۳۶۸۸۷۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر در تهران

مطابق با آمار رسمی بانک مرکزی در چهار ماه نخست امسال معادل ۵۱ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در بنگاه‌های املاک شهر تهران معامله شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل ۴/ ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

روزنامه دنیای اقتصاد: مطابق با آمار رسمی بانک مرکزی در چهار ماه نخست امسال معادل ۵۱ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در بنگاه‌های املاک شهر تهران معامله شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل ۴/ ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده نیز در این بازه زمانی معادل ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان گزارش شده است که نسبت به چهارماه ابتدایی سال گذشته معادل ۱/ ۳ درصد افزایش را ثبت کرده است. براساس گزارش بانک مرکزی بیش از ۶۰ درصد معاملات انجام شده در بازه زمانی مذکور مربوط به آپارتمان‌هایی بوده است که با قیمتی کمتر از میانگین قیمت هرمترمربع واحد مسکونی در تهران معامله شده‌اند.

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران نیز عنوان می‌کنند بخش زیادی از معاملات انجام شده در این مدت به خریدارانی مربوط می‌شود که تصمیم گرفته‌اند ملک خود را تبدیل به احسن کنند. به گفته آنها ادامه ثبات قیمتی در بازار مسکن یکی از موقعیت‌های مناسب را برای متقاضیانی که تصمیم دارند متراژ آپارتمان خود را افزایش دهند فراهم کرده است. این مشاوران املاک می‌گویند بسیاری از متقاضیانی که قصد افزایش متراژ واحد مسکونی خود را دارند و از پس‌انداز نسبتا مناسبی برخوردار هستند به دنبال واحدهای مسکونی بیش از ۱۰۰ مترمربع هستند.

به‌عنوان مثال در محدوده بلوار فردوس آپارتمانی ۱۰۰ متری با ۱۲ سال عمر، مترمربعی ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است. این در حالی است که به گفته مشاوران املاک این منطقه در حال حاضر میانگین قیمتی این منطقه حدود ۵ میلیون تومان است.

قیمت آپارتمان‌های بالای 100 متر در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی واز کجا ین. خبر. های دروغ را جمع آوری می کنید. وام مسکن. با اوراق. سود. و بهره پول آن 37 در صد می گیرید. چرا دروغ. می ء گو ید 7 الا. 11. و صد. وام. میدهد بانک. مسکن. چرا ملت. را گول میزنید

    • بدون نام

      دروغ نمیگن من آمار دارم درسته حرفشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج