۴۰۱۰۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رایزنی جابری انصاری و بوگدانف درمورد سوریه

معاون وزیر امور خارجه و نماینده رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و معاون عربی-آفریقایی وزیر امورخارجه کشورمان در مورد آخرین تحولات سوریه رایزنی و گفت وگوکردند .

خبرگزاری ایسنا: در این گفت وگوی تلفنی ،میخائیل بوگدانف و حسین جابری انصاری درباره آخرین تحولات بحران سوریه و راه حل و فصل سیاسی این بحران ، گفت وگو و رایزنی کردند.
همچنین حسین جابری انصاری که صبح امروز در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک درباره بحران سوریه و حلب راهی ژنو شده ،قرار است در طی این سفر با «استفان دی میستورا»، نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه و« امانوئل بسلر»، رئیس آژانس کمکهای بشردوستانه سوئیس در خصوص بحران سوریه و راههای پایان دادن هر چه سریعتر به فاجعه انسانی جاری در این کشور، گفت‌وگو و رایزنی کند .انصاری پس از آن از ژنو راهی بروکسل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه، یک سخنگوی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: فدریکا موگرینی با محمدجواد ظریف درباره سوریه و کمک به مردم حلب گفت‌وگو کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سخنگوی فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: وی روز دوشنبه با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران درباره طرح جدید اتحادیه اروپا برای کمک به مردم حلب در سوریه گفت‌وگو کرده و قرار است به‌زودی با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز در این باره رایزنی کند.

اتحادیه اروپا روز یکشنبه طرح جدید کمک بشردوستانه به بخش‌های تحت محاصره در حلب ارائه کرد اما هنوز مشخص نیست که این طرح بتواند موافقت تمام طرف‌ها برای همکاری را جلب کند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که 25 میلیون یورو برای کمک‌های بشردوستانه به منطقه حلب در نظر گرفته است. اتحادیه اروپا هم‌چنین از تمامی طرف‌های درگیر در سوریه خواست تا هرچه سریع‌تر مجوز امدادرسانی و خارج کردن مردم از این شهر برای درمان را صادر کنند.

سازمان ملل هشدار داده است که آب و غذا در شرق حلب در حال تمام شدن است و از طرف دیگر ناآرامی‌ها در این شهر کمک‌رسانی به مردم را دشوار کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج