۳۹۴۶۵۱
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

احمدی نژاد و ادامه تلاش برای هزینه‌کرد از رهبری!

اگر در آن جلسه رهبری موافقت می کردند، احمدی نژاد احیاناً آن را حمل بر تأیید خود می کرد و می کوشید با بلیت رهبری وارد انتخابات شود و حال که موافقتی در کار نیست، می کوشد حتی هزینه نیامدنش را نیز به جایگاه رهبری نظام تحمیل کند!

عصر ایران: آنچه روایت می شود چنین است که محمود احمدی نژاد بعد از یک سال پیگیری، توانسته است وقت ملاقاتی از دفتر رهبر معظم انقلاب بگیرد و با ایشان ملاقات کند.
طبق آنچه برای اولین بار حجه الاسلام امیری فر (امام جماعت نهاد ریاست جمهوری در دولت قبل) و مهدی فضائلی، مدیرعامل پیشین فارس اعلام و افرادی مانند باهنر و رسایی به تصریح و تلویح آن را تأیید کردند، رهبری در این دیدار اعلام کرده اند که کاندیداتوری احمدی نژاد به صلاح او و کشور نیست.
از این رو، باید بار دیگر در صداقت و و لایتمداری شخصی به نام محمود احمدی نژاد تردید کرد (هر چند که بسیاری، از تردید نیز گذشته اند و به این امر یقین دارند).

این که رهبری و رئیس جمهور سابق یک کشور، جلسه محرمانه ای داشته باشند و فرد دوم، بعد از بیرون آمدن از جلسه، محتوای جلسه محرمانه را در بوق و کرنا کند، آیا معنایی جز این دارد که او می خواهد همچنان از رهبری هزینه کند؟
صورت مسأله خیلی ساده است: احمدی نژاد نزد رهبری رفته و نظر ایشان را درباره کاندیداتوری اش جویا شده و رهبری هم جواب داداه اند که به صلاح نیست.
اگر احمدی نژاد نزد ایشان نمی رفت، طبیعتاً چنین جوابی نیز نمی گرفت و کاندیداتوری احتمالی اش روند عادی خود را طی می کرد زیرا روش رهبری هرگز این نبوده است که رأساً کسی را از ورود به انتخابات منع یا بدان امر کند. ولی وقتی کسی نظر می خواهد، ایشان هم مانند هر انسان دیگری، نظرشان را می گویند.

بنا بر این، چه لزومی داشته است فردی که ۸ سال رئیس جمهور کشور بوده و قاعدتاً باید آداب جلسه را بداند، بعد از جلسه خصوصی، محتوای آن را فاش کند و برای جایگاه رهبری، ایجاد هزینه نماید.
ایجاد هزینه از آن جهت که بهانه به دست بعضی ها می دهد که بگویند این رهبری است که تعیین می کند چه کسی بیاید و چه کسی نیاید؛ حال آن که انصافاً باید گفت که چنین نیست و رهبری در هیچ دوره ای کسی را امر یا نهی نکرده اند و فقط اگر کسی نظرشان را خواسته، صرفاً نظرشان را به طور خصوصی به خود آن فرد گفته اند. شاهدش نیز حضور افراد متعددی در انتخابات است که قطعاً رهبری بر روی آنها نظر چندان مساعدی نداشته اند.

احمدی نژاد برای هزارمین بار ثابت کرد، نه تنها یک مدیر خوب برای اداره کشور نیست، بلکه پایبند ولایت فقیه و جریان ارزشی نیز نیست و برای پیشبرد اهداف سیاسی اش، حتی از هزینه‌کرد از رهبری نیز ابایی ندارد چرا که اگر در آن جلسه رهبری موافقت می کردند، احمدی نژاد احیاناً آن را حمل بر تأیید خود می کرد و می کوشید با بلیت رهبری وارد انتخابات شود و حال که موافقتی در کار نیست، می کوشد حتی هزینه نیامدنش را نیز به جایگاه رهبری نظام تحمیل کند!

و نهایتاً جمله ای با رئیس جمهور سابق:
آقای احمدی نژاد!
ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم و رهبری و نیز منافع ملی، بسیار مهم تر از تمایل شما برای رئیس جمهور شدن تان است. شما هر گلی بلد بودید، در آن ۸ سال به سر کشور زدید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان هر کسی که دوست داری بشین سر جایت زیاد کار نکن
      باور کن هیچ کسی موافق شما نیست چرا اینقدر تلاش میکنید
      هر کاری خواستی کنی تو این 8 سال کردید دیگه خبر جدیدتر نمی خواهیم بشنویم از ادوار شما

    • کاربر

      ما هم با رهبر موافق هستیم احمدی نژآد کاندید هم شود ما رای نمیدهیم

    • هادی

      متاسفم برای مقاله نویسی که با یک چشم به همه چی نگاه میکنه و نظر خودش رو به همه نسبت میده.

    • بدون نام

      احمدی نژاد خیلی خوب کار کرد

    • اشنا

      احمدی نژاد حرف حق میزد و حداقل دست دزد را رو میکرد.

    • مجيد مجيدي

      جانم فداي رهبر..الهي بحق اهل بيت بخاطر رهبرم شهيد بشم. احمدي نژادي هستم.ياعلي

    • بدون نام

      احمدینژاد سیاست مدار پوپولیستی قهاریه اما به نفع خود و دارو دسته ی خودش این یک تاکتیک حرفه ی بود

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      به صلاح مملکت نیست..چون الان کشور نه اینکه به روحانی بلکه به افکار وشخصیت روحانی نیاز دارد

    • یا صاحب الزمان

      بسم الله
      آقای احمدی نژاد خیلی خوب بود حداقل حداقلش خیلیا رو خونه دار کرد، من کاری به حرفایی ک پشتش میزنن و نمیدونم صحت داره یا نه ندارم ، یکم منطقی فکر کنید ، بهرحال اقای احمدی نژاد باید فرمانبردار رهبر عزیزمون باشن
      یاعلی

    • بدون نام

      احمدی نژادانتخاب شود درکشورجنگ رخ خواهد داد

    • علی رجایی

      احمدی نژادبنا به مصالح کشور بافرمایشات رهبری بهتراست که شرکت نکنندگرچه اگرشرکت میکردند باحتمال زیاد موفق بودندچون قشر مستضعف اکثرا بایشان رای میدادند امامسله مهم این است که زمزمه هایی که بگوش میرسدکسانی درفکر کاندید شدن هستند که قبلا پستهای کلیدی داشتندوهیچکدامشان نه برای قشر اسیب پذیر جامعه قدمی برداشته اندونه برای قشربالاترولی بالاخره ملت وظیفه دارندشرکت کنند ورییس جمهور انتخاب کنندپس چه بجااست که وقت رادراختیار دولت فعلی بگذارندتاباصبر ومتانتی که دراوسراغ داریم برنامه ریزیهایشان رابه پایان برسانندباتمام این تفاسیر درود بر احمدی نژاد

    • علی

      قطعا احمدی نژاد در زمره مردان بزرگی است که در تاریخ این مرز و بوم زیسته اند و تاریخ ایران تکرار عزت وبزرگی هشت سال خدمت این قهرمان ملی را کمتر دیده و خواهد دید .درود بر احمدی نژاد و سلام بر مقام عظمای رهبری که این تصمیم به جا و به موقع را اتخاذ فرموده تا مبادا فاجعه شهادت رییس جمهور رجایی را دوباره تجربه کنیم .برقرار وپایدار باشی محبوب قلبها احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كلا احمدي نژاد و طرفدارانش همگي دچار توهم و خود بزرگ بيني هستند. فاجعه شهادت رجايي چه ربطي به احمدي نژاد داره ؟ چه كسي حتي براي ثانيه اي مي تواند شهيد رجايي را با اين فرد غير مسئول و ناتوان در امور كشوري و مديريتي مقايسه كند ؟ حتي رسيدگي به ضعفا هم فقط شعار بود چون با اون برنامه ريزي هاي بي پشتوانه و نسنجيده فقط سرابي را براي مردم ترسيم كرد و رفت . واقعا نمي خواهيد بيدار شويد ؟ بسه ديگه خوابيد يا خودتان را به خواب زديد و يا ... . بهتره سياست را به سياستمداران بسپاريد بچه بازي نيست كه اين متوهم را هي جلو مي فرستيد . يك مملكت را با اين افكار نميشه اداره كرد .

    • علی

      انسانی که (بدون نام)هست براش بهتره که بدون کلام هم باشه/از طرز نوشتنت هم مشخصه که آسیابت با کدوم آب می چرخه.از سراب گفتی وبرنامه های بدون پشتوانه!اگه چشمهات رو باز کنی خواهی دید که تنها بضاعت خیل کثیری از مردم این جامعه با برنامهئ یارانه به اقشار اسیب پذیر که معادلش در دوره ریاست جمهوری شهید رجایی تحت نام کمک به سالمندان بالای شصت سال سن به تصویب رسید هست واین مشابهت از چشم هیچکسی بجز کسانیکه عمدا چشم خود را بر واقعیات میبندند!!ملموس وغیر قابل روئیت نیست ......... درود بر پیشوای مسلمین جهان حضرت سید علی وخدا یار ونگهدار شیرمردی که ایران همیشه وبه خصوص در چهار سال گذشته مدیون شجاعت و درایت او بوده و خواهد بود شیر هم شیر بود /گر چه به زنجیر بود /نبرد بندو قلاده شرف شیر ژیان/

    • چاووش

      عزیزان دلم اظهارنظرهایی که میشودوازاحمدی نزادموذیانه وساده لوحانه حمایت میکنندفقط ازجانب یک نفر است که بانام وبینام واسامی مستعارقصد وغرض حمایت بکنفره ازایشان دارد...

    • علی

      از نحوه صحبت کردن ات مشخصه که اصلا موذی وساده لوح نیستی!!!!!!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج