هوراکان اسپایدر هم ۱۰۰۰ اسبی شد
شرکت تیونینگ DMC که در مهرماه سال گذشته با تقویت یک دستگاه لامبورگینی هوراکان و افزایش قدرت آن تا بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار، توانست سر و صدای زیادی در رسانهها به پا کند؛ حال پس از گذشت تقریبا یکسال بار دیگر با همین بسته تقویتی به سراغ لامبورگینی هوراکان رفته است.
اول از همه برای لامبورگینی هوراکان اسپایدر، تیونر DMC از یک کیت بدنه اسپرت استفاده کرده است که با بکارگیری یک بامپر یا تیغه بزرگ آیرودینامیکی فیبرکربنی به جای سپر جلو، نصب رکابهایی فیبرکربنی در زیر درها، استفاده از دیفیوزر و اسپویلری بسیار بزرگ در زیر سپر عقب و در انتهای شاسی و در آخر هم متصل کردن رینگهایی آلیاژی پهن ۲۰ اینچی با لاستیکهای پیرلی P-Zero ۳۰/۲۴۵ بر روی چرخهای جلویی و رینگهای ۲۱ اینچی ۲۵/۳۲۵ بر روی چرخهای عقبی به تقویت این گاو سرکش ایتالیایی پرداخته است.
پس از تقویت بدنه هم DMC به سراغ پیشرانه اصلی 10 سیلندر لامبورگینی هوراکان رفته است و حالا با نصب یک سیستم اگزوز جدید برای خروج بهتر گازهای حاص از احتراق، تقویت پیستونها و سوپاپها، تقویت ریل سوخت و انژکتورها و در نهایت هم بروزرسانی اطلاعات ECU موتور، موفق به استخراج حدکثر قدرتی 1088 اسب بخاری و حداکثر گشتاوری 1000 نیوتن متری شده است که در عمل شتابی صفر تا صد 2.7 ثانیهای و حداکثر سرعتی بیش از 340 کیلومتر بر ساعتی بدست آید.
ارسال نظر