۴۲۴۹۲۹
۷۹ نظر
۵۰۰۶
۷۹ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: عده‌ای به ما لبخند تمسخر زدند و گفتند تورم تک‌ رقمی؟ چه آرزوهایی!

رئیس جمهور با اشاره به اینکه قدم‌های اول برای مهار تورم بی‌مهار و خطرناک را برداشته‌ایم گفت: آن روز که کار را شروع کردیم و گفتیم روزی باید به تورمی تک‌رقمی برسیم،‌ عده‌ای لبخند تمسخر زدند و گفتند تورم تک‌رقمی؟ چه آرزوهایی!

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور با اشاره به اینکه قدم‌های اول برای مهار تورم بی‌مهار و خطرناک را برداشته‌ایم گفت: آن روز که کار را شروع کردیم و گفتیم روزی باید به تورمی تک‌رقمی برسیم،‌ عده‌ای لبخند تمسخر زدند و گفتند تورم تک‌رقمی؟ چه آرزوهایی!

حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم کرج، افزود: بعضی‌ها در واکنش به این هدف ما می‌گفتند آرزو بر جوانان عیب نیست، اما شما ملت باقدرت، شما کارآفرینان، کارگزاران،‌ دانشگاهیان، صنعتگران و مردم شهرهای مختلف دست به دست هم دادید تا اسب تورم را مهار کردیم.

وی در ادامه افزود: ما توانستیم تورم را یک‌رقمی کنیم و این افتخار ازآن ملت ایران است.

روحانی همچنین با اشاره به اینکه ما دشمنانی مثل فقر، بیکاری، رکود، خشکسالی، تورم و مشکلات زیست‌محیطی از جمله گردوغبار، آلودگی هوا، آب و زمین و همچنین خصم خارجی را داریم،‌ تصریح کرد: از همه بدتر گاهی هوای نفس عده‌ای هم با به عنوان بدترین دشمن انسانیت با دروغ، تزویر، بداخلاقی و تهمت با جامعه دشمنی می‌کند. با این وجود انسجام و وحدت، استعداد ایرانی، رهبری شجاع و آگاه، اتحاد قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح و تلاش برای ‌آبادانی کشور در کنار ماست و ما به وسیله همین عوامل از دوران استبداد و استعمار، جنگ هشت‌ساله و ۱۲ سال تحریم با قدرت عبور کردیم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه برخی به ما می‌گفتند از تورم می‌تون گذشت اما رکود مشکل بزرگی است که به راحتی قابل عبور نخواهد بود، اظهار کرد: امروز یک موج خوبی در کشور شاهد هستیم اما عده‌ای می خواهند مردم را به سمت یأس دعوت کنند ولی مردم ما بیدار و آگاهند و آمارها نیز با ما سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: در هشت ماهه اول امسال ۴۹ و ۶دهم درصد تسهیلات بانکی برای بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برای حرکت به سمت توسعه در نظر گرفته‌ایم که نسبت به مدت مشابه پارسال نیز بیشتر شده است و در همین زمینه نزدیک به ۵۰ درصد تسهیلات بانکی بیشتری را در هشت ماه اول امسال به ۱۵ هزار واحد صنعتی متوسط و کوچک نیز پرداخت کرده‌ایم.

روحانی با تأکید بر اینکه در همه استان‌ها حرکت به سمت توسعه آغاز شده است،‌ اظهار کرد: وعده‌ای که ما امسال به مردم داده‌ایم شکستن رکود و خاموشی اقتصاد، شروع رونق اقتصادی و رشد ۵ درصدی اقتصاد تا پایان امسال است. ما به وعده‌مان عمل خواهیم کرد و در این زمینه به کمک شما مردم نیز نیازمندیم.

رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه ما در برابر همه مشکلاتی که در پیش رو داریم باید به مقابله و جلوگیری از آنها بپردازیم، اظهار کرد: برخی مشکلات را می‌توان یکساله و دوساله حل کرد، حل ‌برخی از مشکلات سه یا چهار سال زمان می‌خواهد و برخی دیگر نیز به زمان بیشتری نیاز دارند اما ما نباید ناامید و خسته شویم. ما باید دست در دست هم راه را ادامه دهیم.

روحانی با اشاره به مشکل آلودگی هوا در کلان‌شهرها، گفت: مشکل آلودگی هوا که این روزها دامن ما را گرفته است هر ساله در همین ایام به خاطر وارونگی هوا به وجود می‌آید اما همه تلاش می‌کنند که به این مشکل فائق آییم.

وی افزود: ممکن است بگویند دولت در سه سال گذشته برای آلودگی هوا چه کرده است، ما در این سه سال برخی آلودگی‌ها از جمله آلودگی هوا را مورد بررسی قرار دادیم و در این زمینه باید با عوامل آلوده کننده هوا مقابله کرده و آنها را مهار کنیم که هر سال نیز در این زمینه جلسه داشته‌ایم و امروز هم اولین دستور در هیأت دولت موضوع آلودگی هوا در کلان‌شهرها بود تا دستورات لازم در این زمینه صادر شود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه ما در سه سال گذشته سوخت مایع بسیاری از صنایع و نیروگاه‌ها را به سوخت گاز بدل کرده‌ایم، اظهار کرد: ما در طول سه سال گذشته اولین کاری که کردیم این بود که بسیاری از صنایع‌مان را که با سوخت مایع کار می‌کردند، به سوخت گاز تغییر دهیم که این کار را انجام داده‌ایم اما هنوز یکی دو ماه در فصل سرما نیز نیروگاه‌های ما با سوخت مایع کار می‌کنند اما امسال،‌ سال آخری است که این اتفاق می‌افتد و در سال آتی هیچ مشکلی برای استفاده از گاز برای نیروگاه‌ها و صنایعمان نخواهیم داشت.

روحانی افزود: ما در زمینه نفت و گاز حرکت بسیار خوبی داشته‌ایم و اخیراً نیز در منطقه غرب کارون چند پروژه نفت افتتاح شد و تولید ۴۵ هزار بشکه نفت هم امروز به ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است و این کار بزرگی است که صنعت نفت کشور انجام داده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد افتتاح فازهای جدید گاز در منطقه عسلویه خواهیم بود،‌ گفت: ما بنزین یورو۴ را به جایگاه‌های سوخت در کلانشهرها آورده‌ایم و این امر را ادامه می‌دهیم و در اوایل سال آینده نیز وضعیت بنزین ما بهتر از گذشته خواهد شد و دیگر نیازی به واردات بنزین نخواهیم داشت.

روحانی ادامه داد: ما بخشی از بنزین‌مان را از اواخر سال آینده صادر خواهیم کرد و این در حالی است که پیش از این واردکننده بنزین بوده‌ایم. در زمینه سوخت گازوئیل نیز از امسال صدور این سوخت فسیلی را آغاز کرده‌ایم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه علت اصلی بسیاری از آلودگی‌ها ماشین‌های فرسوده هستند، اظهار کرد: ماشین‌های فرسوده‌ای که بیشتر آنها جزو وسایل حمل و نقل عمومی به شمار می‌آیند فرسوده شده‌اند و باید از چرخه حمل و نقل خارج شوند که این تصمیم جدی ما از آغاز این دولت بوده است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به این آمارها، اظهار کرد: درسال ۹۲، ۶۶ هزارو ۱۹۹ خودروی فرسوده را از چرخه حمل و نقل خارج کردیم که در سال ۹۳ این میزان به ۳۳۶ هزارو ۸۰ خودرو افزایش یافت که از این نظر بهترین سال بوده است. همچنین در سال ۹۴ که البته وضع بودجه ما چندان مناسب نبود نیز ۲۵۶ هزارو ۳۴۴ خودروی فرسوده از چرخه حمل و نقل خارج شد و در سال اخیر نیز ۱۵۱ هزارو ۳۵۴ خودروی فرسوده از چرخه خارج شد و در نهایت تاکنون و در سه سال گذشته ۸۰۹ هزارو ۶ خودروی فرسوده از چرخه حمل و نقل خارج شده و خودروهای نو به شهروندان تحویل داده شده است که در سال آینده نیز این گام‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

روحانی با تأکید بر اینکه مسأله آلودگی هوا تنها به دست دولت حل و فصل نمی‌شود، اظهار کرد: در این زمینه باید مردم،‌ پلیس و همه نیروها به کار گرفته شوند.

وی افزود: اقدام بعدی ما در زمینه مقابله با آلودگی هوا مسأله تحول در ساخت خودروهای داخلی است که یکی از مشکلات امروز ماست چرا که این خودروها هم مصرفشان بالاست و هم آلودگی ایجاد می‌کنند که در این زمینه قدم‌های متعددی برداشته‌ایم و کار را برای ساخت اتومبیل‌هایی با کیفیت یورو۵ و یورو۶ آغاز کرده‌ایم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌پرسند بعد از برجام چه تحولاتی به وجود ‌آمده است،‌ اظهار کرد: در پاسخ به این پرسش می‌توان گفت یکی از اقدامات بزرگی که در ماه‌های اخیر انجام داده‌ایم این بوده است که با شرکت توتال فرانسه قرارداد منعقد کرده‌ایم که حجم آن نیز ۵ میلیارد دلار است. اما در عین حال برخی‌ها و بعضی سایت‌ها و نشریات می‌گویند اینها همه‌اش حرف است و سرمایه‌ای وارد نمی‌شود. اما به قول آذری‌ها بیر بیر!
رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه تولید مشترک خودرو یکی از قراردادهایی است که پس از برجام بسته شده است، اظهار کرد: ایران خودرو و پژو سه نوع خودروی جدید با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون یورو تولید می‌کنند که آخر امسال به بازار می‌آید. در این پروژه تولید ۲۰۰ هزار خودرو در سال در نظر گرفته شده است که در ابتدا ۴۰ درصد تولید توسط ایرانی‌ها و ۶۰ درصد توسط فرانسوی‌ها انجام می‌شود و در ادامه این درصد برای ایران به ۷۰ و برای فرانسوی‌ها به ۳۰ درصد می‌رسد. این خودروها دارای استاندارد یورو ۵ و ۶ هستند. همچنین سایپا و سیتروئن نیز با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی، ۱۵۰ هزار خودرو تولید می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در زمینه مبارزه با آلودگی قدم‌های بزرگی برداشتیم و قدم‌های بزرگ دیگری باید برداریم. ما دنبال تولید موتور برقی هستیم که البته این موتور برای مردم گران در می‌آید و در حال حاضر به دنبال حل این مشکل هستیم. دولت، سازمان محیط زیست و نیروی انتظامی و همه دست به دست هم داده‌ایم تا ان‌شاءالله در برابر غول آلودگی هوا پیروز شویم.

روحانی با اشاره به مشکل اشتغال برای جوانان، اظهار کرد: در مخیله بعضی‌ها این است که جوانان مشکل جامعه ما هستند که این خطای بزرگی است زیرا جوانان سرمایه بزرگ ما هستند. بعضی‌ها متاسفانه نسبت به جوانان اظهار بدبینی می‌کنند. در روز تاسوعا که برای مسابقه فوتبال مناسب نبود بعضی‌ها غصه می‌خوردند که اگر گل بزنیم چه اتفاقی می‌افتد اما این جوانان متدین و عاشق امام حسین (ع)و ایران دیدیم چگونه و با چه زیبایی در ورزشگاه آزادی هم تشویق کردند، هم به دین احترام گذاشتند و هم علاقه خود را به ورزش ایران نشان دادند. اینقدر به جوانان بدبین نباشید و به آنها میدان دهید. باید برای جوانان میدان فعالیت فراهم کنیم.

رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه لایحه دو فوریتی تقدیم مجلس کرده‌ایم تا مجوز برداشت ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه برای اشتغال روستاییان را دریافت کنیم، گفت: ان‌شاءالله نمایندگان با این لایحه موافقت کنند.

وی با اشاره به رابطه دولت و مجلس، خاطرنشان کرد: ما با مجلس قبلی کار می‌کردیم اما مجلس دهم ما را دلگرم کرده است. رای به سه وزیر پیشنهادی به ما دلگرمی داد و پیام بزرگی هم به ما داد که این مجلس می‌خواهد در کنار دولت برای خدمت به ملت کار کند و تابع پرونده‌سازی‌های غلط و نابجا و شایعه‌سازی نیست و پست‌ها را بر مبنای لیاقت در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای ما هم اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالگرا فرقی نمی‌کند و همه یکی هستند.

روحانی در ادامه تاکید کرد: ما همانطور که رهبر انقلاب گفتند به عهدمان در روابط خارجی عمل می‌کنیم اما کسی فکر نکند که می‌شود با ملت، رهبری یا نیروهای مسلح شوخی کند. همه پیروزی‌های ما در عرصه روابط خارجی در سایه مقاومت و حمایت و انسجام و وحدت مردم و رهنمودهای رهبری بوده است.

وی بیان کرد: من به عهدهای خود که از روز اول اعلام کردم پایبندم. یکی از این عهدها این بوده که در هر مساله‌ای با نظر کارشناسان متخصص عمل کنم که این کار را انجام می‌دهیم. ما دولت شعار نیستیم بلکه دولت عملیم.

رییس‌جمهور خطاب به برخی رسانه‌ها، گفت: اینقدر آب در هاون نکوبید. شما قادر نیستید مردم را ناامید کرده و بین دولت و ملت، بین سه قوا، بین دولت و نیروهای مسلح و بین اقوام و مذاهب اختلاف بیندازید. ما همه دست به دست هم می‌دهیم و برای آبادانی ایران تلاش می‌کنیم.

روحانی با اشاره به مشکلات استان کرج، تصریح کرد: می‌دانم ترافیک تعطیلات چه زحمتی برای کرج دارد. خود من یک بار ۱۵ ساعت در این ترافیک بودم اولین هفته‌ای که من رییس‌جمهور شدم وزارت راه و بنیاد مستضعفان را صدا کردم و گفتم آزادراه شمال چه وقت درست می‌شود؟ همه تلاش من هم این بود که امسال قسمت اول آزادراه شمال یعنی از تهران به گچسر را افتتاح کنیم اما این کار سال آینده صورت می‌گیرد. من مدام وزیر و معاون اول را به سر پروژه می‌فرستم و خودم به زودی به این پروژه سر می‌زنم. اتصال اتوبان همت به کرج نیز در سال آینده عملیاتی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ۴۲۸ میلیارد تومان برای بخش حمل و نقل استان کرج اعتبار در نظر گرفته‌ایم که ۱۶۸ میلیارد برای قطار شهری و ۷۰ میلیارد نیز برای اتصال همت به کرج اختصاص داده‌ایم. همچنین تا پایان امسال تعداد تخت‌های بیمارستان استان کرج از ۹۶۰ تخت به ۱۳۵۰ تخت می‌رسانیم و تا پایان دولت نیز این تعداد را به ۲۱۰۰ می‌رسانیم. همچنین گازرسانی شهری در این استان تا پااین دولت به ۹۹ درصد و گازرسانی روستایی به ۸۱ درصد می‌رسد.

رییس‌جمهور در پایان گفت: در این سفر ۴۰ طرح و پروژه با اعتبار ۹۹۵ میلیارد تومان تصویب کرده‌ایم که در سال ۹۵ و ۹۶ اجرایی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا یکی بهش بگه داداچ داری اشتباه امار میگیری به خدا

    • ترسو

      يعني واقعا هنوزم فكر ميكنين كه تورم رو تك رقمي كردين !؟
      تو مملكتي كه اقتصادش فلجه ، تورم تك رقمي ؟!
      خودتونو گول ميزنين يا مردم رو ؟! مردم كه با پوست و گوشتشون دارن تورم تك رقمي !! رو حس ميكنن !
      اگرم براي دشمن !؟! اين شعارها رو ميدين ، كه اونا از مردم هم جلوترن !!
      اگرم براي رقباي سياسيتونه ، كه اونام يه چيزي تو مايه هاي خودتونن !!!!

    • مدیونی سانسور کنی

      آقای رئیس جمهور امارها با مردم صحبت میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقر+بیکاری+رکود+تبدیل شدن جوانان محصل به معتادان خیابان
      ... این حرفا رو میشنوم اقای رئیس جمهور من 6 ماهه حقوق نگرفتم ادارات دولتی یک ریال هم بودجه ندارن؟ چرا چرا فکر میکنید مردم ........ تشریف دارن؟ ایا واقعیت را هم میشه پوشاند که فعلن شما دارید فقر مارو حواله مییدید به آمار * خدایا این اعداد رو از کجای در میارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هرچی بدبختی الان دارین رو از چشم داش محمود میبینم ضمنا ثبات قیمت ها که کاملا محسوسه

    • بدون نام

      اقای روحانی دوبا ره لبنیات گران شد این تورمی را که شما میفرمایید برادر من عزیز من مردم حسسسسسسسسسسس نمیکنن ای داد

    • بدون نام

      اقای ریس جمهور این تک رقمی فقط روی کاغذ هستش مردم ازاین اقصادی که شماوضع کردین فلج شدن

    • محمود

      تورم تک رقمی در کشوری که در رکود به سر میبره و مردمش قدرت خرید نیازهای اولیشون رو هم ندارند و اکثر جوانان بیکار هستند هنر نمیباشد

    • حسن

      وجدانا خسته نشدی از این همه شعار گفتن

    • reza

      وقتی مردم پول نان شب خودشان راندارن وقدرت خیرصفراست بایدتورم تک رقمی باشد مردم راکمترفیلم کنیم

    • بدون نام

      خب واقعا ... چهار ساله مردم رو سر کار گذاشتی

    • محمود

      تورم تک رقمی در کشوری که در رکود به سر میبره و مردمش قدرت خرید نیازهای اولیشون رو هم ندارند و اکثر جوانان بیکار هستند هنر نمیباشد

    • بدون نام

      کاش یکی فرق تورم تک رقمی و رکود اقتصادی رو برای آقای روحانی توضیح میداد

      پاسخ ها

      • علیرضا

        اره والا

    • کاکتوس

      آقای روحانی من مطمئنم که شما کار سختی پیش رو داشتی و خواهی داشت...تا همینجای کار هم ازت ممنونیم و توقع نداریم که در طی دو سال از جهنم به گلستان تبدیل شیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • برزین عسکری

      اون زمانی که رقم تورم دو رقمی بود، خنده دار بود.الان که میگن تک رقمیه ،ادم دیگه خندش نمیگیره..احساس میکنه به شعورش دارن توهین میکنن.

    • بدون نام

      آقای رییس جمهور!مثلا اسب تورم رو متوقف کردین چه تغییری در وضعیت زندگی و معیشت مردم ایجاد شده؟!!! آیا بیکاری و رکود و فقر و فساد و دزدی از بین رفته؟آیا درآمد قشر مستضعف کارگری افزایشی پیدا کرده؟

    • سیاست

      کاری که شما کردی با مردم احمدی نژاد با بیاد شاگرد ى. کدام تک رقمی .گوشت .مرغ. شکر اجاره خانه. ........ خجالت دارد. هر کس که این ادعا را دارد .به شعور مردم توهین میکند. شما براى ایران چکار کردی. نفت را فروختی کردی دلار دادی عربها. همیشه وعده سر خرمن دادی .بترسد از خدا که مرگ نزدیک است و براى همه. بیکاری جوانان را .فساد را اختلاس را .چه چیزی را کم کروی. که آمار تو شد زر ده درصد

    • سینا

      والا ...بیکاری هم که صفر

    • بدون نام

      تورم پایین رکود فقر بیکاری و .ً... بالا
      افرین رییس جمهور

    • بدون نام

      جناب روحانی مردم نون شب ندارن بخورن بفریادمون برس ماشالا اینقد پول مملکت راه در رو داره که دیگه چیزی برا مردم خودمون نمیمونه مثل مرد جلو اینا رو بگیر اگه نمیتونی بگو و برو کنار کارد به استخون مردم رسیده کی میخاین بیدار شین

    • بدون نام

      الان هم بالبخند میگم رکود چند ساله.

    • بدون نام

      جناب روحانی مردم نون شب ندارن بخورن بفریادمون برس ماشالا اینقد پول مملکت راه در رو داره که دیگه چیزی برا مردم خودمون نمیمونه مثل مرد جلو اینا رو بگیر اگه نمیتونی بگو و برو کنار کارد به استخون مردم رسیده کی میخاین بیدار شین

    • بی کار روشن دل

      آقا دیدن تورم تک رقمی چشم بصیرت می خواهد که بنده ندارم لبخند من را به بزرگواریت ببخش تنها داری من را مصادره نکن من لبخند نمی زنیم بلکه روده بر شده ایم از حال روز خودم،به من ازبچگی یاد داده اند که بی مناسبت بگریم وبی دلیل بخندیم

    • بدون نام

      باز بوی انتخابات اومد و وعده ها و شعارها شروع شد.........
      باز هم این مردم مهم شدند........

    • کاربر

      اقای روحانی واقعا فکر میکنی تورم تک رقمی شد ؟ از شما انتظار نداریم که با مردم دوگانه باشید همه چیز در بازار گران شد از دفتر و کتاب و گوشت و لبنیات کمر مردم خم شد

    • محمد

      اقای دکتررررررررر تورم را من در رکود منفی میکردم هنر کردی دستت درد نکنه فکری به حال رکود کن هر وقت اقتصاد چرخید رونق اقتصادی به وجود امد اونوقت تورم را تک رقمی کن

    • fafa

      تورم تک رقمی !!! ....:))))

    • بدون نام

      تاببینم.منظورش.ازتک.رقمی.چی باشه شایدعمروبودجه ملت باشه که داره از بین میبرنش چرااینقدرازش ایراد میگیریدبذارید کارشو نوبکنن

    • محمد

      بخدا اگردوره دکتراحمدینژاد پول هم نداشتیم دلخوشیمان این بود که دربرابر دشمنان اسلام وکشور ایستادگی کردیم حالابه چی دلمان خوش باشه روحانی........

    • بدون نام

      ماملت ایران،هیچگاه راضی نیستیم،وچه سیرباشیم چه گرسنه،درهردوحال مینالیم،باورکنیدخودمان به همدیگررحم نمیکنیم،اگربازارکارراه بیفتدتورم نیزبیشترمیشود،چون مابرعکس کشورهای دیگرهرچه تقاضا بیشترشودقیمت کالارابرای خریداربیشترمیکنیم،من سه سال است زیاددرامدندارم ولی استرس تورم راهم ندارم،البته تاحدودی،

    • بدون نام

      هر کس بیکار ه بی عرضه گی از خودشه کور بشه کاری گیر بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت بیکار بشی اون وقت بهت میگم

      • mohamaad

        طعم بیکاری رو نچشیدی داداش
        یکی نیست به تو بگه اگر فرصت های شغلی بود که جوون ها بیکار نمی موندن داداش من تو این مملکت فرصت شغلی نیست یا اگرم کسی بخواد شغلی ایجاد کنه دولت حمایتش نمیکنه نمونش خودم چهر ماهه دنبال 15 میلیون وام میگردم هر بانکی میرم میگن وام نداریم فقط وام با سپرده داریم یکی نیست بهشونن بگه اگر سپرده داشتم دیگه چه نیازی به وام گرفتنم بود

      • سامان

        زیاد ی مغروری مطمئنم همین شغل هم که داری بخاطر غرورت از دست میدی

    • بدون نام

      حتما که نباید پشت میز بشینی مقصر خودتی من دوتا جوان دارم صبح میرن مغازه شاگردی تا یازده شب نمیگم راضی هستم اما شکر میکنم میسازم امیدم ب خداست

    • بدون نام

      عجب جوکی گفتی خدایش دمت گرم

    • بدون نام

      چقدر باید ضعیف باشی وبگی کار نیس, مگر روحانی بزرگوار میتونه برا ۸۵ میلیون نفر کار پیدا کنه برین بابا کشکت بساوه هنر باید از خودت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید فرصت های کاری بیشتری ایجاد بشه
        الان همه چیز شده پارتی و رابطه

    • بدون نام

      ففط روحانی که واقعا دولتش پاک ومبراست احسنت دکتر جان

    • مهران

      بنده ۱۳سال کارگری کردم وحقوقم نصف اداره کاربه زمان خودش ،بدونه بیمه،۱۲سال مغازه زدم وهین کا ر،خانه ماشین وزنگی کوچکی درست کردم،خداراشکر،سالمم،ویک سوال ایا جوان امروزی طاغت این همه سال راداردتا به ارزوهایش برسد؟نردبان پله پله ،نابرده رنج گنج میثرنمیشود،مزدان گرفت جان برادرکه کارکرد،اگربیکاری،وبی پول مقصری،ومغرورودنبال نان راحت،

    • بدون نام

      اقای روحانی حقیقتا ب مردم بگو تو دیگه رفتنی هستی

    • بدون نام

      آقای روحانی رای نمیاری شعار نده خسته شدیم بخدا

    • توتو

      از امار خودکشی و فقر معلومه دم خروس بیرونه

    • بدون نام

      آقای روحانی ... این حرفا دیگه فایده نداره مردم همه اگاه شدن بهت رای نمیدم حاجی

    • محمد

      ....نمی دونم برنج که قوت اصلی ملته و برنجی که 10 تومن بود الان شده 14500 رو با تورم تک رقمی کجای دلم بذارم .تورم تک رقمی فقط تو سیب زمینی جور در میاد.خواهشا چاپ کن

    • mohamaad

      برید از خدا بترسید شرم کنید

    • حسن حیدری

      شاید تورم تک رقمی شده باشه ولی بخدا ما که کارگر هستیم در ماه شاید با بدبختی دوبار بتونیم برای زن و بچه هامون میوه بخریم . اونم شاید علتش این باشه که مهمون اومده باشه که ناچار بشیم پول نون رو بدیم به میوه ... با این حال آقای روحانی و سیاست های ایشون رو می پسندیم و نفرین می کنیم اون آقایونی رو که در زیر لوای مسئولیت هاشوون میلیونی و میلیاردی از این حساب و اون حساب سود گیرشون میاد

    • نتالی

      تورم و گرانی بیداد میکند و شما این حرفهای بی مدرک و سند را میزنی.شما حقوقت انقدر بالاست که مردم را درک نمیکنی

    • بدون نام

      تورم تک رقمی در زمانیکه رکود اقتصادی درکشور وجود داره اصلا تاثیری رو زندگی مردم نمیذاره بلکه وقتی اقتصاد از رکود در اومد و بازارها رونق گرفت تورم تک رقمی میتونه تاثیرگذار باشه

    • مریم

      اولا توهم تک رقمی زدید شما
      دومااونا که میگن کار هست و یا مگه میشه برای هشتاد میلیون کار درست کرد . اخه آدم چی بگه به شماها چطور چین با اون جمعیت بیکاری نداره. از اون طرف اونقدر ثروت داریم که زیاد هم میاد و اختلاس میشه کسی نمیفهمه تا چند وقت . برادر من پدر من اون که شما میگید شغل کاذبه نه کار . تعریف از کار فرق داره وگرنه دست فروشی هم کار حساب بشه که هیچکی بیکار نیست. کار یعنی داشتن شغلیمرتبط با مهارت که با دریافت تسهیلاتی همچون بیمه و ایمنی و خدمات محیط شغلی موجب ایجاد منبع درامدی متناسب با سطح زندگی مطابق استاندارد معمول شود. حالا سطح زندگی هم تعریف داره که بنا به شرایط محیطی هر منطقه متفاوته و تنها به معنای زنده ماندن نیست .مجبور شدم طولانی شد.

    • بدون نام

      شعارهاباآنچه درجامعه ملموس است وملت باآن دست وپنجه نرم میکنندواقعادورازهم است.چطورباورکنیم.....

    • جلال

      به خداوندی خدا من تو شهرمون که یه شهر کوچیکی هستش افرادی رو سراغ دارم که با وجود کار سخت و طاقت فرسا در یکی از ارگانها کار میکنن ولی پنج ماه میشه که حتی یه قرون بهشون ندادن وبرای کمترین نیاز روزمره شون ازاین وان قرض میگیرن

    • بدون نام

      تورم تک رقمی با وجود رکود فلج کننده بسیار زیان بارتر از تورم دو رقمی است.

    • بدون نام

      اقتصاد ما هم رکودهست هم تورم خدایا این دیگه چه مدلیه اونوقت هم میاد بیشتر داغ دل مردم میکنه

    • بدون نام

      جناب رییس جمهور یه نصیحتت میکنم یه بار فیلم رسوایی ۲ رو ببین

    • مهدی

      آقا شما به ما پول بده و وضع اقتصاد رو خوب کن بزار تورم 1000رقمی بشه. ما رو مسخره کردی؟ تک رقمی

    • نهی

      اینطورکه جنابعالی فرمودند تمام مشکلات حل شده است حتما شهر ما جز این کشور نیستش یا که چون از پایتخت دور هستیم به مانرسیده..؟ ای خداااااااااااااا پس چرا روز به روز وضع خرابتر میشه.چراااااااا..؟؟

    • نهبندان

      خوب معلومه وقتی پول از دست مردم جمع بشه کاسبی تجارت خرید فروش نباشد باچی تورم ..... همان بهتر که پول باشد کسب وکارم باشد..تورم هم بابا باشد

    • amir

      یادم در اولین مصاحبه با صدا و سیما از ایشان سئوال شد گرانی داره مردم را اذیت میکنه ایشان فرمودند والا تقصیر این دولت نیست تصمیمات دولت قبلی بوده که پیشنهاد داده به مجلس ، مجلس هم تکلیف کرده ما هم مجری هستیم. لطفا مراجعه کنید به سایت خودتان متوجه میشوید. ولی از زمانی که ایشان تشریف آوردند وضع دلار ببینید،بیکاری،گرسنگی،فقر، بنزین،نان،رکود،اختلاسو،آب،برق،تلفن... زمانی هم میگفتن مجلس با ما همسو نیست، آقای روحانی الان که مجلس با شما همسو شده دیگر چه بهانی دارید. دلم برای هموطنانم میسوزد که زمان رای دادن رفتن به نمایندگانی که شما فرمودید رای دادند که همسو با شما باشند تا پدر این مردم را در آورید وزیر مخابرات میفرمایند اگر با تلفن هم صحبت نکنید باید این مبلغ را بپردازید واقعا خندداره مجلس همسو هم که صداش در نمیاد. ای مردم از این پس لطفا به نمایندگان همسوی دولت رای ندهید نه این دولت هیچ دولت دیگری

    • بیکار

      منظور در آ مدهاست تک رقمی شده مردم را بیچاره کرده تورم چیه

    • بدون نام

      یکی از عزیزان خبرنگار به رییس جمهور خبر بدهند. شهریه مدرسه خصوصی فرزندم و اجاره مسکنم در سال جاری بیست درصد افزایش یافته. نمیدانم بیست درصد یکرقمی است یا دو رقمی. اگر هم خلاف قانون کردند جلویشان را بگیرند، ما زورمان نمیرسد. البته مخالفین ایشان از نوشته من خوشحال نشوند چون در دوره قبل از ایشان هم همین اوضاع بود.

    • دوست

      تورم تک رقمی ؟؟ چه آرزوهایی ...


      واقعا درست گفته ، آخه با این حجم نقدینگی بالا با این روند تولید بدون پشتوانه پول ؟؟
      جناب آقای حجت الاسلام دکتر روحانی ، وقتی میتونید دم از تورم تک رقمی بزنید که قیمت حداقل های زندگی مردم رو بدون نوسان حفظ کنید هرباری که تونستید قیمت نان و مرغ و گوشت و شیر رو کنترل کنید نشان از درایت شما در کنترل اقتصادی و تورم تک رقمی دارد. آقای عزیز خودرویی که روز به روز گران تر میشود ، نفتی که با وجود کاهش تولید و فروشش دو برابر شده و ناله هایی که شب واریز یارانه از دل دولت لبریز میشود، نه اینها نشان دهنده ضعف همه جانبه دولت در زمین اقتصاد دارد و برای نشان دادن هیچ به جای همه چیز عملا موثر نیست .
      و السلام

    • حسنقلی

      مرسی اقای دکتر. ..در مملکتی که درامد هشتصد میلیاردی را بدست اوردن ودود کردن فرستادن بالا. .وتورم چهل وچهار در صد رسوندن همینکه با جیب خالی وتحریمها هنوز مملکت سر پاست وبجون هم نیافتادم مثل ونزویلا باید ممنون تو باشیم که حداقل رو راست گفتی باید با دنیا ارتباط بر قرار کنیم. ..بعضی از این نظرها واقعا که. .اقایون فکر میکنن تورم تک رقمی شده یعنی ارزونی. ..

    • بدون نام

      درسته شاید روی کاغذ تورم تک رقمی شده ولی به چه قیمتی؟ به قیمت رکود اقتصادی. اخه شما که دولت اعتدال هستید چرا؟ انقد عقب عقب رفتید که از اون طرف از پشت بوم افتادید پایین.
      هیچ بودجه ای هیچ جا نیست. مت دو سال پیش کار کردم هنوز پولش را نگرفتم.

    • کلیدالدوله

      مردونه بگونمیتونم.چراآماردروغ بهت میدن ودلتوخوش کردی.مردم به این حرفات میخندن

    • ابوالفضل

      سلام .
      لطفآ از لحاظ علمی ببینید و نظر دهید .

