اقدام لازم برای کاهش سرفاصله قطارهای مترو
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اقداماتی را برای کاهش سرفاصله قطارهای مترو داشته ایم اما برای رسیدن به شرایط مطلوب، نیازمند کمک های هرچه بیشتر دولت هستیم.
خبرگزاری میزان: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اقداماتی را برای کاهش سرفاصله قطارهای مترو داشته ایم اما برای رسیدن به شرایط مطلوب، نیازمند کمک های هرچه بیشتر دولت هستیم.
مازیار حسینی گفت: وضعیت اتوبوس های موجود در شهر تهران به هیچ وجه مطلوب نیست و اکنون شاهد هستیم که نیمی از اتوبوس های موجود در شهر تهران فرسوده هستند.
وی افزود: شهر تهران اکنون به ۱۰ هزار اتوبوس سالم نیاز دارد و تا زمانی که این تعداد اتوبوس در پایتخت تامین نشود، مشکلات به قوت خود باقی خواهند ماند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تعداد اتوبوس های موجود در شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهر تهران حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس در حال تردد هستند که از این میزان نیز تعداد قابل توجهی از اتوبوس ها عمر مفید خود را پشت سر گذاشته اند.
حسینی خواستار همکاری هر چه بیشتر دولت با شهرداری تهران در رابطه با تامین هزینه های مرتبط با خرید اتوبوس شد و اظهارکرد: تا زمانی که دولت سهم خود از خرید اتوبوس را پرداخت نکند شهرداری تهران قادر نخواهد بود مشکل کمبود اتوبوس در پایتخت را برطرف کند.
وی در خصوص وضعیت سرفاصله قطارهای مترو اذعان کرد: مشکل سرفاصله زیاد قطارهای مترو در برخی از خطوط برطرف شده اما اگر قرار است به وضعیت ایده آل دست پیدا کنیم باید قطارهای جدید هر چه سریع تر به خطوط مترو اضافه شوند و اقداماتی نیز در این راستا آغاز شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: کاهش سرفاصله قطارهای مترو از جمله درخواست های مکرر شهروندان از مدیریت شهری است و ما به دنبال این هستیم که سرفاصله قطارها در برخی از خطوط کاهش دهیم.
نظر کاربران
بابا تورو خدا يه فكري بحال خط 3 بكنيد از همه واجب تره.سر فاصلش هر 20 دقيقست بيييييييييييست دقيقه؟!؟!؟!؟!؟
بيخودي اميدوار نشيد اول ميرن سراغ بالا شهر و جاهاي نون و آب دار اگه يچيزيم موند ميان سراغ پايين شهر و خط 3
پاسخ ها
خط 3 یه سرش بالا شهره ولی درست نمیشه