۴۴۲۲۷۲
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

حمله برجامیِ زاکانی به لاریجانی، روحانی و ظریف

رئیس کمیسیون برجام در مجلس نهم با بیان اینکه در کمیسیون برجام دیدم که گروه ۸ نفره ناظر برجام اطلاعی از این سند نداشتند، گفت: آقایان لاریجانی، روحانی و ظریف از همه برنامه‌ها خبر داشتند و با مشورت هم برجام را ۲۰ دقیقه‌ای در مجلس تصویب کردند.

خبرگزاری فارس: علیرضا زاکانی؛ رئیس کمیسیون برجام در مجلس نهم در جمع مردم سمنان با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند، جامعه آرام باشد، اظهار کرد: خروجی این تنش‌ها مردم را در ابهام و گردوغبار قرار می‌دهد و آن‌ها با استفاده از این فرصت کار خودشان را می‌کنند.

وی با اشاره به راه برخورد با این رویداد افزود: برخورد عقلانی کردن و پرسش و پاسخ قانع‌کننده و منطقی از مسؤولان، سکوت نکردن و مطالبه‌گری سبب می‌شود، این ابهامات برطرف شود.

زاکانی با بیان اینکه امروز عده‌ای کار خود را می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز اتفاقات تلخی برای جامعه می‌افتد و عده‌ای کار خود را می‌کنند و باید سؤال کرد و اگر سکوت کنیم، آینده بسیار تلخ و غبارآلود خواهد بود.

وی تصریح کرد: دقت کردن، عقلانی با موضوعات برخورد کردن، سؤال کردن و مطالبه‌گری وظیفه هر جوان دانشجو است.

رئیس کمیسیون برجام در مجلس نهم تأکید کرد: امروز فساد، دورویی و دروغ‌گویی در جامعه وجود دارد و باید با کم و زیادش مبارزه کرد؛ اما اولویت باید با دانه‌درشت‌ها باشد تا دیگران عبرت بگیرند.

وی با اشاره به برجام و عجله کردن در این زمینه گفت: رهبری فرمودند عجله نکنید، سهم آقای لاریجانی، روحانی، ظریف و سایر مسؤولان در تصویب برجام باید مشخص شود و بگویند که چرا این‌گونه شد و کشور دچار خسران شده است.

زاکانی عنوان کرد: امروز ما شاهد هستیم، رهبری را در این امر دخیل می‌کنند که بار را از دوش خود بردارند و رهبری بارها تأکید کردند، بنده در مسائل ریز دخالت نمی‌کنم و بنده در کمیسیون برجام دیدم که گروه ۸ نفره ناظر برجام اطلاع از سند برجام نداشتند.

وی تصریح کرد: دبیر شورای امنیت ملی در کمیسیون برجام اعلام کرد که از همه ابعاد برجام اطلاع ندارم و کسی که باید پاسخ‌گو باشد، آقایان لاریجانی، روحانی و ظریف هستند که از همه برنامه‌ها خبر داشتند و با مشورت هم برجام را ۲۰ دقیقه‌ای در مجلس تصویب کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید با احترام نقد کنیم و پاسخ مناسب را بشنویم و اشکالی که در خودمان وجود دارد، به گردن دیگری نیندازیم، چه برسد که رهبر انقلاب باشد.

وی در پاسخ سؤالی در مورد کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: جریان اجتماعی اصلاح‌گر در مقابل فساد، تبعیض، نقص و عیوب جامعه سکوت نمی‌کند و جایگزین دارد و در این مسیر جریان انقلاب و جبهه اسلامی باید بهترین را انتخاب کند تا رقابت درست در صحنه انجام شود.

زاکانی افزود: جریان انقلاب متحد و منسجم از الآن باید به دنبال اصلاحات باشد و رفع تبعیض و فساد و عدالت و آزادی برای همه آحاد مردم است نه عده‌ای خاص، بنده سخنرانیم در مشهد لغو شد و به رئیس‌جمهور نامه نوشتم که چرا تبعیض است و آزادی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اولویت داشتن استقلال، آزادی، ساختن و سازندگی و مبارزه با مفاسد است، گفت: اگر شما اعتقاد دارید که با برجام جنگ علیه ملت ما انجام نشده است، باید بدانید که اصلاً قرار نبوده جنگی باشد و تمام مسؤولان در کمیسیون برجام تأکید داشتند که امنیت ما تأمین است و ارتباطی با برجام ندارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات فساد در دولت‌های مختلف، تورم و شکست اقتصادی در دولت قبل عنوان کرد: متأسفانه دروغ‌های بزرگی به مردم گفته‌اند و سبب شده‌اند مردم واقعیت‌ها را نبینند؛ ما قبول داریم در دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد فساد بوده، اما در این دولت فساد و غارت‌گری بیداد می‌کند.

زاکانی افزود: اگر در دولت احمدی‌نژاد و دولت‌های قبلی جنس چینی می‌آمده و نقص بوده، در دو سال فعالیت این دولت، واردات از چین ۶ برابر افزایش یافته است و کارگران بیکار هستند و قرارداد با بوئینگ آمریکا می‌بندند تا پول‌ها به آنجا برود و کارگر ما بیکار شود، این واقعیت است که باید دید.

وی تأکید کرد: وقتی ما موشک می‌سازیم، آیا نمی‌توانیم خودرو بسازیم، باید به داخل توجه کنیم نه به بیرون و تا کارخانه‌های ما تعطیل نشود و یا افرادی که بر اثر دزدی به زندان افتاده بودند، دوباره به منصبی گمارده شوند و به چپاول بیت‌المال بازگردند.

رئیس کمیسیون برجام در مجلس نهم توضیح داد: ما امروز از بی‌عملی دولت رنج می‌بریم و مشکل این است که عده‌ای از قِبَل این بی‌عملی سود می‌کنند و هیچ‌کس چیزی به آن‌ها نمی‌گوید.

زاکانی با اشاره به فسادهای مختلف در دولت‌های گوناگون گفت: رحیمی را در مجلس‌های قبل برای دیوان محاسبات قبول نداشتیم و یا مرتضوی را همین‌طور، اما همین آقایان از آن‌ها حمایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای زاکانی قراردادی که با امریکا جهت خرید هواپیما بسته میشود جهت جلوگیری از کشته شدن مردم بیگناه به خاطر هواپیماهای فرسوده است در موردخودرو هم باید بگویم که نخیر ما نمیتوانیم مثل امریکا خودرو بسازیم همان اندازه که موشکهایمان از امریکا عقب است خودرو سازیمان هم هست
      در ضمن اگر بخواهی نهنگ را شکار کنی باید اجازه دهی تو را ببلعد و از داخل شکم نهنگ را پاره کنی مثل کره و ژاپن باید اول تکنولوژی امریکا را یاد بگیریم بعد
      گرچه شما خود میدانید کارهای روحانی منطقی است ولی فقط به فکر .......

    • بدون نام

      چرا زاکانی به دزدها و اختلاس گرا ها و علل گرسنگی و بدبختی مردم حمله نمیکنه؟...

    • کاربر

      شما دوغت را بنوش برادر کجای کاری

    • بدون نام

      آقای زکاتی حرف مفت زدن که کاری ندارد یک روز کارگری نکردی همش حرف میزنی

    • بدون نام

      این اقا باشکم شیر وزندگی راحت چه خبر از نردم بینوا و فقیر داره ببین کجای نفع ایشان در خطره.که اینطور داد سخن. داده اگر دوروز زندگی.بازنشستگی باحقوق ماهی نهصد هزارتومان را تجربه کنه میفته دنبال وضعییت معیشت مردم

    • بدون نام

      درود بر زاکانی

    • اواره

      چرا درطول هشت سال خودرو نساختید؟؟ چرا زاکانی سفسطه میکند؟؟ کحای خرید هواپیما باعث بیکاری کارگران ما میشود؟؟ این اقای زاکانی از قیامت هراسی ندارد؟؟ مگر ملت ایران ، ایشان را رفوزه و مردود نکردند؟ ؟ پس چه میگوید؟؟ از طرف کی و برای چه سخنران شده است؟؟؟ چکاره مملکت هست؟؟؟

    • بدون نام

      احسنت.حرف حساب جواب ندارد.

    • حسین

      اقلیت 20/درصدی هستن وصدای صددرصدی دارن به برکت صدا وسیما وتریبنهای پر قدرت بی لیاقتی وسکوت دولتیها وطرفداران برجام آقا چرا نمیگوید که تحریم داماتو نقز برجام نیست این تحریم مال گند های قبلیتونه

    • محمد فخری

      اقای زاکانی شما فقط به دنبال هتاکی وتخریب این دولت هستی چرا .........فقط دانشجویان وبسیجیان را بر علیه دولت تحریک میکنی

    • امسال

      یه خورده تحمل کنید..این امریکا امریکای قبل نیست الان میشه با امریکا راه امد..ولی خودسرانه نباید دست به اقدامی زد که به ضررمون تموم شه..امریکا فقط از ایران یه چیز میخواد که دست از دشمنی بردارید وبیایید جلو رودرو مشکلاتمون رو حل کنیم نه از فرسنگها کیلومتر لجبازی کنید

    • بدون نام

      فقط از روحانی یه چیز میخواهیم فقط کار خودشو پیش ببره اگه بخواد به سخنان این وان گوش کنه کشور قفل میکنه

    • بدون نام

      همه امثال زا کانی فقط به فکر منافع شخصی خود هستند مردم ایران اندازه گنجشکی برایشان ارزشی ندارد متاسفم...........

    • بدون نام

      خودرو میسازیم انگار چی ساختن یه پراید کپی کردن از کره که دیگه تولید تولید نداره .مردک تو اگه خودرویی که حملت میکنه مونتاژ ایران هست اون وقت بیا حرف بزن .به قول دوستمون تو دوغ بنوش

    • بدون نام

      شماها شلوغش نكنين ، شلوغ نيستش
      دستتون بسته شده چرا رجز مي خونين
      برين بشينين سر جاتون ديگه
      بستتون هس ديگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج