاد اشتغال نیاز کردستان است تا هم از آمار بیکاران کاسته شود و هم استعدادهای نهفته این استان شکوفا شوند.

وی در پایان با یادآوری خاطرات حضورش در منطقه اورامانات در زمان جنگ تحمیلی و آشنایی کامل با جغرافیا و مناطق بکر این استان، افزود: در صورتی که از این مناطق استفاده بهینه شود اقتصاد منطقه رونق می‌گیرد.

امام جماعت مسجد صلاح‌الدین هم با زبان کردی از آقای رضایی خواست تا به مسئله بیکاری جوانان رسیدگی کنند و نیز خواستار بازگشایی معابر مرزی برای فعالیت مجدد کولبران برای جلوگیری از افزایش بیکاران استان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج