۴۱۷۰۷۵
۴۹ نظر
۵۰۱۶
۴۹ نظر
۵۰۱۶
پ

کلاهبرداری از ۵ زن تحصیل کرده به بهانه ازدواج

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با ترفندی خاص و زیرکانه اقدام به کلاهبرداری میلیونی از پنج زن تحصیل کرده و دارای شرایط ازدواج در سایت‌های همسریابی کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با ترفندی خاص و زیرکانه اقدام به کلاهبرداری میلیونی از پنج زن تحصیل کرده و دارای شرایط ازدواج در سایت‌های همسریابی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان درباره جزئیات این پرونده گفت: اواسط هفته گذشته پرونده‌ای از مرجع قضایی به پلیس فتای پایتخت ارجاع شده و در آن زنی تحصیل کرده که متولد سال ۵۷ بود اعلام کرد که از سوی مردی مورد کلاهبرداری قرار گرفته و این فرد به بهانه ازدواج ۲۷ میلیون تومان از وی گرفته است.

وی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان پلیس فتا گفت که مدتی پیش در یکی از سایت های همسریابی با مردی جوان آشنا شده و این‌ فرد ادعا کرده که متولد سال ۱۳۵۰ است و به تازگی از کشور آمریکا به تهران آمده و دلیل بازگشتش به کشور نیز این است که پدر و مادر و همسرش را در یک تصادف رانندگی در این کشور از دست داده و دیگر نمی‌تواند در آمریکا زندگی کند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این مرد با ترفندی زیرکانه اقدام به فریب و جلی اعتماد این زن کرده بود، ادامه داد: برابر اظهارات شاکی که چندی پیش از همسرش جدا شده بود این مرد جوان حدود سه ماه به طور مداوم با او درارتباط بوده اما ناگهان خبری از او نشده و در پیگیری‌های بعدی پس از چند روز به شاکی اعلام کرده که به دلیل مشکلات مالی مشغله ذهنی زیادی داشته و نمی توانسته با او تماس بگیرد.

کاکوان اضافه کرد: مرد کلاهبردار پس از پیگیری های زن جوان در خصوص مشکلش، کاملاً زیرکانه به او گفته که دلبسته این زن شده و می خواهد زندگی اش را برای همیشه از آمریکا به تهران منتقل کند تا بتوانند با او ازدواج کنند اما برای انتقال اموال و دارایی هایش باید در یکی از بانکها حساب ارزی باز کرده و از طریق ال‌سی حسابهایش را به ایران منتقل کند، اما پول کافی برای بازکردن آل‌سی ندارد.

وی با بیان اینکه پیرو اظهارات این کلاهبردار ، شاکی نیز مبلغ ۲۷ میلیون تومان را به حساب این مرد واریز کرده، خاطرنشان کرد: اما پس از دریافت این مبلغ دیگر خبری از مرد جوان نشده و زن شاکی نیز چند روز بعد با مراجعه به دادسرا اقدام به شکایت کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه با کسب این اطلاعات بلافاصله کارآگاهان پلیس فتا اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این جوان را در دستور کار خود قرار دادند، تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم هیچ ارتباط حضوری با شاکی نداشته و ارتباطشان تنها از طریق فضای مجازی و صحبت تلفنی بود کارآگاهان تحقیقات خود را روی این فضا متمرکز کرده و سرانجام پس از اخذ مجوز قضایی این فرد در روز دوشنبه هفته جاری دستگیر و به مقر پلیس فتا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از مخفیگاه این متهم در خیابان پیروزی، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس فتا در بررسی سیستم رایانه این فرد متوجه شدند که زنان دیگری نیز با همین شیوه، قربانی این کلاهبردار شده و متهم با فریب آنان مبالغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده است.

مدرک دکتری، سیکل شد!

کاکوان با بیان اینکه متهم هنگام آشنایی، خود را فردی بین ۳۰ تا ۴۰ ساله و دارای مدرک دکتری از کشور آمریکا معرفی کرده بود، اظهار کرد: اما در بررسی سوابق متهم مشخص شد که نامبرده متولد سال ۶۷ بوده و مدرک تحصیلی اش نیز نه دکتری بلکه سیکل است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به شناسایی دیگر طعمه‌های این مرد جوان افزود: تاکنون چهار قربانی دیگر این مرد که همگی از زنان تحصیل کرده بودند شناسایی شده و این فرد از یکی از آنان مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، از فرد دیگری ۴۷ میلیون تومان و از دو نفر دیگر نیز به ترتیب ۳۴ و 17 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

کاکوان با اشاره به حضور مالباختگان در مقر پلیس فتا گفت: تمامی پنج نفری که این مرد از آنان کلاهبرداری کرده بود پیشتر سابقه ازدواج داشته و یا همسرشان فوت شده یا از همسر خود جدا شده بودند و شیوه آشنایی‌شان با متهم نیز یکی از سایت‌های همسریابی بوده است.

وی با اشاره به اعترافات فرد دستگیر شده اظهار کرد: متهم در بازجویی های پلیسی اذعان کرد که با جستجو در سایت های همسریابی اقدام به شناسایی زنانی که بیشتر سابقه ازدواج داشتند کرده و با معرفی خود به عنوان شهروند یکی از ایالت های آمریکا اقدام به جلب اعتمادشان کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه تمامی مالباختگان به شیوه‌ای مشابه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند، اضافه کرد: متهم درباره اینکه چرا قربانیان خود را از میان زنان بیوه یا مطلقه انتخاب کرده است به کارآگاهان گفت که دلیلش برای انتخاب این افراد این بوده که آنان وضعیت مالی بهتری نسبت به دختران مجرد داشته و با توجه به اینکه استقلال مالی بیشتری نیز دارند راحت‌تر این مبلغ را در اختیارش قرار می‌دادند.

کاکوان افزود: متهم به شکلی کاملاً زیرکانه بدون آنکه درخواست خود را مستقیم مطرح کند این زنان را فریب داده و در واقع طوری پول را از آنان گرفته که این افراد گمان کنند که با اختیار و اراده خودشان و برای کمک به همسر آینده پول را در اختیارش قرار داده‌اند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، به ایسنا گفت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد.
شاکیان به پلیس فتا بیایند

وی از افرادی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست که با مراجعه به مقر پلیس فتا شکایت خود را ثبت کنند.

کاکوان همچنین با اشاره به اینکه هیچ یک از مالباختگان متهم را ندیده و تنها از طریق فضای مجازی و ارتباط تلفنی با او ارتباط داشتند به شهروندان توصیه کرد که برای ازدواج طرف مقابل خود را از نزدیک دیده و به ارتباط مجازی اکتفا نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حرف طلا

      آهای خانمها و آقایان برای ازدواج بروید به فرهنگ همسر یابی قدیم تا تباه نشدید بدبختها!
      ازواج اینجوری چیزی غیر این نخواهد شد صددرصد!

    • بدون نام

      کدوم شیوه زیرکانه . این خانم ها خیلی خیلی تحصیل کرده بودن . یه خنگ هم اینجوری فریب نمی خوره

    • آدم منطقی

      من حقیقتش وقتی خانمی حادثه می بینه ناراحت نمی شم ولی برای آقاپسرها ناراحت می شم .

    • روشن فکر

      باید این آقا مجازات سنگینی نشه و مجازاتش ازدواج با چندتا از این خانم ها باشد.

    • واقعا خنده داره کار این خانما

      واقعا خنده داره کار این ۵خانم اونی که ۲۷میلیون داده حضوری هم ندیده ای وای که بعضیا چقد خنگن این مرد باید حبس ابد بشه

    • فریبرز

      خداییش اگه جوونی سالم و نجیب و بی پول،خواستگار این فریبکاران،فریب خورده میشد،هزارتومن ،فقط هزار تومن بهش میدادند....حقشونه...حتی طرف را ندیده میلیونها تومن واداده اند...

    • طوطی

      ندیده نشناخته فقط از طریق مجاز و تلفنی،این همه پول رو ریختین به حساب طرف……!!!

      بابا شماها دیگه کی هستین

      ادمای تحصیل کرده ،تو جامعه میچرخید ،ندیدی نشنیدی این همه کلاه برداری میشه,

      واقعا چرا………؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • علی

      واقعا از ساده لوحی برخی در تعجبم ،اخر چطور ادمی که ندیده اید اعتماد میکنید

    • بدون نام

      تحصيل كرده هاى مملكتو ببين

    • ترسو

      بنظرم ، هر حكمي كه براي اين مجرم در نظر گرفته ميشود ، همون حكم در باره شاكيان نيز اجرا گردد !

    • نگار

      وقتی چند نفر خانم که ساده تر بودن و به یکی اعتماد کردن چرا شما اینطوری دربارشون حرف میزنین؟ فک کردین الان خودتون یه همچین مشکلی داشتین اصلا گول نمیخوردین!!

    • هشت ونیم دقیقه

      دمش گرم ،حیف که گیر افتاد,گل بگیرن اون مکتبی که به شما مدرک داده خانمای تحصیل کرده ،یه جغله بچه کلاه برداری کرده ازتون ,خخخخخخ,دمش گرم ,مدیونم اگه به یه گداتوخیابون یه۵۰۰تومن داده باشید تحصیل کرده های ایرانی

    • بدون نام

      اخه خانمهای احمق عاشق پیامکهاش شدی برای ازدواج یا خودش که ندیده بودی؟

    • بدون نام

      خخخخخخ واقعا خنده داره من اگه قاضی این پرونده بودم علاوه بر محکومیت پسر" این خانومای به اصطلاح تحصیل کرده رو هم محکوم و چند وقتی حبس میکردم اخه کدوم ادم عاقل ندیده و نشناخته این همه پول به یکی میده هااااااا! !!!!

    • بدون نام

      ازدواج یعنی اینقد حیاتیه

    • بدون نام

      آدم منطقی منطقت تو حلقم بابا چشم نخوری با این همه منطق

    • راز

      تا زمانی که خانم ها به این باور نرسن که این هایی که تو جامعه ما لباس مردونه به تن میکنن یه تعداد لاشخور و کفتار در لباس انسان هستن این اتفاقات تکرار خواهد شد خانم های عزیز باز هم تکرار می کنم به مرد جماعت اعتماد نکنید که هیچ چیزی بجز سرخوردگی و ضرر نصیبتون نخواهد شد ازدواج لازمه زندگی طبیعی هست که فقط به روش سنتی قابل اعتمادتر میتونه باشه که اونم باید با وسواس و احتیاط کامل برید جلو در غیر این صورت همیشه متضرر خواهید بود مرد نما های ایرانی از آفتاب پرست هم خطرناک تر هستن امکان نداره بتونین اونا رو بشناسین پس خواهشا مواظب باشید و به مرد جماعت اعتماد نکنید
      فاتحه مردی و مردونگی خیلی وقته تو این جامعه خونده شده

    • طوطی

      راز جان

      بهتر نبود میگفتید که بعضی از اقایون…………

      همه اقایون که بد نیستن،هنوزم جوانمرد ی ومردونگی توجامعه زیاد داریم،خدایی شما هم قبول کن که بعضی از خانما عجیب ساده و شرمنده خنگ تشریف دارن ،اینجوری گول خوردن دیگه خیلی ضایعس,

    • سجاد لره

      27 میلیون داشتی شوهر می خواهی چه کار

    • راز

      نه طوطی جان اصلا بهتر نیست که آدم اینو بگه تو جامعه ما خانم ها باید یاد بگیرن که به هیچ مردی بجز محارم خودشون اعتماد نکنن ایناهایی که گول میخورن مگه از چندتا مرد ضربه خورد یکی ، و مگه به چندتا مرد اعتماد کردن یکی ، اگه بگیم بعضی ها پس یعنی اون یه نفر برای هر زنی میتونه قابل اعتماد باشه
      نه برای این که ضربه نخورد به هیچ مردی نباید اعتماد کرد از کجا میشه مرد رو از نامرد تشخیص داد ؟
      طوطی جان منم زنم و شما به من بگو ملاک این اعتماد رو چی میتونم بذارم (من به شخصه گذاشتم فقط محارم ) البته تو جامعه خودمون چون تو جوامع دیگه می بینیم ارتباط سالم وجود داره و هیچ مردی نگاهی رو که یه مرد ایرانی به زن داره اونها ندارن و این همه سو استفاده هم از زن نمیشه و همیشه هم زن ها مقصر نیستن
      پس با معذرت از دوستان نه من حرفم رو پس نمیگیرم و بازم میگم خانم های عزیز هیچ مردی قابل اعتماد نیست لطفا اعتماد نکنید

    • راز

      طوطی عزیزجوابتون رو دادم ولی فکر می کنم بخاطر کندی نت من سند نشد شک دارم ان شالله که سند شده بشه
      بازم میگم طوطی جان شکی نیست که مردی هنوز هم گرچه خیلی کم رنگ تر از گذشته ولی وجود داره فقط نسبت به خانم ها بطور کامل از بین رفته پدران ما با تمام سنتی فکر کردنشون مرد بود زن براشون احترام داشت مادر و خواهر براشون حرمت داشت کلا الان خیلی چیزا فرق کرده خیلی حرمت ها مرده اینو قبول کنین یه مرد در دوران قدیم مردی رو در تجاوز یا سرکیسه کردن خانم ها نمی دیدن ولی مردان امروز با نام مرد میرن و از زن ها پول میگیرن یعنی دست رنج یک عمر کار یک زن رو بالا میکشن و اسم مرد هم رو خودشون میذارن و یه عده هم ازشون حمایت می کنن و میگن زن ها ساده لوح هستن نه عزیزم زن هنوز به توهم همون مردونگی مرد هست که بهش اعتماد می کنه و اونچه هم که به سرش میاد بخاطر اعتماد به مرد هست پس باید به این باور برسه که مردی رو خدا بیامرزه مرده و فقط یه اسم ازش باقی مونده

    • ازرامسر

      آخه ابله،نادان،کسی الان یه هزاری به کسی که نمیشناسه نمیده،چه برسه به،،،،،،
      به نظرم یه تنبیهی برای خانمها که اینقدر کند ذهن عمل کردند باید درنظر گرفته بشه

    • بدون نام

      اینا چی تحصیل کردند که میگین تحصیل کرده...دمش گرم با مدرک سیکلش کل مدارک اینا رو پوچ کرده ولش کنید...خود کرده را تدبیر نیست.. مدارک اینا رو هم باطل کنید.

    • طوطی

      راز جان

      فرض کنیم یه خانم محل کارش,با خیلی از اقایون در ارتباطه حالا یا ارباب رجوع یا همکار ا،بیرون از محل کار باهزاران مرد دیگه درتماس،میوه فروش سبزی فروش قصاب بقال و خیلی جاهای دیگه،شما فکر کن یکی از اینها قصد سواستفاده داشته باشه،وقتی اون خانم درست رفتار کنه درست برخورد کنه محتاط باشه بفهمه کجا ست و چیکار داره میکنه ،هیچوقت فریب نمیخوره ،یه خانم چرا باید به یه اقا اعتماد کنه به حساب اینکه شاید این مثل بابام یا مثل عموم جوانمرد باشه مردونگی حالیش باشه,(تا زن نخواد شیطان هم نمیتونه گولش بزنه)پس باید گفت من خودمو از جامعه دور نمیکنم باهمه هم حرف میزنم اما بجا،اما محتاط ،زن باید بگه من یه زنم شأنم بالاست چرا الکی اعتماد کنم,,,,یه اقایه رفتگر یه ساک پر پول پیدا میکنه میگرده صاحبشو پیدا کنه،یه اقایی هم کیف یه خانم رو میزنه،ادما باهم فرق دارن پس نمیشه گفت همه اقایون خوب نیستن و بدن,

      (این خانمه که باید یاد بگیره چطور رفتار کنه)

    • پریسا

      واقعا خاک بر سر و بدا به حال زنای اینچنین و دراین حد احمق که با این سن و سال (!!!!) و مثلا سطح بالای تحصیلات به راحتی گول خوردن.متن خبر فوق العاده خنده دار.بنظرم مرده رو نباید حکم سنگینی بدن چون طعمه ها علیرغم تحصیلکرده بودن شعور نداشتن و هرکسی ممکن بود سواستفاده کنه.حالا این نشد یکی دیگه.بخدا مطمئنم اینقد کم عقل و بقول دوستان خنگ تشریف دارن که پاش بیوفته بازم گول میخورن و میشه براحتی ازشون میلیون میلیون پول تیغ زد.خخخخ. خودشون خجالت نکشیدن به پلیس گفتن تحصیلکرده ایم؟؟ یعنی کل زندگی شما فقط لنگ وجود یه مرد بود؟که بخواید به هر شیوه ای متوسل بشید. والا بخدا اگه نجابت داشته باشید کلی مرد مومن و آقا و پاک خواستگارتون خواهند بود.نه اینکه تو این سن تو سایت همسریابی دنبال مهمترین فرد زندگیتون باشید.بحالتون حتی حیفه تاسف خورد.راست میگن تحصیلات مطلقاً ربطی به میزان شعور نداره هااااا

    • مهدی ازگرگان

      واقعا که:همه خانمها ازاقایون باج میگیرن مثلا اینهاتحصیل کرده بودند اینقد خینگول بودن شوهراشون حق داشتند این خینگولا راطلاق بدهند

    • مهدی ازگرگان

      اخه اگه شما میخواستید شوهرداری کنید چرا همون هارو طلاق دادید مگه مرد بامرد فرق میکنه فرض براینکه طلاق گرفتی میخواستی ازدواج مجدد کنی مگه بزرگتر نداشتی خاک توسرتو مدرکت حقتون همین بودمن اگرجای قاضی بودم اول شما رازندان می انداختم بعداون اقارو

    • پدر بزرگ بابک

      سلام واحترام بازم بگم انگیزه اولیه خبر همان خوابیدن در گروه مجازی اصلا طرف ندیده بیا بگیر برو ای دست ننت درد نکنه بااین دختر زاییدنش همین بودیدین که همتون واخورده های زنگی قبلی چیزی بمعنی اصلی منم منم که طلاق وبا گرفتن انواع پول برای طلاق خدا هم جای حق نشسته شما بجاب انکه باسنگک داغ چای شیرین کنا شوهر را داشته باشی سرک تواین گروه تواون گروه بدنبال همون شوهره که گفتی اخیه بومیده شوهره راحت شد اما توتازه اول مشگلته واما روشن فکر انوقت این اقا میشه ناصرالدین شاه در حرمسرایش نظر ترسو بله گرامی معصم فرموده در کنار هر ظالمی 2 نفرمظلوم خوابیده خوب سرکار خانم راز که من بشما احترام اما ظاهرا شما ید طولایی در توهین بمردها داری حال نمیدونم شوهرت چی میکشه خانم محترم حرمت بزار ادب واساعه کلام ماشاا زیاد که هتاکی کردی سه بار هم چاپ شده اینم شانس برای کسی که عفت کلام نداره خانم محترم پدرت برادرت دای عمویت از همون مردهای ایرانن که شما بدتر از مردهای غب دانستی اصلا از مملکت بیرون رفتی ؟ فکر نمیکنم اگر رفته بودی همین همسایه مون ترکیه میفهمیدی چه بلایی سر زن میارن ومهم سرکار خان شما در منظر عمومی اینطور توهین میکنی بدان با خواندن همین حرفهای سرکار چهار نفر مرد از اون مردها که گفتی تراشیده شد تا بانفرت ازکلمات شما روزی ضربه بزنن که شما تخم نفاق را پاشیدی بدان دست شما پنج انگشت وهمه یکسان نیست وبقول طوطی هچین هم نیست که همه نسوان ایران فرشته وما مردها جن باشیم

    • خوشحال

      این خانومهای طمعکار حقشونه خانومهای اهن پرست اگر این اقا دکترا.اقامت امریکا.پول و شرایط دیگر نداشت ایا این خانمها این کار رو میکردن و ایا حتی جواب سلام این اقا رو میدادن و خدمت خانم راز هم بگم خیلی داری تند میری فکر میکنم تجربت بالاست ولی روت نشده شکایت کنی این خانمهای طمعکار حقشونه که ادب بشن اقا گاگول باشه خوبه خرجتونو بده بعد با یکی دیگه برید و به ریش اون اقا گاگوله بخندین شما تجروبیاتتو به همون محارمت بگو.پرچم اون داداشمونم بالاس دمش گرم

    • پریسا

      با نظرات آقا مهدی از گرگان و کاربر خوشحال صددرصد موافقم
      و شما خانوم راز دوست عزیزم دوستان درست میگن.توروخدا منصف باشید. همه مردها بد و همه خانوما خوب نیستن

    • راز

      واقعا مهدی از گرگان گفتی مگه مرد با مرد فرق داره! از شما میپرسم مگه زن با زن فرق داره پس مردها چرا قانع به یه زن نیستن و نصف عمرشونو دنبال زن های مختلف میگردن

    • راز

      جالبه پدر بزرگ محترم چقدر بهتون برمیخوره ولی همه روزه این همه توهین و تحقیر به خانم ها رو خیلی راحت بی خیال میشید احتمالا اصلا براتون مهم نیست ولی پدر جان زن ها هم انسان هستن و بهشون به اندازه شما برمیخوره من چه اهانتی کردم تو جامعه ما باید دید یه زن نسبت به همه مردای جامعه بغیر از محارم شون همین باشه تا گول نخورن و اعتماد بیجا به هیچ کسی نکنن پدر جان همه کامنت گذارهای آقا یک صدا زن ها رو مقصر میدونن چرا چون به مرد اعتماد می کنن اگر بامردی قرار میذارن عاشق اون مرد شدن اگر باهاش به خونه اش میرن عاشق اون مرد شدن اگه به یه مرد کمک مالی می کنن عاشق اون مرد شدن می بینین همیشه مردونگی هست که خانم ها رو جذب خودش میکنه یه زن عاشق چشم و ابروی یه آقا نمیشه بلکه اون چیزی که زن رو جذب می کنه در یک کلام مردی و مردونگی هست تنها چیزی که یه زن رو گول میزنه بازم مردونگی هست و تنها چیزی هم این روزا باعث میشه زن ها محکوم بشتن اعتمادشون به مرد هست همون مرد هایی که اینجا میان و با افتخار زن رو محکوم میکنن و میگن مرده گناهی نداشته زنه اعتماد نمیکرد گول نمیخورد هیچکدوم از همین آقایون نیومدن بگن مرد از اعتمادی که به تو و مردونگیت شده سو استفاده نکن چون مردی و مردونگی رو زیر سوال میبری خود شما پدر جان که سنی ازت گذشته شده بیای و بگی آقایون اگه این خانم اعتماد کرده فکر کرده طرف مقابلش مرد هست و به مردونگی طرف اعتماد کرده و ظربه ای رو که خورده از یه فرد نبوده از اعتمادش به مردی و مردونگی بوده پس خواهشا از این که یه زن به این باور برسه که مردونگی وجود نداره ناراحت نشید و یک خانم تو جامعه ما حق اعتماد به هر مرد رو نداره ناراحت نشین باید نظر خانم ها نسبت به مرد همینی باشه که من گفتم تا دیگه ساده لوحانه به مردی غیر محارم خودشون اعتماد نکنن که هم ضربه مادی و روحی بخورن و هم مورد لعن و نفرین افراد جامعه قرار بگیرن پس بازم تکرار می کنم خانم های عزیز به هیچ مردی تو جامعه اعتماد نکنید تا ضربه نخورید
      ببخشید خیلی طولانی شد

    • راز

      و اما پدر جان شما دست گذاشتین رو زندگی شخصی من و من با افتخار میگم که 8 ساله دارای یه زندگی موفق هستم نمیگم من خوبم ولی خدا بهم لطف داشته و یه دونه از اون مردهای واقعی سر راهم گذاشته منم بخاطر مردونگی و پاکیش انتخابش کردم چون نه ثروتی داره و نه چشم و ابروی دلبری ولی مردونگی سرش میشه آقای عزیز من گفتم جامعه غیر ایرانی و حرفی از یه جامعه خاص نزدم بله خارج از ایران هم بودم نه یک بار بلکه چند بار و در همچین مواردی خواه ناخواه مقایسه پیش میاد که نتیجه اش رو گفتم این برام افتخار نیست چون دلم میخواد با افتخار بگم مردان کشور من بهترین هستن ولی نمیدونم شاید زمانی برسه که بشه اینو گفت اما الان اینو نمیتونم بگم متاسفانه

    • پویا

      چرا اینقد راجب بقیه راحت قضاوت میکنین خب خانوما احساسین احتیاج دارن ب یکی تکیه کنن و خیلی زود فقط با شنیدن خام میشن پس خنگ نیستن سادن بعضی از مردا خیلی نامردن

    • شقایق

      پول باد اورده ی دست خانم ها بوده که از شوهر قبلیشون به هر حال بهشان رسیده با بی فکری پوله را به باد دادند

    • بدون نام

      ببینین اینا همش مربوط به بی عاطفگی هس با کوچکترین محبت جذب میشن حالا ربطی به تحصیلم نداره خیلیا مشکل عاطفی دارن

    • پدر بزرگ بابک

      دخترم سلام واحترامم چون خانمی کردی منو مخاطبت دخترم من نفی نمیکنم باپوزش از اقایان هم مرد نامرد هست و باعذر اشما خواهران هم زن نامرد پس نمیشه همه رو از زیر تیغ گذراند خوب اگر این بود سنگ روی سنگ بند نمیشد من بامقداری از فرمایشات متین شما در اگاهی به نسوان موافقم اما دخترم اگاهی درست نه احساسی که قصد اهانت دارید مانظر میدیم حالا یاخوب یابد برداشت مردم چگونه است تقوا در همه شرایط کمی به حدود فکر کنید نفس ما گرفتاره دعا کنیم نجات وخود شما الان موقیعیتی شده به منه پیرمرد اگاهی بدین نه با احساس بلکه با هدف به بهتر شدن حق وباطل دخترم شما حتی درپاسخ بمن بازهم در اخر رفتی روی اسب وبازم تاختی کمی تعامل بخدا قسم نمیدونی تمام زنها ومردهای بقول شما ومن نامرد بخدا فقط خودشون میدون چه بلایی سرهم اوردن تنها باشنیدن نمیشه وارد شد زن ومرد اول بامهربانی بهم پیوستن چرا بقول شما نامردی امد ؟؟ چون معرفت انسانی از بینشان رفت جاشو به نامردی داد اون که دید تامل نکرد وتلافی کرد ان دیگری بدترش کرد کرد کرد تا نهایت شما بگو مردا نامردن نه خواهرم والله من از شما زنها بسیار نامردی دیدم اما نمیگم نامردی میگم منم مقصر بودم دخترم به زنان بگو خدا بشما حس مهربانی وگذشت عنایت ان کنید بجای تلافی

    • بدون نام

      من با راز موافقم درسته
      اعتماد نباید کرد ...

    • یاران

      بادرود، راز خانم شما مثل اینکه تجربه کرده هستی چندین بار هم خارج کشور رفت و آمد میکنی، ولی ازظاهر شوهرتون راضی نیستی، واین افراد ازهمین نکته جالب توجه شما بیشترین امتیاز میگیرن فکر نکن زرنگی، اکثریت خانم ها با روياهاشون زندگی می کنند وبالا تر اززندگی خودش نگاه میکنند که مرد توانایی برآورد رویاشون نداره دق سریشون سر محرم خالی میکنن وبا دروغ مرد دیگری به انحراف کشیده میشن،،، پس به داشته هامون قانع باشیم

    • پدر بزرگ بابک

      دیدی دخترم راز شاهد از غیب رسید تنها باتکای گفته های خودت در همین لحظه باران خوب جوابت داد باران میدانم همراه اسمت پاکی داری صفا دری منم منم نداری گرامی هستی ودر اخر چقدر حرف خدایی را گفتی مرحبا دخترم انسان باید بداشته هاش راضی باشه تا خدا برکت بده بران عزیز بخدا قسم سالهاست جنگ وجدل در زندگیم اما میگم منم بد اخلاق ومقصرم حقمه انا همه را یک شکل نمیبینم باز بگم صدبار بگم زن ومرد فقط خودشون میدونن چه بلایی سر هم اوردن ما همگی شنونده اما بیننده نیستیمعمده مشگلات ما زبانه اره این زبان سرخ سر سبز دهد برباد همانطور که زبان باطل را بحق تبدیل میکند حق راهم تبدیل به باطل بزرگترین اشکال تمام زندگی ها چشم هم چشمی ودروغ وراضی نبودن بداشته هایمان من بارها این کلمه را در رادیو سلامت گفتم رفته روی انتن راضی بداشته هایمان که شوهر بزای زن وزن برای مرد هم همان داشته است ونشناختن حق الله که امرواطاعت خدا وحق اناس حق همسر

    • راز

      یاران فقط میگم متاسفم برای طرز فکرت همین

    • راز

      مرسی پدر بزرگ عزیز چقدر عادلانه قضاوت می کنید
      فقط خدا جای حق نشسته و دلم میخواد اون خودش در مورد همه مون قضاوت کنه دیگه حرفی ندارم

    • پدر بزرگ بابک

      دخترم راز توکه بهمین راحتی تحت تاثیر چند کامه بر میگردی چرا اونقدر تند وتیز مینویسی دخترم اجازه میدی فضولی بکنم دختر گلم توگفتی شوهرت ثرت نداره نباید میگفتی این نداشتن برای اون داشتنه وبرای توهم باید بگی تمام ثروت دنیا در ید شوهرم بحرحال گفتم منه پیر مرد راببخش ومن بینهایت هم بتو هم بهمه خانمها واقایان وحتی بدشمنم اره دشمن منهم حرفی برا گفتن داره حقشه باید بثذیرم تا سره از ناسره خودم بفهمم کی درست میگه بحرحال دخترم بخدا انسان در بتن مادر پاک میاد بجمع ما این اطافیان هستن که اونو سوغ میدن به پلیدیها ودر زندگی زناشویی اون اطاق محرمانه هه برای همینه اونجا میشه رفتار گفتار عملها روبه خوشی ومهربانی بره اما گفتم نه با منم منم وبلکه با یک چشم بسته یکی باز با زبان بطور کلی در اعتراض بست بسته بسته وگوش باز برای شنیدن مهربانی وجواب گذشت ببین دخترم من نماز خوان اما همسرم کاهل نماز من اعتراض اما نمیتونم خوب چکنم بقول کامروا بواقع اگر همین اطاعت از خدا میسر بود یعنی از خواب شیرین بامدادی بلند میشدیم روبه خدا برای خودمان احترام که در کنار نماز خیلی دستورات احکام را اجرا کنیم بقول باران از داشته هایمان لذت نه نداشته هایمان رنجش وتغیر واعتراض که در نهایت دودش چشم خودمان موفق باشی حالا قول بده منه بیمار رادعا کنی یاعلی

    • خوشحال

      اخبار داغ :
      اخاذی 100 میلیونی دختر شیاد از بچه پولدارها

      راز دروغگویی‌های دختر جوان که سعی داشت با سناریوی دروغین خود را قربانی نقشه سیاه سرنشینان خودروی شاسی بلند نشان دهد، در تحقیقات بازپرس پرونده فاش شد.

      http://www.bartarinha.ir/fa/news/41753قابل توجه خانم راز

    • راز

      نمیدونم چرا کامنت منو حذف کردین

      پدر یزرگ عزیز من به نظراتی که میدم باور دارم و هیچ وقت از نظراتم بر نگشتم
      ضمنن از حرفهایی که زدم برداشت اشتباه کردید تمام زندگی من همسرم هست چون مردی و مردونگی داره این بزرگترین ثروتش هست
      شما از یاران که به من توهین کرده بود دفاع کردید که به ناحق بود و من قلبا از این موضوع نمیگذرم نه شما و نه از اون جناب یاران
      در ضمن پدر بزرگ اون یاران هست نه باران و یه آقا هست خانم ها انقد بی ادب نیستن که این طوری به دیگران توهین کنن

      برترین ها خواهشا سانسور نکنین این حداقل برای من خیلی مهمه

    • تروریسم

      تحصیل گردهمائی اینجوریم چ برس بی سواد ها خخخ

    • تروریسم

      کسی ک از رامسر پیام دادی خیلی خسیسی

    • بدون نام

      ای جانم پدربزرگ بابک جان لایک

    • بدون نام

      تروریسم واقعامنوخندوندی قبلش ناراحت بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج