۳۴۸۰۷۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

رفسنجانی خود را محور تحولات می داند

اگر بخواهند سخنان آقای روحانی رئیس جمهور را منعکس کنند ناچار باید به سانسور سوگندهای جلاله او برای دادن وعده عدم بازگشت دکتر احمدی نژاد بپردازند و بر اظهارات و موضعگیری های مستمر او علیه دولت قبل قلم قرمز بکشند که در آن صورت آقای روحانی ناگزیر خواهد شد دست از فرافکنی بردارد و دیگر نامی از دولت قبل به میان نیاورد و مسئولیت همه اقدامات دولتش را برعهده بگیرد که این امر نقض غرض می شود و ریزش شدید آراء آقای روحانی را در پی خواهد داشت.

دولت بهار - علی اکبر جوانفکر: آقای محمد رضا جلایی پور به رسانه های اصلاح طلب و حامیان دولت به اصطلاح میانه رو توصیه کرده است که دکتر احمدی‌نژاد را در رسانه‌های خود بزرگ‌ نکنند و مدام تیترهای انتقادی‌شان را به او اختصاص ندهند و دوگانه‌ی احمدی‌نژاد روحانی را تقویت‌ نکنند.
به ایشان باید گفت که این رسانه ها به روشنی دریافته اند که اگر مخاطبی هم دارند به خاطر آن است که گاه و بیگاه در باره یک شخصیت بزرگ و بی بدیل مانند دکتر احمدی نژاد مطلبی هرچند بی پایه و اساس را منتشر می کنند و الا در این فضای تک صدایی ایجاد شده در کشور ، روزنامه های وابسته به هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا که خریداری ندارند و در نهایت سر از سبزی فروشی ها در می آورند و ابزار شیشه پاک کنی می شوند.

با فرض اینکه رسانه های اصلاح طلب با شارژ مالی دولت ، هزینه سانسور رسانه ای دکتر احمدی نژاد را برعهده بگیرند و هیچ مطلبی در باره رئیس جمهور سابق ننویسند، در آن صورت باید پرسید که این رسانه ها سخنان دیگران را چگونه بازتاب خواهند داد؟ اگر بخواهند سخنان آقای هاشمی رفسنجانی که خود را محور و معیار سنجش همه تحولات فرض کرده است ، منتشر کنند، به ناچار باید بخش اصلی اظهارات او را که همواره علیه دکتر احمدی نژاد و دولت قبل است ، سانسور نمایند که در آن صورت ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حرف جاذبه دار دیگری برای گفتن نخواهد داشت و به تدریج از رسانه های اصلاح طلب حذف خواهد شد.

اگر بخواهند سخنان آقای روحانی رئیس جمهور را منعکس کنند ناچار باید به سانسور سوگندهای جلاله او برای دادن وعده عدم بازگشت دکتر احمدی نژاد بپردازند و بر اظهارات و موضعگیری های مستمر او علیه دولت قبل قلم قرمز بکشند که در آن صورت آقای روحانی ناگزیر خواهد شد دست از فرافکنی بردارد و دیگر نامی از دولت قبل به میان نیاورد و مسئولیت همه اقدامات دولتش را برعهده بگیرد که این امر نقض غرض می شود و ریزش شدید آراء آقای روحانی را در پی خواهد داشت. از طرف دیگر دولت یازدهم در عمل نشان داده است که موجد هیچ حرکت رو به جلویی در کشور نیست و عملکردی وجود ندارد که رئیس جمهور به خاطر آن ، حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند توجه افکار عمومی را به خود و دولتش معطوف سازد، بنابراین با سانسور مطالب انتقادی علیه دکتر احمدی نژاد از اظهارات آقای روحانی ، وی با خطر کمرنگ شدن حضورش در رسانه ها مواجه خواهد شد که این نیز به سود او تمام نخواهد شد.

رسانه های اصلاح طلب اگر بخواهند به سخنان آقای جهانگیری معاون اول دولت یازدهم بپردازند و بر اساس توصیه های آقای جلایی پور ، مطالب انتقادی از دکتر احمدی نژاد را از اظهارات او حذف کنند ، در آن صورت معاون اول باید راه دیگری را برای توجیه گری در خصوص فیش های نجومی مدیران دولت یازدهم بیابد ، مسئولیت توقیف اموال ایران از سوی آمریکا را بپذیرد و از بیان سخنان بی پایه و اساس در خصوص درآمدهای ناشی از فروش نفت در دولت قبل بپرهیزد و به مردم توضیح دهد که دولت متبوع او در سه سال گذشته چرا نفت را که اصلی ترین سرمایه ملی محسوب می شود، همانند سایر مواد اولیه ایران در بالاترین حجم ممکن اما به ثمن بخس به فروش رسانده است و ناتوان از خلق درامد برای کشور بوده است.

آقای جلایی پور که گفته می شود در آمریکا زندگی می کند ، احساسی شبیه دولتمردان آمریکایی را ازخود بروز داده است. او هم مانند آنها از احتمال تجلی اراده ملت ایران در بازگشت دکتر احمدی نژاد به راس قدرت اجرایی کشور ابراز ترس و نگرانی کرده و در صدد برامده است تا به زعم خود ، زنگ خطر را برای همفکران اصلاح طلب خویش به صدا در آورد و مانع از تکرار اشتباهات رسانه ای آنان شود .

آقای جلایی پور به دلایل مختلف از جمله دوری از وطن ، شناخت صحیحی از حقایق این روزهای ملت ایران ندارد و نمی توان به او خرده گرفت که چرا به بیهوده گویی گرفتار شده است . با اینگونه توصیه های کودکانه، باردیگر نگاه مردم به سمت آدرس های غلط معطوف نخواهد شد بویژه آنکه ، نتایج تلخ ناشی از توجه به یک آدرس اشتباه را در سه سال گذشته و با همه وجود حس کرده اند.

البته او و همفکرانش باید به این نکته توجه کنند که دکتر احمدی نژاد هنوز هیچ تصمیمی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اتخاذ نکرده است و به نفع آنهاست که آرامش خود را حفظ کنند و نشان ندهند که تا چه از وقوع یک احتمال ، دچار ترس و نگرانی شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید پروردگار متعال این بار احمدی نژاد میاید به خدا قسم مردم مستضعفان چشم به راه احمدی نژاد هستیم من کارگریساده مستجرهستم بیکار بیکار هستم به همین ماه عزیز قسم بیکار هستم برای شام شب مانده ام منطزریممممممممممممممممم احمدی مردمییییییییییی

    • بدون نام

      مردم ما اینقدر هم که میگن هالو نیستن،دیکتور احمدی نزادو توخواب مگه ببینید،مردم ازون حالو هوای عاشقی بیدار شدند دیگه گول اینهارو نمیخورن ،به لطف خدا دست خیانت گران به ملت که باعث صددرصدی بدبختی مردم هستن روشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج