توضیح شرکت «کیش ایر» در مورد تاخیر به وجود آمده در پرواز ۷۰۲۵
مديريت روابط عمومي شركت هواپيمايي كيش ضمن عرض پوزش از مسافرين جهت تأخير پيش آمده ، گله مندي خود را از سایتها و کانالها به دليل انتشار خبر اشتباه قبل از بررسي موضوع از طريق مبادي ذيربط ابراز مي نمايد و انتظار خود را نسبت به انعكاس خبر بصورت واقع بينانه اعلان مينمايد .
برترین ها: در پی انتشار خبر فوق الذکر (تکذیب خبر افتضاح جدیدکیش ایر ؛ فروش بلیت اضافی و تلاش برای بیرون راندن یک مسافر از پرواز) و نسبت دادن آن به شرکت هواپیمایی کیش ضمن تکذیب این انتساب توضیحات مربوطه را به اطلاع رسانه های محترم می رساند :
مشكل پيش آمده در پرواز ٧٠٢٥ مورخ ٥/٧/۹۵ مسير تهران -كيش شرکت هواپیمایی کیش به علت خطاي نفر مستقر در کانتر( كانتِرمَن ) شركت هندلينگ دهنده ( شركت همراه كوشا ) در صدور دوباره كارت پرواز جهت يكي از مسافرين بوده است كه متأسفانه اين غفلت منتج به تأخير پرواز و مشكلات ذكر شده در خبر گرديد. لازم بذكر است موضوع در شب گذشته به مسئولين شركت هندلينگ دهنده كوشا كيش منعكس و مقرر گرديده اقدامات لازم بمنظور عدم تكرار موضوع توسط شركت مذكور بعمل آيد .
مديريت روابط عمومي شركت هواپيمايي كيش ضمن عرض پوزش از مسافرين جهت تأخير پيش آمده ، گله مندي خود را از سایتها و کانالها به دليل انتشار خبر اشتباه قبل از بررسي موضوع از طريق مبادي ذيربط ابراز مي نمايد و انتظار خود را نسبت به انعكاس خبر بصورت واقع بينانه اعلان مينمايد .
از آنجا که تیتر کارشده خبر مبین تخریبی بوده لذا حق شرکت کیش ایر در پیگیری محفوظ می باشد .
اميد است اصحاب رسانه در اداي تكليف سنگين خود اصول دقت و صحت را مد نظر قرار دهند .
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش ایر
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر