۳۴۶۵۲۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

تجهیز کویت به جدیدترین سامانه پاتریوت

کویت در آینده ای نزدیک به نسل جدید سیستم های دفاع موشکی و همچنین موشک های پاتریوت مجهز خواهد شد کمپانی "ریتیون" برنده ی این قرار داد موظف شده است تا سیستم دفاع موشکی "پاتریوت" کویت را مدرن سازی کند .

میلیتاری نیوز: کویت در آینده ای نزدیک به نسل جدید سیستم های دفاع موشکی و همچنین موشک های پاتریوت مجهز خواهد شد کمپانی "ریتیون" برنده ی این قرار داد موظف شده است تا سیستم دفاع موشکی "پاتریوت" کویت را مدرن سازی کند .

تجهیز کویت به جدیدترین سامانه پاتریوت

نایب رییس بخش سیستم های دفاع موشکی در شرکت ریتهون در همین راستا اظهار داشت: کویت به همراه ۱۳ کشور دیگر در برنامه موسوم "پاتریوت" که بر روی سرمایه گذاری در بخش سامانه های موشکی متمرکز است، شرکت دارد و می تواند بر روی این تجهیزات در دفاع از مردم و ارتش خود اعتماد کند.

سامانه دفاع هوایی موشکی پاتریوت توسط شرکت "ریتیون" تولید می شود . این شرکت در سال ۱۹۲۲ تاسیس شده است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع نظامی آمریکا و جهان است که در زمینه ی ساخت تجهیزات نظامی همچون سیستم های دفاع هوایی ، انواع موشک ها، رادار و حسگرهای هواپیماهای نظامی و ... فعالیت می کند . از معروف ترین و مهم ترین محصولات این شرکت می توان به موشک ضدزره جاولین ، موشک کروز توماهاک و البته سامانه دفاع هوایی پاتریوت اشاره کرد .

تجهیز کویت به جدیدترین سامانه پاتریوت

علاوه بر آمریکا، آلمان، یونان، رژیم صهیونیستی، ژاپن، کویت، هلند، عربستان سعودی، مصر، اردن، اسپانیا و تایوان نیز مجهز به این موشک هستند و قطر هم قراردادی ۷ میلیارد دلاری برای خرید این سیستم در سال ۲۰۱۴ امضا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ع ک

      ببینیدچه جوری سرمایه جهانه سومو میگیرن اونم برای امنیته خودشون خرج می کنن بازم نمی فهمن

    • ایرانی

      جهان سوم شما هستی که نظر اول را دادی، کویت یک کشور مرفه و‌ دلنشین هست عزیزم

    • بدون نام

      کشوری که با پول نفت اداره میشه وهیچ تولیدی نداره جهان اول هست اینارو گذاشتن برای حفاظت از اسراییل پولش هم میگیرن خیلی شوتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج