۴۱۵۵۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتشار نسخه‌ iOS ۱۰.۲ با ویژگی‌های عکاسی بیشتر

شرکت اپل نسخه‌ی آزمایشی iOS ۱۰.۲ را منتشر کرده است. این نسخه‌ در اختیار توسعه‌دهندگان و افرادی قرار می‌گیرد که در طرح تست نسخه‌های آزمایشی ثبت نام کرده بودند.

وب‌سایت دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت اپل نسخه‌ی آزمایشی iOS ۱۰.۲ را منتشر کرده است. این نسخه‌ در اختیار توسعه‌دهندگان و افرادی قرار می‌گیرد که در طرح تست نسخه‌های آزمایشی ثبت نام کرده بودند. در بروزرسان جدید سیستم عامل iOS تغییرات زیادی صورت نگرفته و سه عدد والپیپر جدید، ویجت ویدیو جدید و چند ایموجی تازه را خواهید دید.
انتشار نسخه‌ iOS 10.2 با ویژگی‌های عکاسی بیشتر
از دیگر تغییرات این سیستم عامل می‌توان به اضافه شدن قابلیت Preserve Camera Setting اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود که تنظیمات دوربین ذخیره شود و کاربران در هر بار استفاده از دوربین نیازی به ایجاد تغییرات در دوربین نخواهند داشت.

انتشار نسخه‌ iOS 10.2 با ویژگی‌های عکاسی بیشتر

به طور مثال آخرین تغییراتی که در قسمت Camera Mode، Photo Filter و Live Photo انجام می‌دهید روی دوربین باقی می‌مانند و با مراجعه‌های بعدی به قسمت دوربین با همین تنظیمات مواجه می‌شوید. این کار قطعا برای افرادی که با یکسری تنظیم خاص عکاسی می‌کنند جذاب خواهد بود و سرعت آن‌ها را بیشتر می‌کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل با عرضه‌ی iOS ۱۰.۱ هم ویژگی‌های عکاسی بیشتری را در اختیار کاربران آیفون ۷ پلاس قرار داده بود. اپل همزمان با منتشر کردن نسخه‌ی آزمایشی iOS ۱۰.۲ بروزرسان جدید Watch OS ۳.۱.۱ و tvOS ۱۰.۱ را هم منتشر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج