بازی Evolve از جمله عنوانهایی بود که با سروصدای زیادی راهی بازار شد و در همان زمانی که عرضه شد، توانست نظر گیمرها را به سمت خودش جلب کند.
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: بازی Evolve از جمله عنوانهایی بود که با سروصدای زیادی راهی بازار شد و در همان زمانی که عرضه شد، توانست نظر گیمرها را به سمت خودش جلب کند؛ اما پس از مدتی از میزان کاربران بازی کاسته شد. همین موضوع باعث شد تا سازندگان این عنوان به فکر راهی برای نجات بازی خودشان باشند. آنها در اولین قدم برای جذب کردن گیمرهای بیشتر به سمت Evolve تصمیم گرفتند که این عنوان را رایگان کنند تا همه بتوانند آن را تجربه کنند.
براساس اطلاعات منتشر شده، میزان گیمرهای فعال این بازی به روزانه ۱۵۷ نفر رسیده بود و به همین دلیل سازندگان بازی تصمیم گرفتند این عنوان را رایگان کنند تا افراد بیشتری به بازی وارد شوند. اتفاقا این روند جدید مورد توجه گیمرها قرار گرفته و در آخرین آمار نزدیک به ۴۰ هزار نفر مشغول تجربهی این بازی بودند.
استقبال از این بازی به قدری زیاد شد که حتی جزو ۱۱ بازی برتر شبکهی استیم هم قرار گرفت. این خبر خوبی برای استودیوی Turtle Rock سازندهی این بازی خواهد بود؛ اما سوال اینجاست که این استودیو به چه صورت میخواهد از این بازی رایگان برای خودش کسب درآمد کند؟ این بازی باید آنقدر مضامین جذاب داشته باشد که نه تنها گیمرها به سمت آن جذب شوند، بلکه برای آن پول پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر