فروش بالای فیلم «کیش یک آدمکش»
الن کُر از کمپانی یوبی سافت می گوید فیلم فانتزی ماجراجویانهای که مایکل فسبندر و ماریون کوتیار در آن نقش آفرینی می کنند، بخشی از یک استراتژی بازاریابی بازیهای ویدیویی است.
به نقل از ایندی وایر، کمپانی تولیدکننده بازی یوبی سافت انتظار ندارد فیلم جدید «Assassin's Creed» یا «کیش یک آدمکش» فروشی انفجاری داشته باشد، اما این ضرورتا از نظر آن ها یک مشکل نیست. این فیلم فانتزی ماجراجویانه محصول کمپانی قرن بیستم فاکس که مایکل فسبندر و ماریون کوتیار در آن نقش آفرینی میکنند، عملا به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد تا یوبی سافت بتواند بازیهای بیشتری به فروش برساند، نه اینکه سود اصلی از خود فیلم به دست بیاید.
الن کر، رییس یوبی سافت اروپا می گوید: «ما پول زیادی از این فیلم درنخواهیم آورد. این فیلم بیشتر یک حرکت بازاریابی است و برای تصویر برند ما هم خوب است. البته ما مقداری پول به دست خواهیم آورد، اما این هدف این فیلم نیست. هدف آن رساندن این بازی به مردم بیشتر است.» این تعریف رسمی داستان فیلم است: از طریق یک تکنولوژی انقلابی که می تواند خاطرات ژنتیک را باز کند، کالوم لینچ (مایکل فسبندر) قابلیت تجربه کردن ماجراجویی های جدش آگویلار که در اسپانیای قرن پانزدهم زنده میگردد را به دست میآورد. کالوم متوجه می شود که متعلق به خاندان و اجتماعی مرموز و مخفی یعنی آدمکشهاست و دانش و تجربه های فوق العاده ای به دست می آورد تا بتواند در زمان حال با نسخه امروزی سازمان تمپلارها که سرکوب گر و قدرتمند هستند، مبارزه کند.» البته اگر بخواهیم راستش را بگوییم، یوبی سافت به «کیش یک آدمکش» به عنوان یک فیلم با کیفیت و نه تنها یک ابزار بازاریابی هم نگاه می کند. این کمپانی در بیانیه ای گفت: «ما قویا بر این باور هستیم که برند کیش یک آدمکش جاذبهای دارد که به ژانرهای دیگر هم منتقل می شود و می تواند هم هواداران بازی و هم سینماروها را راضی کند». «کیش یک آدمکش» روز بیست و یکم دسامبر روی پرده بزرگ می رود.
ارسال نظر