۳۹۳۱۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتخابات شورا و وحدت اصلاح‌ طلبان

مصطفی ایزدي - فعال سیاسی اصلاح‌ طلب در رونامه آرمان نوشت: مشکلات توسعه درمسیر حرکت انقلاب اسلامی از شورای دوم شهرتهران شروع شد.

مصطفی ایزدي - فعال سیاسی اصلاح‌ طلب در رونامه آرمان نوشت: مشکلات توسعه درمسیر حرکت انقلاب اسلامی از شورای دوم شهرتهران شروع شد.

درآن مقطع اصلاح‌طلبان اختلاف زیادی داشتند و چون دولت اصلاحات در آن زمان درراس قوه مجریه قرار داشت، اصلاح‌طلبان اطمینان داشتند در انتخابات دوره دوم شوراها نیز رای خواهندآورد؛ غافل از این که بالاخره نیروهایی که درجامعه از حوزه تصمیم‌گیری کنار رفته بودند درمحافل فکری خود ازقبل تصمیم‌گیری کردند تا به قدرت بازگردند و آبادگران ایران اسلامی را روانه شورای شهرکردند و توانستند در قدرت قرار بگیرند.

دست پشت پرده آبادگران محمود احمدی نژاد بود که توانست بعد از پیروزی درکرسی شهرداری تهران قرارگرفته و درمرحله بعدی رئیس جمهور ایران شود. لذا انتخابات شوراهای شهرخصوصا شورای شهر تهران از اهمیت زیادی در سرنوشت کشور برخوردار است. درشهرستان ها هم عده‌ای تلاش می‌کنند که درشورای شهر رای آورده تا اگر مورد اقبال مردم قرار گرفتند درانتخابات مجلس کاندیدا شوند.

بسیاری از نمایندگان مجلس دهم نیز ازشورای شهرهای بزرگ به مجلس راه یافته اند. به همین علت نباید درمسیر شورای شهر درمیان اصلاح‌طلبان اختلافی به وجود آید. البته تجربه نشان می‌دهد درشورای شهر مساله ‌رد صلاحیت اصلاح‌طلبان وجود نخواهد داشت. لذا بسیاری از اصلاح‌طلبان، حتی بیش از نیاز تایید صلاحیت خواهند شد.

شورای شهرمحل آزمایش نیروها نیست. در نتیجه اصلاح‌طلبان باید وحدت خود راحفظ کرده و برخی نیز در این دوره باید ایثار نموده وکناره گیری کنند تا احزاب دچار انشقاق نشوند، زیرا وارد شدن دو لیستی به انتخابات شورای شهر سم مهلکی است که نصیب اصلاح‌طلبان خواهد شد.

تمام افرادی که در شورای عالی وسایر احزاب اصلاح‌طلب حضور دارند باید از اختلاف بپرهیزند. شنیده شده اختلافاتی دراین دوره از انتخابات در میان احزاب اصلاح‌طلب وجود دارد اما اصلاح‌طلبان مانند دوانتخابات قبل در سال‌های ۹۲ و۹۴ باید متحد شوند. اصولگرایان شورای شهر تهران با حمایت احمدی نژاد در گذشته وارد شورای شهر تهران شدند.

در نتیجه امروز که وی در قدرت نیست کار برای کنار زدن اعضای فعلی شورای شهر تهران که اصولگرا هستند، ساده‌تر است و برای حفظ کیان اصلاح‌طلبان در شورا و مدیریت شهرهای بزرگ وکوچک که نیز از این تصمیم اصلاح‌طلبان تاثیر می‌پذیرد اصلاح‌طلبان باید به وحدت دست یابند و از آنجا که از جمله مکان‌های خدمت رسانی به مردم انتخابات شهر و روستاست باید به وحدت رسید تا مردم نیز با مشاهده وحدت میان اصلاح‌طلبان به لیست کامل ازسوی این جریان رای دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج