لکسوس IS تند و آتشین معرفی شد
برای یک کمپانی بزرگ خودروسازی،هیچ چیزی بهتر از آن نیست که محصولاتش در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کنند. مثلا در فیلم جدید "Escape" شاهد هنرنمایی BMW سری ۵ هستیم که خود تاثیر مستقیم در جذب مشتری و یک تبلیغ هدفمند دارد.
به تازگی در جریان نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016، کمپانی خودروسازی لکسوس برای تبلیغ و نمایش مجدد سدان IS از یک تم متفاوت استفاده کرده که باعث ایجاد یکسری تغییرات در طراحی کلی خودرو، چه در داخل کابین و چه در خارج آن شده است. براساس گفتههای شرکت سازنده، این تم الهام گرفته شده از سس تند (فلفل) "سریراچا" است که در سطح جهانی و در کشور ژاپن بسیار معروف بوده و توسط شرکت مواد غذایی "هوی فونگ" تولید میشود.
باتوجه به تصاویر منتشر شده و همچنین فیلم تبلیغاتی لکسوس، میتوان یک رنگ نارنجی نزدیک به سسهای تند "سریراچا" را بر روی بدنه لکسوس IS مشاهده کرد که واقعا گرمی خاصی به چهره این سدان لکسوس بخشیده است و با توجه به درپوش سبز رنگ سسهای تند "سریراچا"، میتوان حاشیهای سبز رنگ برای جلوپنجره خودرو، دیسک و کالیپر سبز رنگ ترمزها و در نهایت خروجی سبز رنگ اگزوزها را مشاهده کرد.
در داخل کابین هم میتوان رنگ نارنجی را بر روی غربیلک فرمان، اطراف داشبورد و پنلهای دربها و... مشاهده کرد، ولی مهمتر از اینها، جاسازی ۴۳ عدد از سسهای تند "سریراچا" در صندوق عقب است که خب سیاست هر دو شرکت تولید کننده در امر تبلیغ محصولاتشان را نشان میدهد.
نظر کاربران
خوشبحال پولدارها