۳۶۷۱۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موسسه صلح آمریکا:

هدف آمریکا نابودی سوریه است

موسسه صلح آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که هدف دولت آمریکا تخریب کشور سوریه است و سیاست واشنگتن در قبال دمشق اشتباه و نقض قوانین بین المللی است.

خبرگزاری مهر: به گزارش العهد، موسسه صلح آمریکا در بیانیه ای از سیاست های دولت آمریکا در برابر کشور سوریه به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، موسسه صلح آمریکا اعلام کرد: هدف دولت آمریکا نابودی کشور سوریه است. مردم آمریکا حقیقت آنچه که در سوریه در جریان است را نمی دانند.

این موسسه همچنین تصریح کرد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه مقبولیت بالایی در میان مردم سوریه دارد. سیاست آمریکا در برابر سوریه اشتباه و نقض قوانین بین المللی است.

لازم به ذکر است که موسسه صلح آمریکا (united states Institute oF peace)، به عنوان یک نهاد ملی در حوزه سیاست خارجی کاخ سفید، نقش فعالی در مدیریت فعال آمریکا در بحران های بین المللی و هدایت نزاع های قومی و مذهبی به سمت پازل منافع ایالات متحده آمریکا در مناطق مختلف جهان بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج