۳۷۳۳۶۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

نهایت قیمت مرغ ۷۳۰۰ یا ۷۶۰۰ تومان؟!

در حالی که پیش از این وزارت کشاورزی نهایت قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف‌کننده را ۷۳۰۰ تومان اعلام کرده بود، مدیر عامل اتحادیه مرغداران می گوید متوسط قیمت این محصول کیلویی ۷۵۰۰ تومان است و به گفته وزیر کشاورزی قیمت مرغ تا کیلویی ۷۶۰۰ تومان گران نیست.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که پیش از این وزارت کشاورزی نهایت قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف‌کننده را ۷۳۰۰ تومان اعلام کرده بود، مدیر عامل اتحادیه مرغداران می گوید متوسط قیمت این محصول کیلویی ۷۵۰۰ تومان است و به گفته وزیر کشاورزی قیمت مرغ تا کیلویی ۷۶۰۰ تومان گران نیست.

از ماه‌ گذشته قیمت گوشت مرغ رو به افزایش بوده و تا بیش از کیلویی ۸۵۰۰ تومان نیز بالا رفت، اما شرکت پشتیبانی امور دام از اواسط تیرماه گوشت مرغ منجمد ذخیره‌سازی شده خود را با قیمت دولتی روانه بازار مصرف و بورس کالا کرد تا بتواند قیمت این محصول را متعادل کند که در این میان مسئولان وزارت جهاد کشاورزی همواره اعلام کردند تا رسیدن قیمت گوشت مرغ به قیمت منطقی یعنی نهایتا کیلویی ۷۳۰۰ تومان، عرضه دولتی گوشت مرغ منجمد را ادامه می‌دهند، چراکه قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف بالاتر از ۷۳۰۰ تومان غیرمنطقی است.

این در حالی است که محمد علی کمالی سروستانی - مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی - در این باره به ایسنا گفت که در جلسه اخیر هیات دولت، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت منطقی برای گوشت مرغ از کیلویی ۶۹۰۰ تا ۷۶۰۰ تومان است و متوسط قیمت این محصول در کشور کیلویی ۷۵۰۰ تومان است.

وی با بیان این‌که قیمت ۷۵۰۰ تومان بری هر کیلوگرم گوشت مرغ گران نیست، افزود: در حال حاضر مرغداران محصول خود را در مرغداری کیلویی ۴۸۰۰ تومان می‌فروشند و قیمت مرغ نهایتا باید در حد قیمت متوسط کشوری باشد و بالاتر از این قیمت اجحاف به مصرف‌کننده است که باید دستگاه‌های نظارتی با آن برخورد کنند.

کمالی سروستانی با تاکید بر این‌که گرانی گوشت مرغ در بازار، هیچ حاصلی به سود تولیدکنندگان ندارد، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید عامل گرانی گوشت مرغ در بازار را از کشتارگاه تا بازار مصرف جست‌وجو و با عاملان آن برخورد کنند، چراکه این گرانی هیچ ارتباطی با مرغداران ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • موعود

      با سلام همه دروغ می گویید یک کیلو مرغ مصرفی ۱۵۰۰۰تومان است اگر شما یک مرغدو کیلویی بخرید یک کیلو اشغال دارد .ویک کیلو مرغدارد پس دو رو نباشید

    • بی نام

      هیچکدام . من امروز 84000ریال خریدم .

    • حسن بلفکه

      به نظرشما7600بااین پایه حقوق ارزونه ؟خجالت بکشیدمردم هفته ای یبارمرغ میخورن اونم بااین گرونی شده دوهفته ای یبارخداازتون نگذره

    • بدون نام

      یکی مرد باشه وجواب بده درزمان کدوم رییس جمهورقیمت مرغ از۲۰۰۰هزارتومان رسیدبه ۸۰۰۰ هزارتومان؟؟؟

    • بدون نام

      خدا کنه ۸ تومن باشه ما راضی هستیم ولی۹تومانم خریدم.

    • علی

      مصرف مرغهای هورمونی موجب نارساییهای کبدی و بروز سرطان کبد میشود.همه میدانید که یک جوجه شش ماه زمان لازم است که به یک مرغ یک و نیم کیلویی تبدیل شود ولی با دادن هورمون و مواد شیمیایی در عرض چهل روز نزدیک به سه کیلو میشود و این بسیار خطرناک و غیرطبیعی میباشد و جوجه سیر رشد طبیعی خود را سپری نکرده و در مسیر رشد آن اختلال ایجاد شده است و مواد هورمونی درکبد انسان رسوب کرده و به راحتی موجب بروز سرطان کبد میگردد پس مردم با نخریدن و محدود کردن به سلامتی خود اهمیت بدهند و باعث بی ارزش شدن مرغ هورمونی شوند.تنها راه تحریم خرید یا کم خریدن است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج