۳۷۵۱۸۶
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

واشنگتن: ایران بروید احتمالا دستگیر می‌شوید!

وزارت خارجه آمریکا به اتباعش هشدار داد تا به دلیل احتمال بازداشت در ایران از سفر به کشورمان امتناع کنند.

خبرگزاری تسنیم: وزارت خارجه آمریکا به اتباعش هشدار داد تا از سفر به ایران که امتناع کنند. به ادعای این نهاد آمریکایی بازداشت اتباع آمریکایی در ایران به یکی از اولویت‌های تهران تبدیل شده است.

وزارت خارجه آمریکا در اطلاعیه خود آورده است: هشدار سفر به معنی برجسته کردن خطر بازداشت شهروندان آمریکایی به ویژه افرادی است که دو تابعیتی هستند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: شهروندان آمریکایی که به ایران سفر می‌کنند باید به دقت به خطرات سفر توجه داشته و درصدد به تعویق انداختن سفر خود باشند.

طبق این اطلاعیه شهروندان آمریکایی که در ایران اقامت دارند باید به دقت گزارشات رسانه‌ها را دنبال کرده و با نظارت کامل بر شرایط داخلی خطرات باقی ماندن در کشور را مورد ارزیابی قرار دهند.

در این هشدار ادعا شده است: مقامات ایران شهروندان آمریکایی به ویژه افرادی که دارای تابعیت دوگانه هستند را بازداشت کرده و مورد آزار قرار می‌دهند.

دولت اوباما به طور ویژه نسبت به فعالیت خطوط هوایی تجاری با ایران ابراز نگرانی کرده که علت آن شرایط نامناسب عراق و سوریه است. این تصمیم گیری درحالی صورت گرفته که شرکت‌هایی مانند بوئینگ به دنبال قراردادهای میلیون دلاری با ایران هستند.

در اعلامیه وزارت خارجه آمریکا هشدار داده شده که توانایی دولت این کشور در کمک به شهروندانش در ایران در مواقع ضروری به شدت محدود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر شهروندان آمريكايي درست مثل انسان بيان و برن و با مسائل سياسي كاري نداشته باشن و خرابكاري نكنن هيچ كس باهاشون كاري نداره...
      اينقدر تبليغات منفي نكنين...
      انسان باشيد..
      مثل ميهمان بيان و برين ...همه هم عزت ميذارن سرتون

      پاسخ ها

      • mohamaad

        اینایی که منفی دادید چیه پس توقع دارید بیان اینجا راحت جاسوسی کنند خراب کاری کنند و برن این یوزر که حرف بدی نزده که خاطر مبارکتون رو کدر بکنه گفته اگر درست بیان و برن کسی کاری بهشون نداره بلکه رو سر ما جا دارند قدمشون روی جفت تخم چشممون

    • بدون نام

      چرا اینطوری باید بشه!

    • بدون نام

      کسی کاری به کندی چارمز نداشت که
      آهااا اون انگلیسی بود

    • بدون نام

      صد تا آدم پاسپورت آمریکایی دو ملیتی بیارم برات ، یا کانادایی یا انگلیسی یا فرانسوی ... سال هاست دارن زندگی میکنن .. تا وقتی جاسوسی نکرده اند هیچ کس کارشون ندارع

    • بدون نام

      مگه دروغه؟

    • رسول

      واقعا هرچی آمریکایی اومده ایران همشون به اتهام جاسوسی دستگیر شدند. واقعا چرا!!! یعنی همه آمریکایی ها جاسوسند یا ما زیادی بدبینیم!

    • امیرعلی117

      اره نیاید ایران .

    • ناشناس

      دقیقاً خطرناک شده ایران،ابتدا بازداشت سپس باج خواهی، عجیبه واقعاً، دوستانی که میگن جرم جاسوسی!!!!!! پس چجوری جاسوس ها با گرفتن پول از آمریکا آزاد شدن!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج