۳۵۲۶۶۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

شکایتی از حسین فریدون مطرح نشده است

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نماینده دماوند در گفت وگوی جداگانه تصریح کرد ند: تاکنون در جلسات این کمیسیون هیچ شکایتی از حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری مطرح نشده است.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نماینده دماوند در گفت وگوی جداگانه تصریح کرد ند: تاکنون در جلسات این کمیسیون هیچ شکایتی از حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری مطرح نشده است.

بهرام پارسایی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: هر یک از نمایندگان می توانند نسبت به موضوعات مختلف به این کمیسیون شکایت کنند اما تاکنون هیچ شکایت و پرونده ای از حسین فریدون در این کمیسیون مطرح نشده است.

وی ادامه داد: ممکن است هر طرح دعوی به کمیسیون اصل نود ارجاع شود اما این به معنای مجرم بودن آن فرد نیست.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها به نقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دریک خبر سازی و هجمه رسانه ای ادعا کرده بودند که پرونده ای علیه حسین فریدون در کمیسیون اصل نود مجلس مطرح شده و در حال پیگیری است.

**یک نماینده دیگر هم تکذیب کرد

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هیچ شکایتی از حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری در کمیسیون اصل نود مجلس مطرح نشده است.

قاسم میرزایی نکو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: تاکنون دو جلسه از کمیسیون اصل نود مجلس برگزار شده است و در این جلسات شکایتی در مورد حسین فریدون مطرح نشده است.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم هیچ شکایتی پیرامون این موضوع به کمیسیون اصل نود مجلس ارائه نشده است.

چندی پیش سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، مدعی مطرح شدن شکایت از حسین فریدون در کمیسیون اصل ۹۰ شده و گفته بود: این کمیسیون در نظر دارد همه ابعاد دخالت دستیار ویژه رئیس جمهوری در انتصاب مدیران عامل بانکها را بررسی و نتیجه را برای مردم بازگو کند.

نقوی حسینی در حال همچنان به تکرار ادعاهای کذب خود ادامه می دهد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرده بود برای تعیین مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران(صدقی) از سوی هیچکس سفارش و دخالتی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمود

      موقعی که نقطه نظرات رو منعکس نمیکنید یا سانسور میکنید اصلا چنین بخشی رو از محتوای برنامه تون برداربد

    • علی

      وقتی مسؤلین بستگان خود را به پست های مهم میگمارند. همین میشه... بالاخره یکی بیاد اصل ماجرا را بدون جانبداری بگه واینقدر با اعصاب مردم بازی نشه

    • بدون نام

      جرات نداریم در خصوص ایشان نظر بدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج