۳۶۷۴۵۳
۷ نظر
۵۲۰۸
۷ نظر
۵۲۰۸
پ

عذرخواهی الیکا عبدالرزاقی از مریم حیدرزاده

بدون شک مریم حیدرزاده بر گردن موسیقی کشور حق بسزایی دارد، از سرودن شعر و ترانه های ماندگار که توسط خوانندگان مشهور اجرا شد، تا دکلمه های ناب با صدای خودشان، اما چندی پیش در یک اقدامی که مورد پسند همگان نبود، الیکا عبدالرازقی در سریال دورهمی شوخی با این هنرمند کرد.

وب‌سایت فردا: بدون شک مریم حیدرزاده بر گردن موسیقی کشور حق بسزایی دارد، از سرودن شعر و ترانه های ماندگار که توسط خوانندگان مشهور اجرا شد، تا دکلمه های ناب با صدای خودشان، اما چندی پیش در یک اقدامی که مورد پسند همگان نبود، الیکا عبدالرازقی در سریال دورهمی شوخی با این هنرمند کرد.

عذرخواهی الیکا عبدالرزاقی از مریم حیدرزاده

عبدالرزاقی در صفحه شخصی خود نوشت: چندى پیش در برنامه دورهمى در قسمتى از نمایش ترانه اى رو قرار بود بخونم که پیشنهاد دادم به شیوه اى این کارو بکنم که این سال ها خیلى ها به تقلید از ترانه سراى نازنینمون مریم حیدرزاده عزیز انجام میدن یعنى در واقع خیلی ها سعى کردند به سبک ایشون و حتى با تقلید از صداى ایشون شعر یا ترانه رو روخوانى کنند و تصمیم گرفتیم به این شکل با این شیوه خواندن شوخى کنیم اما بعد از پخش برنامه متاسفانه باخبر شدم که عزیز دل ما بانوى نازنین مریم حیدرزاده عزیز از این حرکت بنده مکدر شدند. مریم جان ما، عزیز دل، من که با شعرهاى شما عاشق شدم منکه تمام شعرهاتونو با اون صداى ظریف و پراحساستون هنوز روى نوار کاست دارم و از فن هاى قدیمى شما هستم چطور میتونم شما یا اشعارتون یا صداتونو به تمسخر بگیرم.؟

مریم بانو قصد ما شوخى بود آن هم نه با شخص شما که با دنباله رو ها کسانى که از سبک شما وام گرفته اند در اجراى آثار خود یا دیگران که از حق نگذریم شما چاره اى براى این عزیزان باقى نگذاشتید بسکه زیبا گفتید و زیبا خواندید در هر حال من کمترین از شما نازنین عذرخواهى میکنم و سر تعظیم فرود میارم در برابر شما عزیز ستودنى.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بیننده

      ای این بازیگر اصلا به دل نمیشنه هر کاری میکنه که برنامه دور همی رو با خوبی و خوشحالی ببینی این که میاد ضد حال میشه باید کانال رو عوض کرد به خاطر ی بازیگر بعد هم هی سرک کشید ببینی نمایشش تموم شد بقیه برنامه رو ببینی از سلیقه مهران مدیری بعیده این انتخاب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      به نظرمن که کاملا هنرمنده ،

    • مری

      اوووه حالا انگار چه شخصیت شخیصی هست که انقد عذر خواهی نیاز دارند

    • محمد

      احسنت به شجاعت شما
      عذرخواهي و پوزش نه تنها از شخصيت شما نكاست بلكه وجود ارزشمند شما را نمايانتر كرد. موفق باشيد

    • golbahar

      ولی خیلی باحال و بامزه بود اون تیکش من ک کلی خندیدم: دل من ب دام اون چشمای ریزت بنده اسیر نگات شدم قیمت چشمات چنده ؟ :) :) :) ملت حساس شدن تا ی چیزی میگی ب یکی برمیخوره

    • pari

      بنظرمن موضوعی برای ناراحتی نداشت

    • بدون نام

      الیکا عبدالرزاقی دختر باهوش و شیرین زیبا با استعداد کار بلد کسیکه با مهران مدیری کار کنه نمرش بسته آفرین آفرین طنزی که بازی کردی؟ احتیاج به عذرخواهی نبود خانم حیدرزاده هم باید تشخیص بده و خنده عمد و قصدی در کار نیست کاره ولی انقدر شبیه در اومد که برای همه جالب بود و قشنگ یادی از شما هم شد خیلی خوب بود یه عمره مردها صدای یکی از بهترین خواننده زن ایرانی رو تقلید میکنند این خانم تا به حال در هیچ برنامه ای هیچ اشاره ای حرفی نزده و بهش بر نخورده اونم کارش اونه تو این دنیا همه چیز هست عیب نداره؟؟ عیب و ایراد ی نداشت که بوق و کرنا راه بیفته ممنونم از بازیه خوبه الیکا دوست دارم سلامت باشی و موفق در همه امور زندگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج