۳۹۲۶۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئیس حزب المستقبل العداله یمن:

ما قدر امام خامنه‌ای را بیشتر از شما میدانیم

رئیس حزب المستقبل‌العداله یمن گفت: امام راحل سبب وجود و امام خامنه‌ای هم موجب بقای این انقلاب است و جوان ایرانی که می‌گوید می‌خواهم به خارج بروم، باید به یمن آمده و وضع این کشور را ببیند تا قدر کشور ایران و رهبری آن را بداند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید حسن العماد در مراسم روایت پروانگی ۳ که امشب در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر قزوین برگزار شد، با بیان اینکه یهود و صهیونیست‌های امروزی هیچ‌گاه از ما با این طرز رفتار راضی نمی‌شوند، اظهار داشت: امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید اگر شما بخوابید و بیدار نباشید، دشمن همیشه بیدار است و برای شما نقشه می‌کشد.

وی افزود: دفاع مقدس و نگاه عمیق به این دفاع ما را به این نتیجه می‌رساند که بیداری شهدا و امام شهدا یمن، لبنان، بحرین، عراق، سوریه و تمام کشورهای اسلامی و عربی را بیدار کرده است گرچه دشمن نمی‌خواست این بیداری صورت گیرد.

رئیس حزب المستقبل‌العداله (از احزاب مقاومت اسلامی یمن) تصریح کرد: دشمن در اول انقلاب اسلامی فهمیده بود که اگر یک شخصی به نام امام خمینی(ره) برنامه خود را اجرا کند، دیگر مرز انقلاب اسلامی ایران نیست و همه جهان را در برمی‌گیرد.

سیدحسن العماد با بیان اینکه دشمن صدها سال سعی می‌کرد که کشورهای اسلامی بیدار نشوند، ستمگر دست‌نشانده آن‌ها این کشورها را اداره کند و حکومت‌های اسلامی زانو بزنند، خاطرنشان کرد: آن روزها که امام(ره) فریاد می‌زد تنها یک قطب در عالم اسلام بود و هیچ کشوری نه تنها حکومت اسلامی نداشت بلکه حکومت‌های وابسته به ستمگران آن‌ها را اداره می‌کرد.

وی گفت: هدف دشمن در روزهای اوایل انقلاب ایران این بود که همه در کشورهای عربی اسلام را فراموش کنند و از اسلام، حکومت اسلامی و اهل‌بیت(ع) خبری نداشته باشند که به این هدف نرسیدند و انقلاب ایران منجر به بیداری اسلامی در کشورهای عربی شد.

رئیس حزب المستقبل‌العداله ادامه داد: من به برکت انقلاب اسلامی ایران و شهدای آن، امروز اینجا ایستاده‌ام و شما که نسل اندر نسل شیعه بوده‌اید، همیشه در نور هستید و قدر آن را نمی‌دانید اما ما تاریکی و نور را دیده‌ایم و قدر نوری همچون حکومت اسلامی، امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای را بیشتر از شما می‌دانیم.

سیدحسن العماد تشریح کرد: دشمن دوست دارد مردم ایران نمونه نباشند و می‌خواهد به اسلام خدشه وارد کند که باید واقعاً مراقب بود و شاید یک حرکت ناپسند جوان ایرانی، موجب عقب‌نشینی ده‌ها و صدها نفر از اسلام و تشیع و اهل‌بیت(ع) شود.

وی مطرح کرد: چیزی که دشمن نتوانسته است به آن خدشه وارد کند، شهدا، امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است، ما در یمن به برکت کلام این بزرگواران فعالیت می‌کنیم و همانطور که ایرانی‌ها از اندیشه امیرالمؤمنین(ع) بیشتر از عرب‌ها استفاده کردند، هم‌اکنون هم عرب‌ها از منویات امام خامنه‌ای بیشتر از شما استفاده می‌کنند.

رئیس حزب المستقبل‌العداله اذعان کرد: گناه یمنی‌ها این است که برخی از آن‌ها کلام و تفکرات امام راحل و رهبری انقلاب را استفاده نمی‌کنند که موجب خسران و زیان می‌شود.

سیدحسن العماد یادآور شد: در دفاع مقدس همه دنیا بر علیه ایران می‌جنگیدند و امروز هم همه دنیا بر علیه یمن می‌جنگند که آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود و اگر یمن بیدار شود، تمام کشورهای عربی بیدار می‌شوند.

وی بیان کرد: اگر دشمن در این جنگ شکست بخورد، تاریخ منطقه عوض شده و شکست می‌خورد و حرف امام خامنه‌ای که فرمودند، «بینی آن‌ها به خاک مالیده می‌شود»، محقق می‌شود.

رئیس حزب المستقبل‌العداله با اشاره به این نکته که کربلای این سال‌ها یمن است و دشمن می‌داند که پیروزی یمن منجر به نابودی آمریکا، اسراییل و انگلیس می‌شود، عنوان کرد: تفکرات امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای به ما آموخته است که امروز روی پای خود بایستیم و پیروز شویم و نباید امام خامنه‌ای را فراموش کنیم.

سیدحسن العماد افزود: رساندن فریاد مظلومیت یمن به گوش تمام جهانیان کمک جوان‌های ایرانی است و باید از بزرگ‌ترین سلاح جنگی امروز که رسانه است استفاده کرد و حقایق شخصیت‌های امام، شهدا و رهبری را به سراسر جهان رساند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سبب وجود و امام خامنه‌ای موجب بقای این انقلاب است، تصریح کرد: جوان ایرانی که می‌گوید می‌خواهم به خارج بروم، باید به یمن آمده و وضع این کشور را ببیند تا قدر کشور ایران و رهبری آن را بیش از پیش بداند.

رئیس حزب المستقبل‌العداله خاطرنشان کرد: دشمن شیعه‌ای می‌خواهد که شب و روز ابوبکر و عمر را لعنت کند و بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد و اندیشه امام راحل را نداشته باشد که در این زمینه تلاش می‌کند و نمی‌خواهد آینده‌ای بسازیم که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج