۴۱۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

زمان اجرای حکم ۲ زورگیر خشن تهرانی

دو زورگیر خشن که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند سحرگاه فردا در ملاءعام به دار مجازات آویخته می شوند.

خبرگزاری مهر : دو زورگیر خشن که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند سحرگاه فردا در ملاءعام به دار مجازات آویخته می شوند.

این دو محارب علیرضا مافیها و محمد علی سروری نام دارند که ۱۱آذر ماه سال جاری با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را با همدستی دو متهم دیگر مورد حمله قرار داده و وجوه و برخی اسناد دیگر وی را ربوده بودند.

در پی شکایت شاکی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و صدور دستور رئیس قوه قضائیه و اقدامات دادستانی تهران، پلیس در اقدامی سریع نامبردگان را دستگیر و رسیدگی به اتهامات آنان در مرحله دادسرا انجام و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده اتهامی نامبردگان جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.

شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران نیز در وقت فوق‌العاده رسیدگی به جرائم ارتکابی از سوی متهمان مذکور را با حضور وکلای متهمان و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار و دو نفر از متهمان مذکور به اسامی فوق را به اتهام محارب و مفسد فی‌الارض به اعدام بطور علنی محکوم کرد و دو همدست دیگر آنان را نیز به تحمل ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و بعنوان تتمیم مجازات به ۵ سال اقامت اجباری در یکی از شهرستانها محکوم کرد.

در پی اعتراض محکومان یاد شده به رای صادره، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال که شعبه رسیدگی کننده دیوان نیز پس از رسیدگی اعتراض آنان را مردود اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • babak

      یعنی دیگه زورگیری تموم میشه؟ یعنی باورکنیم که اعدام این دونفرچاره سازه؟

      پاسخ ها

      • babak

        دوستان عزیزی که منفی دادن میشه بگن واقعا فکرمیکنن بااعدام این گونه افراد ترسی بر دل دیگرزورگیران می افته وجامعه اصلاح میشه؟

      • بدون نام

        پ ن پ توقع داری جای اعدام ببرنشون برج میلاد لوح تقدیرم بهشون بدن

      • babak

        دزدیدن هفتاد هزارتومان پول به خاطرنداری اعدام نمیخواد ترس میخواد اما اعدام نمیخواد شاید بازندانی شدن درآینده آدم مفیدی برای خانواده اش وجامعه بشن... دوست عزیزلوح تقدیربرای کسانی هست که خدمتی به بشریت کردند شاید همین افراد درآینده بتونن خدمتی بکنن... خیلی ها بودند که تونستن با یک توبه از خریت به حریت برسن

    • 123

      من مخالفم. حتی اگه سرقت هم به زور باشه مجازاتش اعدام نیست. بحث بحث جان یک انسانه. النفس بالنفس. کجای قرآن مجازات سرقت قتله؟؟؟ اگه مرتکب قتل می شدن تازه دو نفر بودن باز هم به سختی میشه گفت حکمش اعدامه. چه برسه به اینکه 4 نفر بودن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با همین روش امثال این مفسدین چندین نفر رو که من می شناسم با چاقو زخمی کردن و یکی رو هم که می شناختم کشتن.دیگه چی می خواهین؟؟اینها پتانسیل کشتنشون خیلی خوبه..

    • نادر

      امیدوارم این یه موج احساسی نباشه و واقعا عدالت در موردشون اجرا شده باشه.بحث جون دو تا آدمه.

    • حسين

      ميگما اگه خودتونم كتك ميزدندا كلي فحش بهتون ميدادند بازم ميگفتيند اعدام نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره من که می گفتم اعدام نه. اینه همه اعدام آخه آخرش که چی؟ اون هم در ملا عام که حاصلی جز تولید خشونت نداره. ضمنا، اعدام خیلی مجازات سنگینیه. آدم که نکشتن.

    • شهرزاد

      متاسفم. بعضیا نه زندگی شریفی دارند نه مرگ محترمانه ای. به دنیا اومدن که بد زندگی کنن. شاید شرایط خانواده و تربیت بوده شاید وضع اقتصادی بدی داشتند. شاید کودکی بدی رو پشت سر گذاشتند. اما چشممون رو رو همه چی می بندیم و می گیم فقط و فقط باید بمیرن تا درست بشه همه چی.

      پاسخ ها

      • babak

        متهم ردیف اول همین پرونده تودادگاه گفته بود که پدرش رو درکودکی ازدست داده وناپدری خوبی نداشته درضمن مادرش بیماربوده... خیلی ها گرفتاری دارن درست نیست آدم به خاطر بی پولی به دیگران تعرض کنه دراینکه جرمی واقع شده شکی نیست اما میزان حکم نباید اعدام باشه... برای الگوبرداری بایستی از راههای دیگه وارد شد نه ازراه اعدام وپاک کردن صورت مسئله

    • نیلا

      شهرزاد عزیز الان که باید بگیم:خدایا زندگی با ایمان و مرگ با ایمان نسیبمان بگردان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج