۳۷۴۳۲۵
۱۸ نظر
۵۰۱۵
۱۸ نظر
۵۰۱۵
پ

سفیر‌ آل سعود: ایران قصد‌ ترور مرا‌ داشت

سفیر سعودی ها در عراق در راستای سیاست خصمانه ریاض علیه جمهوری اسلامی ایران ادعاهای جدیدی را علیه تهران مطرح کرده است.

خبرگزاری مهر: به گزارش اسکای نیوز، ثامر السبهان سفیر سعودی ها در یمن مدعی شد که اسامی عاملان کسانی که در ترور وی دخالت داشته اند را در اختیار دارد.

وی مدعی شد : ما با مقامات عراقی برای حمایت از دیپلماتهای عربستان در عراق همکاری می کنیم. تلاش های تروریستی ما را از فعالیت در عراق باز نمی دارد.

السبهان سعودی ادعا کرد: ایران در ورای تروریسم در منطقه قرار دارد.

این در حالی است که روزنامه الشرق الاوسط وابسته به آل سعود در گزارشی در خصوص ثامر السبهان سفیر عربستان در عراق به نقل از منابعی ناشناس ادعا کرد که ایران برای ترور السبهان در عراق برنامه ریزی کرده است.این روزنامه ادعا کرد که ایران از طریق گروه های عراقی سعی می کند ثامر السبهان را ترور کند.این روزنامه در تلاش برای بزرگ و مهم جلوه دادن ثامر السبهان ادعا کرد که دو گروه عراقی به دستور ایران تصمیم داشتند به وسیله گلوله های آرپی جی -۷خودروی حامل ثامر السبهان را هدف قرار دهند.

این روزنامه وابسته به حکومت ال سعود که همیشه علیه جمهوری اسلامی ایران اتهاماتی را وارد می کند منبع خبر را ناشناس ذکر کرده است.

الشرق الاوسط از این منبع به عنوان یک فرد به اصطلاح آگاه وناشناس نام برده است که در تماس تلفنی با این روزنامه این خبر را اعلام کرده است.

الشرق الاوسط در ادامه ادعاهای خود نوشته است : 'این منبع آگاه درتماس تلفنی با الشرق الاوسط توضیح داد که محورهای اجرای عملیات ترور ثامر السبهان سفیر ریاض دربغداد متعدد است وهر محوری با دیگری تفاوت دارد تا اینکه عملیات در اسرع وقت انجام گیرد.'

سفیر عربستان در عراق با دخالت در امور داخلی عراق باعث خشم شدید عراقی ها شده است و بارها نمایندگان مجلس عراق اخراج وی از خاک عراق را خواستار شده اند.

ثامر السبهان بارها در خصوص گروه های مردمی عراقی که درحال مبارزه با داعش هستند٬ اظهارنظرهایی کرده است که با واکنش شدید عراقی ها همراه بوده است و عراقی ها تاکید کرده اند که وی درپی فتنه انگیزی درعراق است و حق ندارد در امور داخلی عراق دخالت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ژکس

      ادم قعطی بود !!!!

    • بدون نام

      مرک بر عربستان به نظرم هر کس یک عربستانی بکشد جایش بهشت است

    • بدون نام

      حرف مفت زده

    • بدون نام

      مرگ بر ال سعود ،به خدا اگه احمدی نژاد بود ال سعود این قدر گستاخ نمی شدند که این همه به ما توهین بشه ،اون از حادثه فرودگاه و تجاوز به هموطن مان ،کشتار حجاج ،اعدام هموطنان ،و تهمت های متعدد علیه کشورمان ،با همه این اوصاف اقای هاشمی می فرمایند راهکار دارم برای رابطه با ال سعود

    • بدون نام

      آخه اولاق چه ارزشی داره ترورش کنی

    • بدون نام

      شاید برای سردار بی بدیل سلیمانی عزیز دارند نقشه میکشند سردار مواظب توطه این خبیتان باش

    • بدون نام

      ترور!!
      ................

    • بدون نام

      اگر نظر ملت رابخواهیدروژن آرزو داریم همه شما آل سعود بدرک بروید قبا از یهو دو امریکا

    • خان

      اون مردک وهابی (السبهان ) سفیر سعودی در یمن داره خودش را همطراز دیگر دیپلمات میداند . بدبخت به اندازه .. اهم نیستی که ایران تورا ترور کنه اولا تو کسی نیستی و ارزش سیاسی نداری و دوما ایران سگ کش نیست . سران سعودی افراد صعیف النفس هستند و اصلا توانایی رقابت سیاسی و نظامی و اجتماعی در منطقه با ایران ندارند و چون میدانند در تمام زمینه ها ایران حرف اول را در منطقه میزند . بخاطر اینکه سران وهابی سعودی توانایی رقابت با ایران را ندارند و در انزوای سیاسی هستند جو و شایع پراکنی میکنند . میخواهند خودشان با اهمئت جلو دهند . یک موشک میانبرد ایران کافیست کاخ ریاض را با خاک نماید . اقوام عجم همیشه در طول تاریخ یک سر گردن از عرب ها بخصوص عربستان بالاتر بوده و است . پس عرب وهابی .با دم شیر بازی نکنیدکه در عرض 3 ساعت خاک سعودی را شخم میزنیم. مرگ بر آل سعود وهابی

    • م الف شهرآشوب

      به سفیر آل جوهود بگویید آخه تو اندازه این حرفها هستی ترور یک ... چه ارزشی دارد

    • کریونی

      اخه مردک توو اربابت ملک سلمان خبیث ارزش این حرفاراندارید شمابهتره برای امریکاواسراییل دم تکان بدید.مشرک.

    • خان

      ایران سرزمین شیران و پیروان مکتب علوی است اسرائل و اعراب که سهل حتی اربابان آنان یعنی امریکا هم اگر با اونها متحد شود هیچ غلطی نمیتوانند بکنند در مدت کمتر از 24 ساعت تمام کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر همپیمانان آنها با خاک یکسان خواهند شد و فرصت هر گونه تدبیری از آنان گرفته میشود . بس ای فرزندان معاویه و ابوسفیان سکوت اختیار کنید که نابودی شما انشاالله نزدیک است با یک فرمان از سوی رهبرمان اسمی از آل سعود و آل خلیفه و.... نخواهد بود . مرگ بر وهابی کافر کودک کش . خجالت بکشید که زنان و دخترانتان به اصطلاح در جهاد نکاح هر روز با 50 نفر همبستر میشوند . بروید خجالت بکشید که رهبر شما با نوه خودش ......خجالت بکشید که به دامن اسرائیل پناه بردهاید . برای حفظ اسرائیل زنان و دخترانتان را بفرستید اسرائیل تا با افسران یهودی جهاد نکا کنند . واقعا ننگتان باد . بخصوص آل سعود یهودی

    • عباسی

      از کی پیاز شده جزو میوه ها ..یکی نیست بگه احمق بازم چی چی زدی که توهم ورد داشته مگه آدم قحط که بیان سروقت میمون

    • هموطن

      ال سعودباید سوارخرکرد ؤ........




      .این است ارزش ال سقوط

    • بدون نام

      .... عددی نیست!

    • حجت

      ایشون اشتباه میکنند وگرنه حتما الان مرده بودن.

    • بدون نام

      کافر همه را به کیش خویش پندارد,آخه ابله تو خود یک مرده ی متحرکی ,ایران قدرتمند نیاز به ترور ندارد,محبت علی علیه السلام و اهل بیت در دلها نفوذ می کند و نیازی به ترور ندارد,تروریست کار شما ابلهان و ومنافقان کور دل است که به تازگی به نوکری شما آمده اند

    • موسوی

      ببخشید بعضی نظرات واقعا اوج نژاد پرستی و جهالت و کم فهمی کاربران را نمایان کرده واقعا متاسفم که با این ها شدیم چند میلیون.
      یا علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج