۴۲۴۱۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشنواره موسیقی فجر کنسرت‌های برتر را معرفی می‌کند؟

سال گذشته حمیدرضا نوربخش از بررسی کنسرت‌ها و اجراهای صحنه‌ای در طور سال خبر داد و عنوان کرد تمامی اجراهایی که طی سال روی صحنه می‌روند، توسط تیم کارشناسی جشنواره بررسی شده و نهایتا در جشنواره سی‌ودوم معرفی می‌شوند.

خبرگزاری فارس: سال گذشته حمیدرضا نوربخش از بررسی کنسرت‌ها و اجراهای صحنه‌ای در طور سال خبر داد و عنوان کرد تمامی اجراهایی که طی سال روی صحنه می‌روند، توسط تیم کارشناسی جشنواره بررسی شده و نهایتا در جشنواره سی‌ودوم معرفی می‌شوند.

حمیدرضا نوربخش که سال گذشته اولین دوره ریاستش بر جشنواره موسیقی فجر را تجربه کرد، خبر از رصد اجراهای زنده موسیقی در طی سال داد و عنوان کرد: «امسال فقط تولیدات موسیقی از مهر سال ۱۳۹۲ تا مهر ۱۳۹۴ رصد و ارزیابی می‌شود اما از سال آینده هم تولیدات و هم «کنسرت‌های موسیقی سال» بررسی می‌شوند. در حال حاضر فعالیت‌های موسیقی سال رصد نمی‌شود اما رصد و ارزیابی فعالیت‌ها، تولیدات و «کنسرت‌های موسیقی سال» در جشنواره موسیقی فجر موجب ارتقای فعالیت‌های موسیقی خواهد شد. چون اهالی و فعالان موسیقی به این نتیجه می‌رسند که فعالیت‌ها رصد می‌شود و البته در این زمینه مشوق‌هایی هم برای کیفیت آثار وجود دارد.»

اما این وعده حمیدرضا نوربخش به چند دلیل بعید به نظر می‌رسد تا در جشنواره سی‌ودوم محقق شود:

اول: حمیدرضا نوربخش ماه طی شش ماه ابتدایی امسال در گفتگو با رسانه قاطعانه و با صراحت اعلام کرد که «دیگر مدیر جشنواره موسیق فجر نخواهم شد» بر همین اساس و با توجه به اینکه مدیر جشنواره اساسا بنای مدیریت دوباره نداشت! بعید هم به نظر می‌رسد تا یک تیم کارشناسی حرفه‌ای از سوی او مامور رصد صدها کنسرت اجرا شده طی یک سال اخیر را به طور منظم و ساختارمند، شده باشند.

دوم: کمتر از دو ماه قبل درتاریخ ششم مهرماه ۹۵ حمیدرضا نوربخش با حکم مرادخانی، رییس جشنواره سی‌ودوم شد. قطعا در دورانی که او هیچ حکم دولتی نداشته نمی‌توانسته با اختیار خود نسبت به انجام پروسه نسبتا پیچیده رصد تمام اجراهای سال مبادرت ورزد.

سوم: سال گذشته بسیاری از امور اجرایی جشنواره برای اولین بار به یک شرکت خصوصی واگذار شد و دبیرخانه جشنواره که پیشتر در انجمن موسیقی ایران مستقر بود تعطیل شد. بعد از برگزاری جشنواره سی‌ویکم نیز با توجه به عدم همکاری شرکت خصوصی مذکور رسما جشنواره دبیرخانه‌ای نداشت تا اینکه چندی پیش اعلام شد دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر دوباره به انجمن موسیقی ایران بازگشته است. طبعا دبیرخانه‌ای که کمتر از یک ماه است کارش را آغاز کرده، توانایی رصد اجرای زنده سالی که سپری شد را نخواهد داشت.

حال با این شرح باید دید مسولان سی و دومین جشنواره موسیقی فجر چه تدبیری برای تحقق وعده‌ای که سال گذشته داد شد، خواهند اندیشید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج