۳۵۷۰۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ناتو: در انتخابات آمریکا دخالت نمی کنیم

« ینس استولتنبرگ» دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت نخواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا: « ینس استولتنبرگ» دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت نخواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از بروکسل، بیانیه « ینس استولتنبرگ» دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) می افزاید: همبستگی میان متحدان خود را ارزشی مهم برای خود می دانیم.
دبیر کل ناتو با بیان اینکه 'آمریکا همواره در کنار متحدان اروپایی خود ایستاده است' افزود: این وضعیت برای امنیت اروپا و آمریکا مطلوب خواهد بود.
اظهارات این مقام ارشد اروپا پس از آن مطرح می شود که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز آشکارا ابهامات جدیدی را درباره تعهدات کشورش در دفاع از هم پیمانان آمریکا در ناتو در صورت حمله به آنها برافکند و گفت وی نخست کمک های این ائتلاف به آمریکا را ارزیابی خواهد کرد.
ترامپ با تاکید دوباره بر مواضع ناسیونالیستی سختگیرانه اش یادآور شده است که چگونه هم پیمانان آمریکا در این سازمان را مجبور به برعهده گرفتن هزینه های دفاعی ای خواهد کرد که به زعم وی واشنگتن طی دهه ها متحمل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج