۳۷۴۸۳۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

گلکسی گرند پرایم مدل ۲۰۱۶ رویت شد

به تازگی مشخصات گوشی‌هوشمند جدیدی از کمپانی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. این محصول گلگسی گرند پرایم ۲۰۱۶ نام (Galaxy Grand Prime ۲۰۱۶) دارد و از یک پردازنده چهار هسته‌ای بهره می‌برد.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: معمولا بسیاری از مواقع مشخصات گوشی‌های‌هوشمند معرفی نشده در بنچمارک‌ها رویت می‌شود. به تازگی مشخصات گوشی‌هوشمند جدیدی از کمپانی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. این محصول گلگسی گرند پرایم ۲۰۱۶ نام (Galaxy Grand Prime ۲۰۱۶) دارد و از یک پردازنده چهار هسته‌ای بهره می‌برد.
گلکسی گرند پرایم مدل 2016 رویت شد

دو هفته قبل یک گوشی‌هوشمند نامشخص از سری سامسونگ گلکسی در بانک اطلاعاتی هندی واردات هند رویت شد که شناسه‌ی مدل این محصول نیز SM-G۵۳۲F اعلام شد. متاسفانه در آن زمان اطلاعات موجود در مورد دستگاه یاد شده بسیار محدود بود و فقط برخی از مشخصات جزئی آن بیان شد. اما حالا بر اساس اطلاعات جدید به‌دست آمده از این گوشی‌هوشمند، ظاهرا با مدل جدید گوشی‌هوشمند گلکسی گرند پرایم مواجه هستیم که مدل اولیه‌ی آن در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود. مدل اولین گلکسی گرند پرایم، دارای شناسه‌ی مدل SM-G۵۳۱F بود.

اما در هرحال، اکنون مدل جدید محصول یاد شده به نام گلکسی‌گرند‌پرایم ۲۰۱۶ در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که به همین دلیل مشخصات بیشتری از این دستگاه در دسترس قرار دارد. بر اساس نتایج ثبت شده توسط گوشی‌هوشمند مورد بحث در گیک‌بنچ، انتظار می‌رود این محصول از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای بهره ببرد. همچنین فرکانس کاری هر هسته‌ی این پردازنده بر روی ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ مجهز به ۱.۵ گیگابایت حافظه رم خواهد بود و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است. در زیر می‌توانید تصویری از اطلاعات مربوط به گوشی‌ یاد شده را مشاهده کنید.

گلکسی گرند پرایم مدل 2016 رویت شد

نظر شما در این مورد چیست؟ چرا سامسونگ پس از دو سال به فکر ارائه‌ی مدل جدید این گوشی‌هوشمند افتاده است؟ دیدگاه‌ خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اسب سفید

      انصافن گوشیه خیییییلی خوبیه

    • حسین عبدالهی

      خوب والبته بی معنی

    • منصور

      من خودم همین الانشم مدل 2014 رو دارم و نسبت به قیمتش گوشی خوبی هست ولی چون رم آن یک گیگاست زیاد نمی توان برنامه دانلود کرد یا برای بازیهای سطح بالا زیاد جواب نمیده و هنگ میکنه وفکر کنم مدل 2016 که رم آن 1. 5 گیگا شده هم زیاد جواب گو نیست ولی در کل من از این گوشی راضی بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج