۳۵۳۵۹۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

احتمال بازگشت کاندیداهای ۹۲

حجت الاسلام میرتاج الدینی معتقد است روحانی چهره ای است که در مقابل جریان اصولگرا تعریف می شود و بدین سبب امکان حمایت جریان راست از او در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.

پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام میرتاج الدینی معتقد است روحانی چهره ای است که در مقابل جریان اصولگرا تعریف می شود و بدین سبب امکان حمایت جریان راست از او در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.

میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب» اظهار داشت: اصولگرایان در بسیاری از موارد همفکر و همراه با خط مشی دولت آقای روحانی نیستند و منتقد این دولت به شمار می آید. بنابراین خودشان کاندیدای مستقل خواهند داشت و از آقای روحانی حمایت نمی کنند. در واقع، جریان راست، روند سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این دولت را نمی پذیرند.

وی افزود: اصولگرایان می خواهند در عرصه سیاسی جامعه حضور داشته باشند و نمی خواهند از جبهه رقیب حمایت کنند، بنابراین برای خودشان کاندیدای مسقل معرفی می کنند و طبعا تلاش خواهد کرد اجماعی روی آن بوجود آوردند. البته فعلا شخص خاصی را مدنظر ندارند.

معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد تصریح کرد: مدل حضور جریان اصولگرا در انتخابات به این شکل خواهد بود که چهره های متعددی از این جریان کم کم در صحنه حضور پیدا می کنند و اقبال مردمی نسبت به اینها و نسبت به گفتمان شان مشخص می شود، طبعا کسی که اقبال مردمی بیشتری داشته باشد، انتخاب می شود.

میرتاج الدینی در پاسخ به سوالی در مورد امکان سرمایه گذاری اصولگرایان روی کاندیداهای سال ۹۲ گفت: احتمال اینکه بعضی از چهره های ۹۲ هم وارد صحنه شود وجود دارد ولی دو شرط اصلی در جریان اصولگرا برای انتخاب کاندیدا وجود دارد، یکی پایبندی به اصول انقلاب و حرکت در مسیر ارزش ها و دیگری با اقبال مردم رو به رو شدن.

وی تاکید کرد: اصولگرایان کاندیداهای زیادی دارند، اینطور نیست که دستشان خالی باش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      فقط روحانی

    • بدون نام

      قهرمان ایران روحانی

    • صدای مردم

      چ روحانی روحانی واست چیکار کرده.نکنه ک میگی اصلاح طلب چ اصلاحی کرده همه چیز ب نفع خودش کرده بعد میگه دولت قبلی دولت قبلی....مگه خودش نگفت طی صدروز درست میکنم کو...چندسال از وعدش گذشته..بیکاری کم شده فساد اجتماعی کم شده...چیزی ارزون شده....مسکن کاهش یافته...اجاره نشینی ارزون شده..چی چی ب نفع مردم شده.هاااااان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج