۳۸۱۴۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وزیر خارجه و رئیس مجلس فرانسه در راه ایران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اشاره به تلاش‌های مشترک ایران و فرانسه، فضای فعلی برای شرکت‌های فرانسوی جهت سرمایه‌گذاری و تولید در ایران را مناسب توصیف کرد و از انجام برنامه‌ریزی برای سفر "ژان مارک آیرو" به تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اشاره به تلاش‌های مشترک ایران و فرانسه، فضای فعلی برای شرکت‌های فرانسوی جهت سرمایه‌گذاری و تولید در ایران را مناسب توصیف کرد و از انجام برنامه‌ریزی برای سفر "ژان مارک آیرو" به تهران خبر داد.

لی آهنی که در میزگرد "ایران، اکنون زمان مناسب برای همکاری" در اجلاسیه تابستانه شورای کارفرمایان فرانسه شرکت کرده بود، با اشاره به دیدارهای سطح بالای سیاسی و پارلمانی بین دو کشور، سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاریس در بهمن ۹۴ و امضای ۳۵ سند توافق و قرارداد در این سفر را به عنوان فصل جدیدی در روابط دو کشور دانست.

سفیر کشورمان در فرانسه با اشاره به سفر اخیر خانم رویال به ایران، افزود: هفته آینده آقای کلود بارتلون رییس مجلس فرانسه به ایران سفر خواهد کرد و در تلاشیم تا سفر ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه این کشور را هم برای تشکیل کمیسیون اقتصادی به ایران که به نوبه خود یک نوآوری در روابط است، طی ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم.

آهنی با اشاره نقاط قوت ایران در منطقه شامل: بازار ۸۰ میلیونی، امکان دسترسی به بازار منطقه از طریق ایران، منابع انسانی و آموزش‌دیده و همچنین وجود ذخایر انرژی، معادن و مواد اولیه، توجه شرکت‌های فرانسوی را به اولویت‌های اقتصادی ایران جلب و خاطرنشان کرد: همکاری‌های اقتصادی دو کشور می‌تواند در زمینه‌های نفت و گاز، انرژی هسته‌ای، انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع سنگین و سبک، صنعت اتومبیل، کشاورزی و شیلات، داروسازی، تجهیزات پزشکی، ارتباطات حمل‌ونقل هوایی، ریلی و دریایی، توریسم و هتل‌داری، محیط زیست، مدیریت آب و فعالیت‌های دانش‌بنیان باشد.

وی ادامه داد: زمینه مشارکت و همکاری با ایران فراهم است و بستگی به تحرک شرکت‌ها و بانک‌های فرانسوی دارد، که البته تشویق بانک‌ها توسط دولت فرانسه نیز مهم است.

سفیر کشورمان در پاریس اظهار امیدواری کرد که بانک‌های بزرگ همکاری جدی با ایران را شروع کرده، خود را با نیازهای شرکت‌های فرانسوی تطبیق دهند، زیرا در این صورت شانس شرکت‌ها در بازار ایران افزایش خواهد یافت.

آهنی با توجه به توان و زیرساخت‌های صنعتی ایران، شرکت‌های فرانسوی را از اینکه صرفا به دنبال بازار فروش باشند، برحذر داشت و توصیه کرد، برای موفقیت بیشتر باید به دنبال شراکت با طرف‌های ایرانی و انتقال تکنولوژی و تولید در ایران باشند.

برنامه سالیانه تابستانی شورای کارفرمایان فرانسه(مدف)، امسال برای هجدهمین سال متوالی، با موضوع "باور و عمل به آن" در سه محور کلی "جهانی‌سازی و قهرمانان آن"، "نوآوری، توریسم و بسیج همگانی"، "شرکت‌های کوچک و متوسط" در روزهای نهم و دهم شهریور ۱۳۹۵(۳۰ و ۳۱ اوت ۲۰۱۶) در پاریس برگزار شد.

میزگرد "ایران، اکنون زمان مناسب برای همکاری" که روز چهارشنبه دهم شهریور برگزار شد، سه سخنران با محوریت فعالیت‌های اقتصادی در ایران، داشت.

سخنرانان این میزگرد شامل سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، خانم Carole Garcia موسس شرکت Graine de Pastel، آقای Didier HEDIN مسئول گروه ایران در فدراسیون صنعتی قطعات اتومبیل (FIEV) بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج