انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اخیراً به شدت رسانهای شده و شرکتهای رقیب هم از فرصت بهوجود آمده برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده میکنند.
وب سایت فارنت - علی ارغوان: انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اخیراً به شدت رسانهای شده و شرکتهای رقیب هم از فرصت بهوجود آمده برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده میکنند. اینبار نوبت به موتورولا رسیده تا طعنهای به سامسونگ و کنترل کیفیت محصولات رقیب کرهای خود بزند.
موتورولا که حالا یک زیرمجموعه از لنوو محصوب میشود به تازگی گوشیهای سری Moto Z خود را عرضه کرده و برنامههایی نیز مثل ماژول پاوربانک Incipio OffGRID را نیز برای فروش بیشتر محصولاتش در نظر گرفته است. اما به نظر میرسد این شرکت نیز مثل هواوی نتوانسته دربرابر وسوسه تمسخر کردن بزرگترین فروشنده گوشیهای هوشمند جهان مقاومت کند. این شرکت با انتشار تصویر زیر نوشته است: «در موتو، اولویت اصلی ما ایمنی است. برخلاف برخی تولیدکنندگان ما به بالاترین استانداردهای کیفیت و آزمایش در تمامی باتریهای خود پایبندیم.»
با وجود اینکه موتورولا به وضوح نامی از سامسونگ یا گلکسی نوت ۷ نبرده اما شکی نیست که آن را مورد هدف مستقیم خود قرار داده است. البته اگر بخواهیم منصف باشیم سامسونگ هم ایمنی را اولویت اصلی خود قرار داده و با وجود اینکه تنها بخش کوچکی از چند میلیون گلکسی نوت ۷ فروخته شده مشکل باتری دارند همه آنها را برای تعویض رایگان فراخوانده است.
نکته جالب دیگر هم اینکه با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد لنوو هم سال گذشته برخی از نوتبوکهای خود را دقیقاً برای همین مشکل آتش گرفتن باتری فراخوانده است. به هر حال در دنیای رقابتی گوشیهای هوشمند و سازندگانشان چنین طعنههایی عادی است و همه رقبا منتظر یک خطا از یکدیگر برای بهبود فروش خود هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر