۴۴۳۸۶۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آیا منتظر آیفون دوسیم‌کارتی باشیم؟

اخیرا خبرهای جسته‌وگریخته‌ای از احتمال دوسیم‌کارتی بودن نسل بعدی آیفون به گوش می‌رسد. البته این شایعات در مورد آیفون ۷ هم وجود داشت، اما هیچ‌وقت به حقیقت تبدیل نشد. گویا این‌دفعه موضوع کمی جدی‌تر است؛ اپل، پتنت آیفون دوسیم‌کارتی‌اش را ثبت کرده.

مجله دیجی کالا - محمد زرین صدف: اخیرا خبرهای جسته‌وگریخته‌ای از احتمال دوسیم‌کارتی بودن نسل بعدی آیفون به گوش می‌رسد. البته این شایعات در مورد آیفون ۷ هم وجود داشت، اما هیچ‌وقت به حقیقت تبدیل نشد. گویا این‌دفعه موضوع کمی جدی‌تر است؛ اپل، پتنت آیفون دوسیم‌کارتی‌اش را ثبت کرده.
آیا منتظر آیفون دوسیم‌کارتی باشیم؟

تک‌سیم‌کارتی بودن آیفون یکی از دلایلی‌ست که خیلی از کاربران از خرید آن خودداری می‌کنند. در حالی‌که بسیاری افراد به تک‌سیم بودن آیفون‌شان افتخار می‌کنند، عده‌ی زیادی هم هنوز به‌خاطر همین دلیل کوچک، سراغ آیفون نرفته‌اند. کاربران ساکن در کشورهای در حال توسعه و همچنین چین، علاقه‌ی خاصی به چندسیم‌کارتی‌بودن گوشی‌هایشان دارند.

پیش از این، فقط شایعات بودند که به احتمال دوسیم بودن آیفون بعدی اشاره داشتند؛ ولی حالا موضوع جدی‌تر شده. بر اساس پتنتی که اپل در «اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا» دارد، این شرکت ایده‌ی ساخت چنین محصولی را در سر می‌پروراند: آیفونی مجهز به فناوری استفاده از دو سیم‌کارت و دو آنتن مجزا.

در این پتنت جزییاتی در مورد اولویت‌بندی فعالیت دو سیم‌کارت دیده می‌شود. طبق توضیحی که در صفحه‌ی اختصاصی این پتنت آمده، سیم‌کارت تماس تلفنی به سیم‌کارت دیتا اولویت داده شده که البته چیز طبیعی‌ای است؛ کاربران دوست ندارند تماس تلفنی‌شان به‌خاطر دانلود دیتای یک بازی قطع بشود!

با وجود این، اطلاعات موثق ما از آیفون دوسیم اپل، در حد همین یک پتنت است. تجربه هم نشان داده که زیاد نباید روی پتنت‌ها حساب کرد. اپل ممکن است به این زودی‌ها سراغ تولید آیفون‌های دوسیم‌کارتی نرود. گرچه، وجود این پتنت، ما را مجاب می‌کند از این به بعد شایعات مربوط به دو سیم‌کارته‌بودن آیفون‌های بعدی را جدی‌تر بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج