۴۱۴۴۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جمهوری خواهان عليه برجام!

دو تن از اعضاي كنگره آمريكا مدعی شدند كه لورتا لينچ از شركت در جلسه استماع و استيضاح براي پاسخ به سوالاتي در خصوص ۷/۱ ميليارد دلار پرداخت شده به ايران طفره رفته است.

روزنامه آرمان نوشت: دو تن از اعضاي كنگره آمريكا مدعی شدند كه لورتا لينچ از شركت در جلسه استماع و استيضاح براي پاسخ به سوالاتي در خصوص ۷/۱ ميليارد دلار پرداخت شده به ايران طفره رفته است.
ماركو روبيو و مايك پمپئو در نامه‌اي به لينج دادستان آمريكا او را متهم به امتناع از پاسخگويي به سوالات مستقيم درباره پرداخت‌هاي آمريكا به ايران كردند. متمم پنجم قانون اساسي آمريكا مردم را از شهادت عليه خودشان در پرونده‌هاي قضائي حفاظت كرده است كه بر همين اساس افراد مي‌توانند از ارائه اطلاعاتي كه ممكن است به موجب آنها مجرم شناخته شوند، امتناع كنند.
به ادعاي ديلي‌ميل، ايران در ازاي دريافت ۷/۱ ميليارد دلار چهار زنداني آمريكايي را آزاد كرده است. روبيو يكي از جمهوريخواهاني است كه از ابتدا از اين ادعا حمايت كرده، در حالي كه كاخ سفيد قويا اين ادعا را رد كرده است.
در نامه روبيو و پمپئو به دادستان عمومي كه در واشنگتن فري‌بيكن منتشر شده، نوشته شده است: لينچ از پاسخ به سوال در مورد متمم پنجم قانون اساسي سر باز زده است.
آنها در نامه‌ خود مدعي شده‌اند: رجوع به متمم پنجم قانون اساسي و امتناع از پاسخگويي و همچنين عملكرد نهاد دادستان عمومي در حالي صورت گرفته كه ايران به بازداشت آمريكايي‌ها ادامه مي‌دهد. جمهوريخواهان در اين نامه، دادستان عمومي را متهم به امتناع از ارائه پاسخ‌هاي صريح در رابطه با پرداخت‌ها با ايران كرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج