۴۱۹۱۰۰
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

توافق به بار نشست؛ آسمان ایران پٌر از هواپیما شده

پایگاه خبری انتخاب به نقل از واشنگتن پست نوشت: تقریبا یک سال است که بین ایران و قدرت های غربی توافقی بسته شده است. این توافق در وهله اول راه را برای باز شدن درهای اقتصاد ایران به جهان هموار ساخت.

پایگاه خبری انتخاب به نقل از واشنگتن پست نوشت: تقریبا یک سال است که بین ایران و قدرت های غربی توافقی بسته شده است. این توافق در وهله اول راه را برای باز شدن درهای اقتصاد ایران به جهان هموار ساخت.

از ۱۹۷۹، دولت ایران و مردم آن با تحریم های متعدد به ویژه در معاملات مالی بین المللی مواجه اند. در ماه ژانویه ، اتحادیه اروپا و آمریکا برخی از این تحریم ها را برداشتند.

برخی به ویژه در ایران مشتاقانه برای دستیابی به این فرصت ها یورش بردند . شاخص های عمده ای وجود دارد که از توانایی ایران در رابطه با دنیا خبر میدهد . با نیم.نگاهی به آسمان میتوانیم بخشی از این توانایی ایران را مشاهده کنیم.

ترافیک هوایی بین المللی از ایران و به سمت این کشور فوق العاده است. فرودگاه بین المللی تهران در یک هفته از ماه گذشته ۱۴۰ پرواز بیشتر در مقایسه با ماه قبل از توافق هسته ای افزایش را تجربه کرده است

توافق به بار نشست؛ آسمان ایران پٌر از هواپیما شده

نقشه ی بالا از داده های یک کمپانی داده های پروازی استفاده کرده است. این نشان دهنده شلوغی راه ها و ایجاد راه های باریک جدید است

توافق به بار نشست؛ آسمان ایران پٌر از هواپیما شده
نقشه ی بالا متعلق به قبل از برجام است

بیشتر رشد ترافیک هوایی بین المللی به دلیل بالا رفتن ظرفیت ايرلاين ها یا استفاده مکرر از راه های موجود بوده است. با این حال این نقشه شامل ایرلاین های اروپایی نظیر بريتيش و فرانس ایرلاین نیز میشود که امروز قادرند پروازهايشان به ایران را بعد از یک دوره طولانی از سر بگیرند

قیل از این تحریم های آمریکا ، هواپیماهایی دارای قطعات امريکايي را پرواز به ایران منع کرده بود و به موجب آن بسیاری از ایرلاین ها حق پرواز به ایران را نداشتند . بوئینگ و ایرباس بزرگترین کارخانه های هواپیما سازی جهان از قطعات آمریکایی استفاده میکنند .

نه تنها این هواپيما ها امروز حق پرواز به ایران را دارند بلکه ایران ایر نیز در توافقی چندین هواپیما را به قیمت ده ها میلیارد دلار از این شرکت ها خریداری کرده است این توافق هنوز نهایی نشده و با اگر و اماهايي همراه است.

ایران ایر هواپیماهایی دارد که به قبل از انقلاب برمیگردد و همچنین توپولوف های روسی که در جریان تحریم ها خریداری کرده است. این ايرلاين آمارهایی از سقوط و خطرات هوایی دارد که بیشتر مردم ایران ترجیح میدهند به این دلیل با ايرلاين های اروپایی و عربی پرواز کنند . اما با این حجم یالای سفارشات هوایی که میتواند خطور هوایی ایران ایر را از خطوط هوایی فرانس ایر میز بزرگتر کند ، میتواند به توسعه تجارت و توریسم در ایران کمک کند.

گفته ميشود ایران از یک مکان سخت در دنیای اقتصاد در سال ۲۰۱۳ با یک مکانی برای رشد اقتصادی جهان تبدیل شده است. در داده های اخیر بانک جهانی توافق هسته ای اقتصاد ایران را از روند کاهش شدید با سمت رشد ۴.۵ درصد در سال مالی اخیر تبدیل کرده است.

در خصوص رشد اقتصادی ایران نوعی خوش بینی نیز حاکم است. ایران چهار برابر ايالت کالیفرنیا ست از لحاظ مساحت. این کشور منابع نفتی عظیمی دارد . این کشور مهد تمدن هزاران ساله است و صادرات تاریخی برجسته و پتانسیل خوبی برای صنعت توریست دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلاه گشادی سر ظریف و روحانی گذاشتن غربیها خخخخخخخخ

    • بدون نام

      توهم زدینا رسما

    • بدون نام

      به به چقدر خوب شد مردم به یه نون و نوایی رسیدن!!!!!! بابا جمع کنین این بند و بساطتون رو ما هواپیما نمیخایم یه کم به فکر رفع مشکلات معیشتی مردم (رکود،گرانی،تورم،بیکاری،فساد، دزدی،درآمدهی ناچیز و.........)برسین.کم مردمو فریب بدین

    • بدون نام

      این خرخر درمورد همه موارد صاحب نطره

    • بدون نام

      با این همه ادم های شکم سیری که درمملکتمان داریم چه نیازی به کسی در جهان داریم بهتر است دور کشورمان را سیم خار بکشیم .ما لیاقتمان بیش از این نیست ما را چه به اشتغال وکار وارتباط باجهان!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج