۴۱۴۸۴۸
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

مجری قلابی شبکه ماهواره ای کلاهبردار بود

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، گفت: کلاهبردار اینترنتی که خود را مجری شبکه ماهواره‌ای معرفی کرده بود، با داشتن پنج شاکی دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، گفت: کلاهبردار اینترنتی که خود را مجری شبکه ماهواره‌ای معرفی کرده بود، با داشتن پنج شاکی دستگیر شد.

سردار عبدالرضا ناظری از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با تلاش پلیس فتا خبر داد و گفت: مرد کلاهبردار از طریق فضای مجاری، خود را مجری معروف شبکه ماهواره ایی معرفی کرده و با ایجاد سایت و صفحه های اجتماعی برای افرادی که به دنبال اقامت در کشورهای عربی بودند، هزینه تهیه ویزا و گرین کارت از مالباختگان دریافت می کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس فتا با شکایت یکی از شهروندان دماوندی آغاز شد، بیان کرد: تلاش شبانه روزی ماموران فتا سرنخ هایی از متهم در کرمانشاه به دست آمد که توسط ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی متهم را در عملیاتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون پنج شاکی از این متهم از شهرهای مختلف شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: طی بازجویی های صورت گرفته، کلاهبردار اینترنتی مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال تاکنون از مالباختگان دریافت کرده است.

سردار ناظری ادامه داد: ۲هزار نفر به سایت های کلاهبرداری مراجعه کردند که از این تعداد به ۱۵۰ نفر پیشنهاد تهیه ویزا شده بود که پنج نفر مورد اخاذی قرار گرفتند و اغلب آنان نیز در استان های جنوبی، غربی و برخی در اطراف تهران بودند.

وی گفت متهم از مالباختگان خواسته بود تا در صورت هرگونه اطلاع به پلیس، به واسطه همکاری با شبکه های ماهواره ایی مورد تعقیب قرار می گیرید، در حالی که سایت های مربوطه جعلی بودند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس فتا شرق استان تهران با کسب تجارب و تخصص کامل، تاکنون بیش از ۹۰ درصد جرائم اینترنتی و فضای مجازی را از ابتدای سال جاری تاکنون کشف کرده و متهمان نیز دستگیر شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سمیه

      بعضی ها چقدر احمقن که هنوز گول بعضی از این سایت ها و آدم های مجازی رو میخورن
      بابا چقدر سادگی؟ چقدر اعتماد؟

    • ناناخانم

      خخخخخ مجری ماواره اعدامش کنیدبره انگل رو

    • milad

      دمش گرم، خب ی جور کاسبیه دیگ

    • مهتاب

      آدم رو شعورش از بقیه موجودات متمایز میکنه حالا با این چیزایی که میشنویم و میخونیم باید دنبال یه وجه تمایز دیگه باشیم انگار اولی کارساز نیست البته روی صحبتم با افراد ساده لوح هست واز دوستان دیگه عذر خواهی میکنم آخه چرا باید فکر کنن یه مجری شبکه بتونه واسشون اقامت بگیره روادید بین المللی چه ربطی به مجری گری داره یه مجری مگه چقدر نفوذ داره؟

    • پدر بزرگ بابک

      مهتاب خانم نمیدونم ماهواره دارید یانه ؟ سالی تک در منو تومیگه اینجا همهچی درهمو برهمه همین پاسخ شماست وقتی درهم بود همهچی امکانش هست که از راهایی به نتبجه برسه البته حق باشماست عقل وقتی نباشه جون درعذابه

    • خودساخته

      سلام مهتاب عزیز این خبر از منبع موسخ است که 2000نفر در صف رفتن به کشورهای عربی و غربی هستن شما درست میگی از این طرف مردم عجله رفتن از اون ور کلاهبردار حرفه‌ای، معلوم است که زود به چاه می افتند هوای و هوس اون ور آب چه ها که نمبکند!!! بلی اینه!!! نمونه است مشت نمونه خروار است،

    • راز

      من با خانم مهتاب موافقم آخه مجریگری چه ربطی داره به مهاجرت

      چه با مزه بابا یزرگ عزیز سالی تاک می بینن ایشالا همیشه شاد باشی آقا بابک

    • بدون نام

      راز مهربون اگه شخصی یا کسی گفت مثلاً هفتاد سالمه!؟؟ تصور می فرمایین دلش مرده؟؟!! نه عزیز برادر همه از شادی و تفریح و خوشی بدشون نمیاد این غم و اندوه و نداری و تحجراست که آدمی میمیره دیگه. همیشه شاد و سلامت و زنده دل باشید،

    • مهتاب

      با سلام و تشکر از شما دوستان گرامی که با نظرم همراه شدید خدمت بزرگوار آقا بابک عرض کنم که خیر ماهواره نداریم نظر شخصی خودم رو میگم کاری به سلیقه ی دیگران ندارم وقتی تشخیص میدم چیزی با عقاید و فرهنگم جور نیست دلیلی واسه داشتنش نمی بینم و ترجیح میدم وقتم رو صرف کارهای مورد علاقم بکنم من یه دختر دوازده ساله دارم همیشه سعی کردم اونو با احکام الهی آشنا کنم البته ناگفته نماند آدم خشکه مذهبی نیستم ولی تا جایی که میتونم سعی میکنم به دین پایبند باشم تا بحال هم از این بابت ضرر نکردم و موفقیت زندگیم رو مدیون همین میدونم پس برای اینکه دخترم حرفم رو قبول کنه اول باید از خودم شروع میکردم وپایبند بودن به فرمایشات خداوند رو فقط با حرف از جانب من نشنوه و در عمل هم ببینه مسلما برای اون قابل پذیرشتر میشه موفق و موید باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج