فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد
براساس تازه ترین خبرها، فیسبوک قصد دارد تا با اقدامی تازه، بخش دیگری از کاربران اپلیکیشن اسنپ چت را به خود جذب کند.
فیسبوک این فیلترها را از مجموعه فیلترهایی انتخاب کرده که توسط MSQRD ارائه شده است. لازم به ذکر است که شرکت MSQRD چند ماه پیش توسط فیسبوک خریداری شد.
قابلیت های این طرح جدید صرفأ محدود به پیاده سازی چند فیلتر سلفی نیست. اگر از اپلیکیشن فیسبوک در مناطقی که این سرویس ارائه شده استفاده کنید می بینید که دوربین گوشی به طور اتوماتیک در بالای قسمت News Feed باز می شود و شما را تشویق می کند تا به جای نوشتن یک پیام متنی ساده، یک عکس سلفی یا ویدیو از خودتان بگیرید. در همین جا است که کاربران امکان اضافه کردن فیلترها به تصویر خود را پیدا می کنند. این فیلترها بیشتر دارای حال و هوای المپیک و همچنین دو کشور کانادا و برزیل هستند.
اگرچه این طرح آزمایشی در مقیاس کوچکی آغاز شده، این شانس وجود دارد که طی روزهای آینده و اوج گرفتن رقابت های المپیک، به تعداد کشورهایی که امکان استفاده از آن را دارند افزوده شود.
فیسبوک مدت ها است که تلاش می کند در نحوه استفاده کاربران از این وب سایت نوآوری هایی را به خرج دهد و امیدوار است که با ارائه این شیوه های تازه برای عکاسی، میزان فیلم و عکسی که کاربران در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند بیشتر شود.
طی روزهای آینده خواهیم دید که این ایده فیسبوک تا چه اندازه با استقبال کاربران روبرو می شود. بعید نیست که در صورت استقبال گرم مردم از این طرح، به زودی شاهد عرضه عمومی آن برای تمام کاربران فیسبوک باشیم. فیسبوک بدون تردید خود و اینستاگرام را در رقابت با اسنپ چت می بیند، اما هنوز مشخص نیست که برنده نهایی این نبرد کدام یک از این اپلیکیشن ها خواهد بود.
ارسال نظر