تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی
تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن قابلیت های مشابه اسنپ چت به تمامی سرویس ها و محصولات خود جبران کند.

بر اساس گزارشی از سوی TechCrunch، فیس بوک برای تصاحب Snow نیز تلاش کرده است. این اپلیکیشن لقب اسنپ چت آسیا را به خود اختصاص داده است و به کاربران اجازه می دهد فیلترهایی مشابه فیلترهای اسنپ چت را روی تصاویر و چهره افراد پیاده کنند. البته یکی از تفاوت های اساسی این دو اپلیکیشن، تعداد فیلترهای بسیار زیاد اسنو نسبت به اسنپ چت است.
این اپلیکیشن توسط شرکت کره ای Naver توسعه یافته که پیش از این نیز اپلیکیشن لاین را تولید کرده بود. به گفته Naver، آنها مطلع هستند که در حال پاسخ گویی به تماس های مشتاقانه شرکت های متعددی هستند اما نام هیچ متقاضی بالقوه ای را فاش نکرده اند و حتی فیس بوک هم در مورد پرسش های مرتبط با این موضوع نظری نداده است. البته TechCrunch اعلام کرده که تلاش های فیس بوک برای خرید این اپلیکیشن بی نتیجه مانده است.
یکی از دلایل پس زده شدن فیس بوک در معامله اسنو این است که Naver هم مثل اسنپ چت پتانسیل زیادی را در فعالیت مستقل و رشد اپلیکشن اسنو می بیند اما مشخص نیست که این اپلیکشن هم به پایان افسانه ای اسنپ چت دست خواهد یافت یا خیر.
اگر مشتاق هستید با اپلیکشن اسنو بیشتر آشنا شوید، می توانید به اپ استور iTunes و یا گوگل پلی بروید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.
ارسال نظر