adexo3
۴۰۵۵۲۹
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

روزهای سخت بازیگران جِم

مدیر شبکه ماهواره‌ای جم بدلیل کیفیت پایین سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده اعلام کرده دستمزدهای ماهانه را قطع کرده و از این پس با همه هنرمندان حاضر در شبکه به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند.

فرارو: مدیر شبکه ماهواره‌ای جم بدلیل کیفیت پایین سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده اعلام کرده دستمزدهای ماهانه را قطع کرده و از این پس با همه هنرمندان حاضر در شبکه به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند.

هم‌اکنون حدود ۱۰ بازیگر ایرانی که در بین آنها افرادی همانند مهدی مظلومی، سعید ابراهیمی‌فر، پردیس افکاری، رابعه اسکویی، صدف طاهریان، ساناز زرین‌مهر، بنیامین احمدی، سارا باهنر و بهارک صالح‌نیا دیده می‌شوند و اکثر آن‌ها از بازیگران تلویزیون بوده‌اند؛ در این شبکه فعالیت می‌کنند که با این تصمیم مدیر شبکه جم؛ راهی جز بازگشت به کشور برای آنها وجود ندارد گرچه احتمالا بازگشت آنها به کشور نیز بدون مشکل نخواهد بود.

براساس پیگیرهای خبرنگار ایلنا؛ در زمان خروج این افراد از کشور ازسوی وزارت ارشاد و صداوسیما به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آنها تذکراتی داده شده و اعلام شده بود مدیران شبکه جم دَرِ باغِ سبز نشان می‌دهند و پیشنهادات آنها فریبی بیش نیست.

گفته می‌شود حتی اگر افرادی که از کشور خارج شده و به شبکه جم پیوسته‌اند؛ امکان بازگشت به کشور را داشته باشند؛ احتمالا برای حضور دوباره در تلویزیون یا سینما با مشکلاتی مواجه خواهند بود و مورد سوال و جواب قرار خواهند گرفت.

در این میان شنیده شده؛ برخی از این بازیگران با نامه‌نگاری‌ تقاضای بازگشت به کشور را داشته‌اند و خواهان ادامه فعالیت در تلویزیون و سینما هستند. باید منتظر ماند و دید آیا این افراد به کشور بازخواهند گشت و آیا پس از بازگشت امکان فعالیت هنری دوباره خواهند داشت و مهمتر از همه آنکه در بازار سرد فعالیت‌های تصویری و رکود حاکم بر تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی این افراد شانس دوباره برای حضور در مقابل دوربین را خواهند داشت؟

پیش از این سخنگوی وزارت ارشاد از بازگشت قریب الوقوع تعدادی از این بازیگران به کشور خبر داده بود.

نوش‌آبادی در این باره گفته بود: «بسیاری از هنرمندانی که به شبکه‌های خارجی رفته‌اند در همین زمان کوتاه متوجه شدند که سرابی که ما از آن صحبت کردیم، واقعیت دارند و عزم بازگشت کرده‌اند. ما هم حرفی نداریم و صحنه برای کسانی که نادم هستند؛ مهیا است. اما باید بدانند که بازی را باخته‌اند و در این مدت هیچ منفعتی نبردند و تنها خودشان را بدنام کردند. به زودی خبرهایی می‌آید که تعدادی از این بازیگران به کشور بازمی‌گردند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اينها اكثرا ساير بازيگران بودن بود و نبودشون فرقي نداره ،اما امان از دست خبر گزاري ها مثلا ساناز زرين مهر بازيگر سريال ساختمان پزشكان !!من يادم اومد كه يه سكانس بيشتر بازي نكرده بود

    • بدون نام

      رابعه اسکویی خخخخخخخخ

    • بهروز

      با چه رویی برگردن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم با روی زیاد

    • بدون نام

      واقعا برایشان متاسفم که انقدر بدون فکر و به خاطر پول خود را فروختند.

    • جمال

      بازگشت این افراد هیچ گونه منعی نباید داشته باشد چون قتل و اختلاس که انجام نداده اند که بترسن . بلکه وطن متعلق به انها هم میباشد .

    • بدون نام

      کشورشون و باید حق ورود به کشور را داشته باشند هر کسی برای زندگی خودش بهتر میدونه چطوری تصمیم بگیردجرمشان سیاسی که نیست آنقدر وطن فروش وطن فروش میگید

    • بدون نام

      هنوز که نیامدن خبر داغ چرا عزای عمومی گرفته

    • سلی

      برای چی برگردن خل مگه بهتر از اینجاس که

    • راضیه

      بازیگرای زن ایناهمون بهترک همونجابمونن ادمی ک ب خاطرپول حجاب وشرف خودشوبفروشه وب خصوص درشبکه ای بازی کردن ک بی بندباری روب مردم امورش میدن دیگه باچه رویی میخوان برگردن؟؟؟؟

    • بدون نام

      دیدید خودشون اعلام کردند شایعه است آنقدر شایعه درست نکنید

    • بی نام

      شما از کجا میدونید جم بی بند وباری راترویج میده ?!!!!بعدشم این ها دنبال آزادی بودند این ها که مثل گلشيفته نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج