۳۶۲۹۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نماینده ساوه و زرندیه:

خطاها موجب بدبینی مردم به نظام می‌شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خطاهای عمومی موجب بدبینی مردم به نظام اسلامی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا منصوری در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه بروز خطاهای عمومی در سطح جامعه را نوعی منکر دانست و افزود: تاثیر منفی خطاهای عمومی در جامعه به مراتب بیشتر از خطاهای فردی است.

وی با تاکید بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر را از بدنه اجرایی جامعه آغاز کنیم، اظهار کرد: احیای این فریضه در بدنه اجرایی جامعه مانع بروز خطاهای عمومی خواهد شد.

وی خطاب به مدیران ادارات و کارمندان دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: مسئولان باید طوری رفتار کنند که در مظان اتهام مردم قرار نگیرند و فضای ناسالم اداری پدیدار نشود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اجرایی کردن کامل قانون امر به معروف و نهی از منکر گفت: جلسات ستاد احیای این فریضه نیز باید به صورت مستمر و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شود و مانند مجلس شورای اسلامی به حد نصاب اکثریت برسد تا مصوبات آن با تایید اعضای بیشتری تصویب شده و به مرحله اجرا درآید.

وی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با منکرات جامعه گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش در وهله اول مورد تاکید است و اگر احتمال تاثیر داده نشده برخورد قانونی از طریق دستگاه قضائی صورت گیرد تا مشکلات جدیدی را متوجه جامعه نکند.

منصوری با تاکید بر اینکه پیشگیری مقدم بر برخورد است، تصریح کرد: هرگونه اقدام و برخورد قانونی باید توام با آموزش باشد و با فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دامنه امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع است، گفت: دعوت مردم به تمامی خوبی‌ها و حسنات و لزوم ترک منکرات وظیفه شرعی و تکلیف همگانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج