معرفی دوج چلنجر GT چهارچرخ محرک ۲۰۱۷
پیشازاین مطمئناً میدانستیم که این نسخه از دوج چلنجر معرفی خواهد شد و حالا دوج رسماً چلنجر GT را با سیستم چهارچرخ محرک معرفی کرده است. نیروی موردنیاز این قوچ آمریکایی از طریق پیشرانهٔ آشنای ۳.۵ لیتری V۶ پنتااستار تأمین میشود که ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۳ نیوتن متر گشتاور دارد.
نیروی این پیشرانه هم انحصاراً توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ ZF انتقال پیدا میکند. چلنجر GT AWD از همان سیستم چهارچرخ محرک سدان چارجر استفاده میکند. این سیستم بهطورمعمول تمام قدرت موتور V۶ را به چرخهای عقب انتقال میدهد و تنها در مواقع لزوم قدرت به چرخهای جلو هم انتقال پیدا میکند.
ازلحاظ طراحی بیرونی، چلنجر GT AWD تقریباً از نسخهٔ دیفرانسیل عقب چلنجر V۶ غیرقابل تشخیص است. این خودرو بهصورت استاندارد به رینگهای ۱۹ اینچی با لاستیکهای مخصوص چهارفصل، یک اسپویلر ظریف عقب و چراغهای مه شکن مجهز شده است.
در داخل کابین خریداران شاهد صندلیهای جلو با روکش چرم ناپا، گرمکن و تهویهٔ مناسب به همراه نمایشگر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و گرمکن فرمان خواهند بود. یک پکیج داخلی GT سفارشی هم با قیمت ۹۹۵ دلار برای این خودرو ارائه شده است که چرم ناپای بیشتر، چرم آلکانترا، فرمان عملکرد گرا و سیستم صوتی استریو با ۹ بلندگو را به ماشین اضافه میکند.
قیمت دوج چلنجر GT AWD از ۳۴,۴۹۰ دلار آغاز میگردد که ارزانتر از خودروهایی چون مرسدس بنز C۳۰۰ ۴Matic کوپه، اینفینیتی Q۶۰ و بامو ۴۳۰i XDrive است.
نظر کاربران
ماشین به این توپی ۳۴ هزار دلار واسه یه امریکایی چیزی نیست ولی برای ما میشه ۱۳۰ میلیون تومن تاز بدون گمرک
اصلا تو ایران نمییاد
به این میگن ماشین خدا کنه خودرو سازها ما از این شرکت ها یاد بگیرن
عجیبه که اینقدر مردم به مسولین خودروهای دنیا رو نشان میدن اینا یک ذره حرکت نمیکنن... نرود میخ آهنی در سنگ