    • امین

      از این صحبت ها و فرافکنی ها و آمارهای به درد نخور میشه به این نتیجه رسید که مسئولان از مردم حسابی فاصله گرفته اند و اصلاٌ به فکر مردم نیستن ! رئیس جمهور محترم همه ی این حرفهائی که زدی درست ولی با این همه آلودگی هوا عمر ما کفاف برنامه های جنابعالی را نخواهد داد ! ساختار بدن جانداران !!طوری هست که هر انسان برای زنده ماندن نیاز به نفس کشیدن داره !!! دیگه از این وعده های توخالی که برای شکوفا شدنشون ! بایدصبر کنیم خسته شدیم !

    • بدون نام

      آقای ریس جمهور شما در مناظره های انتخاباتی گفتید من نان را بر سر سفره های مردم خواهم آورد. آقای ریس جمهور شما نان خرده های سفره را با سفره از خانه های مردم بردید.برسر سفره های از ما بهتران یک زحمت بکشید بجای آمار دادن یک روز پیاده سری به بازار کسب وکار بزنید.

    • بدون نام

      اآقای عزیز چه فکری به حال ذخیره فرهنگیان کرده اید چه فکری به حال پاداش بازنشستگان کرده ای اینقدر شعارندهید جلو دزدیها را بگیرید

    • بدون نام

      در زمانی که ریس جمهور شدید دلار 3150 تومان بود.شکرخدا با تدبیر جنابعالی هرروز ارزش پول ملی از آخر داریم اول میشیم.

    • بدون نام

      من که دیگه دارم شک میکنم ....که اینجوری آمار میدن

    • اسداله عابدی

      م
      ن که باور نمی کنم روحانی این را گفته باشه ظاهرا از تورم و گرانی در کشور خبر نداره یا نه مشاورانش اطلاعات غلط بهش میدهند,کی میخواد این چند ماه تمام بشه تا از اکارهای غلط خلاص بشیم

    • حمید ثمره

      خواب دیدی خیر باشه.

    • آتوسا

      وضع ما نسبت به زمان احمدی نژاد بدتر شده که بهتر نشده بیکاریییییم

    • یاران

      مدیریت محترم که نظرات مخالف رد میکنه، ولی چند کلمه بارییس جمهور، آقای روحانی شما خطاب به مردم اگر میکنی من مردم هستم اولا حرف شما دررابط با تورم تک رقمی درست واصلا قیمت چهارسال پیش،، بابا وقتی قدرت خرید کردن نداریم میفهمی،،،، نه، ای خدا خودت کمکی کن

    • mohamadi

      سلام
      من در وزارتخانه اي کار ميکنم که وزيرش در هيات مديره 19 شرکت فعاليت ميکنه و سرمايه اش بالاي 1000 ميليارد تومانه
      ولي من با 3 تا اولاد ماهي 800 تومان ميگيرم

    • بدون نام

      سر مردم هرچی بیاد حقشون به نطرم من کسی که با یک کلید رای بیاره باید فاتحه اون مردم و مملکتش رو خوند .
      وعده 100 روزه ههههه...
      میگویند با گندی که احمدی نژاد زد به این مملکت سال ها دیگر نمیتوان این مملکت رو جمع و جور کرد
      من مگم اصلا احمدی نژاد گند زد به این مملکت تو با آگاهی اومدی و این دولت رو تحویل گرفتی و میدونستی مشکلات کجا هست اما شما چشمت رو دوخته بودی به آمریکای یهودی و فکر کردی میتونی مشکلات رو حل کنی و .... مردم باید خیلی مراقب باشند رکب نخورند برای آمریکا کاری نداره روی بعضی از آقایون برنامه ریزی کند تا مملکت رو به سمت نابودی ببرد .
      اگر توانمون رو گذاشته بودیم در داخل و به مردم خودمون اعتماد داشتیم و کار رو میسپردیم به جوانانی که در این مملکت زندگی میکنند الان سربلند بودیم

      چهارتا جلسه گذاشتی و چهارتا برگه جابجا کردی اینها کافی نیست و اصلا 1 درصد هم جلو نرفتید برای افتصاد مقاومتی که فردا ما دستمان جلوی دیگران دراز نشود ...
      مردم ما باید کتاب مستر همفر رو بخونند کاملا . و در جریان خیلی موضوعات قرار میگیرند مردم ما سطح آگاهی و دانششو ن خیلی پایین که بایک کلید و طرح 100 روز گول میخورند .

    • بدون نام

      مردمی که رای دادید
      چرختون داره میچرخه ؟!
      چرخه سانترفیوژ ها چی ؟!
      هههه
      وقتی با یک کلید گول میخورید بخورید براتون مزه کنه ههههههههه...
      وقتی برای رای دادن مجلس از روی لیست همه یکی رو مینویسند میشه اونی که الان کسی به شما کاری نداره و طرف میاد تو مجلس از بابا و ننش دفاع میکنه ...
      از ماست که برماس ...
      و حقتونه ...
      با شما ها باشه دوباره میرید به این روحانی رای میدید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج