۴۳۲۰۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آزادی ۱۴ محله در شرق حلب

مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه از آزادی ۱۴ محله در شرق حلب و تسلیم شدن ۱۴۰ نفر از معارضان مسلح در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری فارس: براساس اطلاعیه مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه ۱۴۰ مرد مسلح در ۲۴ ساعت گذشته از طریق خطوط ایجاد شده برای آنها توسط ارتش سوریه، سلاح خود را زمین گذاشته و تسلیم شدند.

به نوشته وبگاه خبری «اسپوتنیک» مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه در اطلاعیه‌ای، امروز (سه شنبه) اعلام کرد همه معارضانی که سلاح خود را زمین گذاشته‌اند مشمول عفو عمومی «بشاراسد» رئیس‌جمهور سوریه قرار گرفته و مقامات محلی مساعدات انسانی لازم را برای آنها انجام خواهند داد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: با آزادی ۱۴ منطقه در شرق حلب، ۸۵۰۰ شهروند سوری از چنگ گروه‌های مسلح رهایی یافته و از حلب خارج شدند که ۴۰۰۰ تن از آنان کودکان هستند و اقدامات لازم برای تأمین غذا، اسکان موقت و کمک‌های پزشکی مورد‌نیاز آنها صورت گرفته است.

در محله «الصاخور» در شرق حلب، غیرنظامیان در هنگام بیرون آمدن از منازل خویش با تیراندازی تروریست‌ها مواجه هستند و نیروهای ارتش سوریه شب گذشته به پیش‌روی خود در محله‌های مختلف حلب ادامه دادند.

در اطلاعیه این مرکز همچنین پاکسازی ۳۰۰ هزار واحد مسکونی از وجود تروریست‌ها تأیید شده است.

طی دو روز گذشته، ارتش سوریه و متحدان آن، موفق شدند بخش شمالی محلات شرقی شهر حلب را آزاد کنند.

محلات شرقی شهر حلب که آلوده به تروریست‌هاست، روز گذشته از محله صاخور به دو نیم شمالی و جنوبی تقسیم و بخش شمالی تحت کنترل ارتش سوریه در آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج