۳۹۲۲۵۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

موتلفه سوار فولكس مي‌شود؟

اسدا... بادامچيان هر روز يك سخن بر زبان مي‌آورد، روزي از يافتن ۱۸ كانديدا براي انتخابات رياست‌جمهوري ۹۶ مي‌گويند و روزي ديگر حزب متبوع خود يعني موتلفه را محور انتخابات بهار سال آينده معرفي مي‌كند و اصلا يادش مي‌رود كه قرار بود كانديداي اصولگرايان پس از تاييد همه احزاب اين جريان معرفي شود.

روزنامه آرمان- مطهره شفيعي: اسدا... بادامچيان هر روز يك سخن بر زبان مي‌آورد، روزي از يافتن ۱۸ كانديدا براي انتخابات رياست‌جمهوري ۹۶ مي‌گويند و روزي ديگر حزب متبوع خود يعني موتلفه را محور انتخابات بهار سال آينده معرفي مي‌كند و اصلا يادش مي‌رود كه قرار بود كانديداي اصولگرايان پس از تاييد همه احزاب اين جريان معرفي شود.

همين ديروز بود كه نبي حبيبي، دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به تجربه و عملكرد اصولگرايان در انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوري از ضرورت ائتلاف اصولگرايان با محوريت روحانيت براي حضور در انتخابات سال ۱۳۹۶ سخن گفت و باز هم همين ديروز بود كه نايب‌رئيس موتلفه گفت: «نامزد حزب موتلفه براي انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم، نامزد اصلح است؛ چراكه بيشترين ويژگي‌هاي رياست‌جمهوري را دارد.» اگر تا ديروز اختلاف ديدگاه در جريان اصولگرايي بود امروز اما اين اختلاف به صورت واضح در احزاب اين جريان قابل مشاهده است و اظهارات متناقض دبيركل با نايب‌رئيس يك حزب سابقه‌دار به نام موتلفه گوياي وضعيت آشفته در جريان اصولگرايي است.

اسدا... بادامچيان ديروز با اشاره به اينكه «موتلفه اسلامي براي انتخابات رياست‌جمهوري نامزد حزبي معرفي مي‌كند»، اظهار كرد: ما افرادي را مورد بررسي قرار داده‌ايم ولي هنوز كسي را انتخاب نكرده‌ايم. وي افزود: براساس قانون اساسي، رهنمودهاي امام و رهبري، مفاد سوگندنامه رياست‌جمهوري و شرايط كشور، ۶۰ شاخص استخراج كرده‌ايم كه براساس آن شاخص‌ها، شرايط افراد را بررسي مي‌كنيم. در حزب موتلفه تعداد قابل توجهي از كساني كه شاخصه‌هاي موردنظر را دارند، وجود دارد. به هر حال در يك نوآوري به جاي شخص حقيقي، يك شخصيت حقوقي را معرفي مي‌كنيم يعني فردي را معرفي مي‌كنيم كه عضو حزب موتلفه باشد.

هراس از فولكس سواري موتلفه

البته آشفتگي در جريان اصولگرايي ظاهرا بسيار پررنگ است و از اظهارات برخي كه سابقه زيادي در سياست ورزي هم دارند مي‌توان نمون‌هاي زيادي از اين سرگشتگي را يافت مثلا همين بادامچيان كه در پاسخ به اين پرسش كه چه زماني اين نامزد از سوي موتلفه معرفي خواهد شد؟ تصريح كرد: « اين روند خيلي طول نخواهد كشيد. البته اين نكته را بايد در نظر گرفت كه موتلفه همانند تشكيلاتي نيست كه همه اعضاي آن در يك فولكس واگن بگنجند. ما بيش از ۲۰۰ دفتر فعال در سراسر كشور داديم و اكنون در حال جمع‌آوري ارزيابي‌ها از اعضاي حزب در سراسر كشور هستيم » فولكسي كه بادامچيان به ان اشاره كرده درباره يك حزب اصلاح‌طلب به نام سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي بود كه مدت‌هاست اجازه فعاليت ندارد اما مشخص نيست چرا نايب‌رئيس حزب موتلفه هنوز در انديشه عمكلرد آن حزب است. برخي اين گمانه را مطرح مي‌كنند كه ظاهرا اختلافات دروني اين حزب اصولگرا به جايي رسيده كه هراس كاهش اعضاي آن و رسيدن آنها به حدي وجود دارد كه در داخل يك فولكس جا شوند و همين موضوع تبديل به كابوسي براي آنها شده است.

اقبال به سمت ماست اما راي نياورديم

اين فعال سياسي اصولگرا همچنين در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به شكست نامزدهاي موتلفه در انتخابات مجلس دهم در تهران، موتلفه نامزدي در اندازه و مقايس رياست‌جمهوري دارد، گفت: موتلفه همواره در انتخابات گذشته در قالب تشكيلات و همسو با اصولگرايان عمل كرده است ولي گاهي موجي در يك شهرستان مثل تهران برمي‌خيزد و يك ليست راي مي‌آورد. پس از ۳۰ نفر اول تهران، ۳۰ نفر ليست اصولگريان راي آورد و افراد شناخته‌شده كه در ليست نبودند، راي قابل توجهي نداشتند.

اين اتفاق نشان مي‌دهد اقبال به اصولگرايان و نامزدهاي موتلفه وجود دارد. البته اميدواريم مردم تهران از راي خود پشيمان نشده باشند چون خود آقايان مي‌گويند كه بايد يك پارلمان در سايه يا اتاق فكر براي نمايندگان تهران در مجلس دهم ايجاد كنند. وي در ادامه با بيان اينكه«اگر فردي در اندازه رياست‌جمهوري نداشتيم، دنبال معرفي نامزد حزبي نبوديم»، اظهار كرد: آيا من، آقاي حبيبي يا ميرسليم رجل سياسي و مذهبي نيستيم؟

يا مدير و مدبر نيستيم؟ سلامت و پاكي اعضاي موتلفه در مسئوليت‌هايي كه در نظام بر عهده گرفته‌اند، بر همه ثابت شده است. ساده زيستي ما با كدام يك از دوستان قابل مقايسه است؟ من در يك آپارتمان در جنوب تهران زندگي مي‌كنم البته تمكن خريد يك منزل را دارم ولي وظيفه من ساده‌زيستي است. از سويي حزب موتلفه با سابقه ۵۰ ساله پشتيبان نامزد معرفي شده مي‌شود. حزب موتلفه اسلامي هم همواره مورد رضايت امام (ره)، محبت رهبري و تاكيد علما و مراجع بوده است. توده مردم همه به موتلفه اقبال دارند.

۴۰ روز با زيباكلام در انفرادي بودم

وي در پاسخ به اين پرسش كه منظور شما از «دوستان» اصولگرايان است؟ گفت: خير، منظور من هم اصولگرايان هم اصلاح‌طلبان است. ما با همه رفاقت داريم، خود من ۴۰ روز با زيباكلام در زندان انفرادي بوده‌ام. البته در فعاليت سياسي، خط مشي خود را دنبال مي‌كنيم اما در فضاي اجتماعي، با همه تعامل داريم. نايب‌رئيس شوراي مركزي حزب موتلفه در پايان با اشاره به اينكه نامزد موتلفه، نامزد اصلح است كه بيشترين ويژگي‌ها را دارد، گفت: نامزد موتلفه امتيازاتي را دارد كه ساير دوستان ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • وجدان

      البته بازی زرگری آقایان که برای همه مشهوده.ولیکن نبض بازار اجازه نمی ده که آقایان کمترازبنزسوارشن....

    • سینوهه

      خدابداد مردم برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج