این کارخانهی جدید در سایت اصلی Zuffenhausen پورشه مستقر بوده و برای ساخت آن حدود ۸۰ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و در آن از جدیدترین روشهای ساخت مهندسی و هنری بهره گرفته شده است.
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: جدیدترین کارخانهی پورشه محلی برای ساخت پیشرانههای ۸ سیلندر این خودروساز خواهد بود.
این کارخانهی جدید در سایت اصلی Zuffenhausen پورشه مستقر بوده و برای ساخت آن حدود 80 میلیون یورو سرمایه گذاری شده و در آن از جدیدترین روشهای ساخت مهندسی و هنری بهره گرفته شده است.
مدیر هیئت رئیسهی پورشه آقای اولیور بلوم میگوید: «ما با ساخت پیشرانههای جدید صلاحیت و توان رقابتی خود را افزایش خواهیم داد. این راهی است که نشان میدهد ما چگونه به مشتریان دربارهی لذت رانندگی آینده اطمینان داده و از مشاغل آیندهی کارکنانمان حفاظت خواهیم کرد.»
پورشه مسئول ساخت نسل جدید پیشرانههای 8 سیلندر برای همهی مدلهای گروه فولکسواگن خواهد بود. پیشرانههایی نظیر نسخهی 4 لیتری توئین توربوی 542 اسب بخاری یا دیزل 4 لیتری 416 اسبی پانامرای جدید و دیزل 4 لیتری 429 اسبی آئودی sq7 از جملهی این مدلها خواهند بود.
یکی از مدیران بلندپایهی پورشه اظهار میدارد: «ما در حال خلق شرایط کاری تکنولوژی جدید برای پرسنل خودمان هستیم. دلیل این کار این است که کارکنان پورشه فاکتوری کلیدی در موفقیت ما به شمار میروند. کارخانهی ساخت پیشرانههای جدید همچنین تعهد ما به اشتوتگارت، آیندهی ساخت خودروهای اسپورت و بالاتر از همه تعهد به نیروی کاری منحصربهفردمان را نشان میدهد.»
خبرهای قبلی پیشنهاد میکردند که این آخرین خانوادهی پیشرانههای 8 سیلندری است که از سوی گروه فولکسواگن خواهیم دید و این کمپانی در درازمدت روی عرضهی خودروهای الکتریکی و هیبریدی تمرکز خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
نظر کاربران
قابل توجه مدیران خودرو سازان ایران، ببینید چقدر به فکر کارگرانشون هستند تازه همطون هم نیستند، شرم آور ......
مثله ایران خودروی خودمونه!فقط یه کوچولو محصولاتش به مشتریاش احترام میذاره...
خلاقیت به خرج ندادند
درست ازروی خط تولید پراید کپی کردن
چقدر تمیزه همه چی
خیلی خوبه فک کنم رقیب جدی بنز و بی ام و بشه در اینده...