«سدمعبر» در صدر شکایت شهروندان تهرانی
رییس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۲ اعلام کرد: شکایت از سد معبر همچنان در صدر گلایههای مردمی است.
خبرگزاری ایسنا: رییس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۲ اعلام کرد: شکایت از سد معبر همچنان در صدر گلایههای مردمی است.
اصغر عبادی در مورد موضوع تماسهای مردمی با سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۲ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۸ پیام در سامانه۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که از این تعداد ۸۵ درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و ۱۵ درصد مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است.
وی در مورد موضوع انتقادات مردمی از شهرداری اظهار کرد: انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر توسط دستفروشان ، نصب مخزن ، آبیاری درختان و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص میدهد.
عبادی با بیان اینکه ۸۰ درصد پیام ها انتقاد و شکایت و ۲۰ درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است افزود: شهروندان میتوانند در صورت انتقاد،شکایت و تقدیر و... با سامانه۱۸۸۸ تماس گرفته و گلایه خود را با مسئولان امر در میان بگذارند.
اصغر عبادی در مورد موضوع تماسهای مردمی با سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۲ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۸ پیام در سامانه۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که از این تعداد ۸۵ درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و ۱۵ درصد مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است.
وی در مورد موضوع انتقادات مردمی از شهرداری اظهار کرد: انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر توسط دستفروشان ، نصب مخزن ، آبیاری درختان و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص میدهد.
عبادی با بیان اینکه ۸۰ درصد پیام ها انتقاد و شکایت و ۲۰ درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است افزود: شهروندان میتوانند در صورت انتقاد،شکایت و تقدیر و... با سامانه۱۸۸۸ تماس گرفته و گلایه خود را با مسئولان امر در میان بگذارند.
پ
ارسال نظر